1. leht 1-st

Bmw 520i 24v 93a õhk sees

Postitatud: 23.05.2007 11:25 30
Postitas Klots
Probleem selline,et radikas lekkis, sai lekkiv ribi/toru vahelt ära võetud korralikult otsad suletud,enam ei leki sellega kõik korras, aga miks on sedasi,et kui auto seisma jätta,siis langeb jahutusvedelik paagis põhjani välja,mingi kirmetis jääb põhja,aga nii kui õhutusnippel lahti keerata täitub uuesti oma piirini.Sõites ka ei lange,jättes uuesti seisma langeb jälle peaaegu põhja.Sai õhku välja omajagu,aga kas seda on seal siis veel nii palju sees? Puhurist sooja tuleb igaljuhul. Jagage soovitusi mida vaadata või milles võib probleem olla :) Tänud ette!

Postitatud: 23.05.2007 14:00 04
Postitas mel76
Ma arvan et ikka õhk veel sees.Omal oli radika vahetus ja peale seda õhutasin veel nädal aega enne kui õhu välja sain.Kuigi mul oli nii et valasin täis korra õhutasin ja siis lasin käija ning paari minuti pärast oli jälle tasapind all.Uuesti normi ja sama jutt.Lõppkokkuvõttes kordasin sedaprotseduuri oma kuus -seitse korda enne kui see tasapind normi jäi ja õhku enam ei tulnud.Ja paari päeva pärast veel väike õhutus.

Postitatud: 23.05.2007 18:59 26
Postitas JannP
kui õhutate siis keerake temp põhja ja puhurid tööle ning hoidke pöördeid 1500 peal

Postitatud: 26.05.2007 10:18 55
Postitas Klots
jep seda tean :)

Postitatud: 27.05.2007 12:52 06
Postitas tommot27
Ja kui vedelikku algul valad tuleks õhutus nippel lahti keerata siis tuleb suurem osa õhust juba välja ning pärast mõned korrad veel õhutada ja OK, kui ei jäta siis läheb ikka päris kaua ennem kui sooja tulema hakkab, aga jõudu!

Postitatud: 27.05.2007 16:44 24
Postitas Klots
Niih nüüd peaks OK olema, aega läks aga asja sai :) Tänud vastajatele!

Postitatud: 02.06.2007 00:43 29
Postitas erx168
Kui ikka kõvasti õhku sees,siis võib tükk aega minna,enne kui kõik õhu välja saad.
Mul jamab nüüd,õhk vahel ja läheb suht kuumaks temp. eks pean seda sama protseduuri korduvalt ja korduvalt kasutama,enne,kui kõik õhust puhtaks saan.

Postitatud: 19.07.2007 15:25 08
Postitas Klots
Ja nüüd jälle jamab edasi :S Vahepeal sooja tuleb vahepeal ei tule ja samuti, et peale sõitu natuke ajapärast vajub jahutusvedeliku tase alla põhja, kui nippel lahti keerata siis jälle täitub. Natuke raske on sedasi sõita kui koguaeg enne alustamist peab juurde valama :D Kuskilt leket ei paista olevat ja õlis pole ka jahutusvedeliku näha. Kuhu huvitav vedelik kaob ja mis on kurjajuur selle taga? :roll: