Kas 524 td 90.a on võimalik m tuuningut teha..??
Kas 524 td 90.a on võimalik m tuuningut teha..??
väideti et välistatud --äki on keegi kes oskab kindlamalt vastata..
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
ära seleta.
Mis sellel m5 disainil viga on et ta vana diisli külge ei sobi.
Minu vana diisel oli ka m5 tagastange ja 540 esistangega.
Väga hea nägi välja.
Mis sellel m5 disainil viga on et ta vana diisli külge ei sobi.
Minu vana diisel oli ka m5 tagastange ja 540 esistangega.
Väga hea nägi välja.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Seletan küll, vot!
Välja näeb hea jah, aga kapotialune on nagu on
Välja näeb hea jah, aga kapotialune on nagu on
Viimati muutis AARE540, 10.05.2007 17:21 40, muudetud 1 kord kokku.
sry väljendasin valesti ..
ja võibolla ongi kuulutus vales kohas..aga kiire oli hommikul..tuuningu all mõtlesin tegelt mootorit..väideti et diislit ei ole võimalik tuunida..
Re: sry väljendasin valesti ..
kõik on võimalik kui rahakot piisavalt paks. ka näiteks chipsi lisamine on tuunimine juba tegelt.Hans78 kirjutas:ja võibolla ongi kuulutus vales kohas..aga kiire oli hommikul..tuuningu all mõtlesin tegelt mootorit..väideti et diislit ei ole võimalik tuunida..
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
otsi foorumist, siin on ennegi nende 2,4 td-l olnud neid õli probleeme.
kahel Lauril oli sama probleem.
Võid ka Viljarile PS saata , tema tegeles minuteada nende probleemidega.
Minu vanal 524td-l seda probleemi ei esinenud, aga chipi peale mõtlesin vahepeal ka ise.
Siis aga otsustasin mittepanemise kasuks.
Ühesõnaga chipiga annab tuunida küll ka diiselmootorit ja turboga mootorile peaks ta rohkem juurde andma kui tavalisele.
On tahetud ka panna cooler ette , et saaks sealt sama võimsuse kätte nagu 525tds-il on , aga ma ei tea kas keegi selle ka reaalselt ära teinud on.
kahel Lauril oli sama probleem.
Võid ka Viljarile PS saata , tema tegeles minuteada nende probleemidega.
Minu vanal 524td-l seda probleemi ei esinenud, aga chipi peale mõtlesin vahepeal ka ise.
Siis aga otsustasin mittepanemise kasuks.
Ühesõnaga chipiga annab tuunida küll ka diiselmootorit ja turboga mootorile peaks ta rohkem juurde andma kui tavalisele.
On tahetud ka panna cooler ette , et saaks sealt sama võimsuse kätte nagu 525tds-il on , aga ma ei tea kas keegi selle ka reaalselt ära teinud on.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
Saab ikka võimsust juurde ka 524td-l. Aga eelkõige peab mootor, küttepump ja turbo ideaalses korras olema, muidu ei ole sellest tuunimisest suurt kasu midagi Kõige parem variant on panna vahele suur intercooler, chippida ajusid ja tõsta turbo rõhku. +40% võimusust pole mingi probleem
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i