BMW 525tds (1998) palun asjatundjate abi.
Postitatud: 26.04.2007 15:09 36
Tere,
Autoks 525tds, mis võiks järgneva probleemi põhjuseks olla?
Auto käivitub igast asendist (külmalt ja soojalt) ülihästi - sisuliselt poole pöörde pealt.
Kui auto soojaks sõita, siis hakkab mingist asendist mootor vibreerima ja kui korraks gaasi anda, siis kaob jälle ära. Algul ei jaganud ma ise ka asja ära, et miks ta siiski vibrama hakkab. Nüüd olen selle asja ära jaganud.
Hakkame siis uuesti sellest pihta, et auto on täiesti soojaks sõidetud.
Ütleme nii, et kui tühikäigul töötab auto a-la 650 pöördel, kui hästi natuke gaasi anda...näiteks kuni 750 pööret, siis hakkab mootor vibrama ja kui veel natuke anda...umbes 850, siis kaob vibra jälle ära.
OK sellega selgub, et kuskil 750 pöörde peal vibrab, aga mis võib olla järgneva asja põhjuseks.
Kui sõidan autoga ringi ja ütleme, et sõidu ajal on pöörded 2000 peal ja siis võtan käigu välja, et veereda tühikäigul edasi. Nagu ma algul mainisin, siis peaksid need tühikäigu pöörded langema 650 peale, kuid paraku see millegipärast alati nii ei ole. Selline tunne, et miskit kiilub tal soojalt vahest kinni ja pöörded peatuvad just sellel 750 peal ja mootor hakkabki vibrama, annan korra gaasi ja pöörded landevad taas normaalasendisse 650 peale.
Mis võoks selle põhjuseks olla, et pöörded ei lange korraga 650 peale vaid kiilub kuskil üleval pool kinnija jääb 750 peale? Samas vahest langevad pöörded küll õigele kõrgusele, kuid kui pidurdad...või siis mõne aja pärast kui oled tühikäigul veerenud tõstab pöörded ise normaalsest pisut üles poole...ehk siis ~750
tänud
Autoks 525tds, mis võiks järgneva probleemi põhjuseks olla?
Auto käivitub igast asendist (külmalt ja soojalt) ülihästi - sisuliselt poole pöörde pealt.
Kui auto soojaks sõita, siis hakkab mingist asendist mootor vibreerima ja kui korraks gaasi anda, siis kaob jälle ära. Algul ei jaganud ma ise ka asja ära, et miks ta siiski vibrama hakkab. Nüüd olen selle asja ära jaganud.
Hakkame siis uuesti sellest pihta, et auto on täiesti soojaks sõidetud.
Ütleme nii, et kui tühikäigul töötab auto a-la 650 pöördel, kui hästi natuke gaasi anda...näiteks kuni 750 pööret, siis hakkab mootor vibrama ja kui veel natuke anda...umbes 850, siis kaob vibra jälle ära.
OK sellega selgub, et kuskil 750 pöörde peal vibrab, aga mis võib olla järgneva asja põhjuseks.
Kui sõidan autoga ringi ja ütleme, et sõidu ajal on pöörded 2000 peal ja siis võtan käigu välja, et veereda tühikäigul edasi. Nagu ma algul mainisin, siis peaksid need tühikäigu pöörded langema 650 peale, kuid paraku see millegipärast alati nii ei ole. Selline tunne, et miskit kiilub tal soojalt vahest kinni ja pöörded peatuvad just sellel 750 peal ja mootor hakkabki vibrama, annan korra gaasi ja pöörded landevad taas normaalasendisse 650 peale.
Mis võoks selle põhjuseks olla, et pöörded ei lange korraga 650 peale vaid kiilub kuskil üleval pool kinnija jääb 750 peale? Samas vahest langevad pöörded küll õigele kõrgusele, kuid kui pidurdad...või siis mõne aja pärast kui oled tühikäigul veerenud tõstab pöörded ise normaalsest pisut üles poole...ehk siis ~750
tänud