E34 524 TD ..Kas nyd sureb turbo kätte ära või?
Postitatud: 27.04.2007 09:20 39
Tervist liigikaaslased 
Mure siis selline: Tekkis siuke pull et plokikaane tihend suurelt jaolt otsas ja ajab õli läbi, mitte nyd nagu mahlakask, aga ikka niiske on..loiku alla ei jää ja terve 15000 km peale siis sai maksimumist minimum...hakkasiki vahepeal õlituli põlema, suurest hirmust kohe nägupidi kapoti alla ja õlivarras välja.näitas et polegi lugu väga hull..et keskel oli..järelikult kannatas veel oodata mõne nädala, et nagunii kohe õlivahetus.. tuli siis ilmselt hakkas sellep põlema, et filter nii umbes ja sogane äki, pakkus keegi tuttav välja..ei oska jutu õigsust kommenteerida..aga siis eile, jällegi õlituli põlema ja pidasin masina kinni, et veenduda selles et tegemist järjekordse anomaaliaga..siiski mitte, varras näitas täpselt minimumi..tegin 27 pikka hypet tanklasse et seal käppelt mõne liitri õli soetada..pagan, tädid sees ja uks lukus..no ei lasta sisse..kuna truu sõber oli õlijanus tuli minna teise tanklasse, paar kilti eemal siis..hakkasin vaokselt tõkutama, ja mis juhtus..mootorisse tekkis hele kolks, iga 7 kuni 10 seki tagant ..kolk ja kolks..selline metalne heli..hakkas ka suksu jõud kaduma..huvitav et kui pöördeid oli üle 1500 sisi ei lolnud kolksu..aga ega see 1500 pääret kätte saada ei olnud nalja asi..vaikselt siis nibin nabin jõudsin teise tankla kus kolks oli juba märgatavalt heledam ja masin kohe raugemas..hakkas kergelt kinnigi pooma vahepeal..oli kegelt tunda mingit g jõudu vales suunas..mootor värises ja rappus päris korralikult..jätsin seisma ja sibasin kähku tanklasse niet kõnnitee kive pritsis..kallasin siis julgeld 2 l 10 w40 durablendi sisse, ehk siis see sama õli täpselt mis ennemgi oli..ootasin ja kontrollisin seisu..oli normis..mootor peale 15 mindist jahtumist ei tahtnud hästi käivituda..lasin tal siis käia 5 minti ja hakkasin kodu poole uitama..ikka kolks see madalal pöördel ja väga mineja ka ei olnud, ikka raskelt nagu käis..venitasin siis 90 sisse ja tundus et see suuremat probleemi eivalmistanud..küttekulu läks ka normaalseks..päras 10-15 km sõitu mõtlesin et vajutaks, vaat mis teeb, pühib sedasi minekit nagu ei kunagi varem..mm tore. jätsin masina tee äärde ja nagu nõia väel oli ka kolks läinud..normaalselt töötas..kõik ka kõrgetel pööretel ja värki..aga siiski..tekkis turbole vilin sisse..nagu sõidaks treipingiga
aga seda ka mitte koguaeg..selline vilin..no mitte väga kõva aga siiski hoomatav..ja sedagi ainult sõidu ajal kui kiirendad üle 2000 siis hakkab kuulma..kohapeal nagu ei saa aru.. et probleem siis selles et turbo jäi siis nälga nagu üli suhtes ja tõmbas miski laagri kuivale, eks? et kui **** nyd asi on..kaua ta veel kestab või saab ta kohe kohe varsti surma..mineku koha pealt ei ole nagu midagi aru saada.ag avahepeal siis selline vilin..mis teha nyd siis..müüki w? ette tänades.

Mure siis selline: Tekkis siuke pull et plokikaane tihend suurelt jaolt otsas ja ajab õli läbi, mitte nyd nagu mahlakask, aga ikka niiske on..loiku alla ei jää ja terve 15000 km peale siis sai maksimumist minimum...hakkasiki vahepeal õlituli põlema, suurest hirmust kohe nägupidi kapoti alla ja õlivarras välja.näitas et polegi lugu väga hull..et keskel oli..järelikult kannatas veel oodata mõne nädala, et nagunii kohe õlivahetus.. tuli siis ilmselt hakkas sellep põlema, et filter nii umbes ja sogane äki, pakkus keegi tuttav välja..ei oska jutu õigsust kommenteerida..aga siis eile, jällegi õlituli põlema ja pidasin masina kinni, et veenduda selles et tegemist järjekordse anomaaliaga..siiski mitte, varras näitas täpselt minimumi..tegin 27 pikka hypet tanklasse et seal käppelt mõne liitri õli soetada..pagan, tädid sees ja uks lukus..no ei lasta sisse..kuna truu sõber oli õlijanus tuli minna teise tanklasse, paar kilti eemal siis..hakkasin vaokselt tõkutama, ja mis juhtus..mootorisse tekkis hele kolks, iga 7 kuni 10 seki tagant ..kolk ja kolks..selline metalne heli..hakkas ka suksu jõud kaduma..huvitav et kui pöördeid oli üle 1500 sisi ei lolnud kolksu..aga ega see 1500 pääret kätte saada ei olnud nalja asi..vaikselt siis nibin nabin jõudsin teise tankla kus kolks oli juba märgatavalt heledam ja masin kohe raugemas..hakkas kergelt kinnigi pooma vahepeal..oli kegelt tunda mingit g jõudu vales suunas..mootor värises ja rappus päris korralikult..jätsin seisma ja sibasin kähku tanklasse niet kõnnitee kive pritsis..kallasin siis julgeld 2 l 10 w40 durablendi sisse, ehk siis see sama õli täpselt mis ennemgi oli..ootasin ja kontrollisin seisu..oli normis..mootor peale 15 mindist jahtumist ei tahtnud hästi käivituda..lasin tal siis käia 5 minti ja hakkasin kodu poole uitama..ikka kolks see madalal pöördel ja väga mineja ka ei olnud, ikka raskelt nagu käis..venitasin siis 90 sisse ja tundus et see suuremat probleemi eivalmistanud..küttekulu läks ka normaalseks..päras 10-15 km sõitu mõtlesin et vajutaks, vaat mis teeb, pühib sedasi minekit nagu ei kunagi varem..mm tore. jätsin masina tee äärde ja nagu nõia väel oli ka kolks läinud..normaalselt töötas..kõik ka kõrgetel pööretel ja värki..aga siiski..tekkis turbole vilin sisse..nagu sõidaks treipingiga
