1. leht 1-st

E39 525D, jõudu pole ja ajab valget suitsu tagant

Postitatud: 07.05.2007 09:31 09
Postitas mortx
Tere,

autoks on E39 525D, 2001 aasta lõpp. Juhtus eile selline asi, et sõidu ajal kadus autol jõud järsku ära, võtsin siis hoo maha ning seejärel lõi summutist suure pahmaka valget suitsu välja. Keerasin süüte välja, lasin natuke aega seista. Mõtlesin, et ehk on midagi ülekuumenenud, kuna sõit toimus Leedus kiirteel, keskmiselt 150km/h.
Peale poolt tundi seismist on käivitades sama lugu, tühikäigul pöörded väga ebühtlased ning masin jõnksutab, kui gaasia anda, lööb jälle suitsu välja ning pöörded tõusevad väga vaevaliselt.
Jahutusvedeliku tase oli normis ning õli puhas.
Masin on korraliselt UM hooldatud, alati isegi enne ettenähtud service aega ning viimane hooldus oli umbes 1000km tagasi.
Kuna Leedus on täna vaba päev, siis tuleb ainult homseni oodata, kuid samas oleks hea teada, mis võiks olla variandid?
Sõber siin arvas, et kõik sümptomid viitavad turbole...

Tänud,

Rait

Postitatud: 07.05.2007 09:48 53
Postitas Mirko
Kui minu autol turbo laiali lendas olid täpselt samad sümptomid. Ega mootori juurest kolinat või muud vöörast heli kuulda ei ole?

Postitatud: 07.05.2007 10:28 17
Postitas mortx
Mirko1 kirjutas:Kui minu autol turbo laiali lendas olid täpselt samad sümptomid. Ega mootori juurest kolinat või muud vöörast heli kuulda ei ole?
Mingit kõrinat tegi küll. Samas, kas turbo probleemiga tühikäigul peaks masin jõnksutama?
Läbisõit viitab samas ka turbole, peaaegu 140000km.

Postitatud: 07.05.2007 10:30 37
Postitas ArgoV
Turbo, endal sama asi läbielatud.

Postitatud: 07.05.2007 13:44 42
Postitas Veljo_V
525D ja 530D Põhiprobleem TURBO!
Vähemalt sümtomid viitavad sellele!

Postitatud: 07.05.2007 14:03 27
Postitas mortx
Hetkel jääb ainult loota, et turbo viga, see oleks vist tõenäosustest kõige soodsam variant. Homme hommikul vaatavad kohalikud turboeksperdid asja üle, siis selgub lõplik tõde.
Tänud vastuste eest!

Postitatud: 07.05.2007 17:03 32
Postitas ArgoV
mortx kirjutas:Hetkel jääb ainult loota, et turbo viga, see oleks vist tõenäosustest kõige soodsam variant. Homme hommikul vaatavad kohalikud turboeksperdid asja üle, siis selgub lõplik tõde.
Tänud vastuste eest!
:shock: Soodsam variant? Mis need ülejäänud siis oleks?

Postitatud: 07.05.2007 17:11 54
Postitas Mirko
Turbo vahetus ei ole sugugi odav lõbu!

Postitatud: 07.05.2007 17:24 31
Postitas mortx
Kehvem variant oleks kõver mootoriplokk.
Pakuti varianti, et pannakse remonditud turbo, selle hinnaks öeldi umbes 8K EEKi. Uue hind ligi 2K EURi. Odav see kindlasti ei ole, kuid siiski odavam kui uus mootor.

Postitatud: 07.05.2007 18:06 40
Postitas Mirko
Ise ei hakanud riskima ja läksin uue turbo peale välja, osatakse ikka ühe väikese asja eest hinda küsida. Päris 2k eurot ta ei maksa, sinna 23 000 krooni kanti!

Postitatud: 07.05.2007 20:07 39
Postitas ArgoV
mortx kirjutas:Kehvem variant oleks kõver mootoriplokk.
Pakuti varianti, et pannakse remonditud turbo, selle hinnaks öeldi umbes 8K EEKi. Uue hind ligi 2K EURi. Odav see kindlasti ei ole, kuid siiski odavam kui uus mootor.
Nojah, sinna pane veel uus õli, filter ja töö ka otsa - saadki mingi 11K kokku. Oma arust kah odav mitte pole.
Kõverat plokki polegi enne kuulnud, ilmselt väga levinud viga ikkagi pole...

Postitatud: 09.05.2007 16:34 19
Postitas mortx
Tänud info eest! Auto korras ning sõidab ilusti. Turbo tehti korda ning kogu asi läks koos õlide, filtrite ja tööga maksma 1880LTL (~8500EEK). Garantii on pool aastat ilma läbisõidupiiranguta.
Ainuke asi, et katalüsaator(id?) võeti ära, kuna olid teised õlist läbiimbunud. Kas pikemas perspektiivis oleks mõttekas uus/uued panna või kannatab ka ilma sõita?