Bmw 525ele turbo panek!!!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Elmut
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 09.04.2007 16:28 39

Bmw 525ele turbo panek!!!

Postitus Postitas Elmut »

Teervitus.
Mõtlesin,et enda 91a bmw 525ele turbo peale panna.Palju see lõbu maksma läheks üldse? Mida veel muuta,et turbo toimiks korralikult.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=2585
Kas kummagi neist pealepanek ka muudaks midagi?
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

soovitus! müü hetkeisend maha ja osta enale turbomootoriga isend asemele.
usu mind nii on hulka lihtsam ja vähem kulukas. kui sa viitsiks natukene otsingut kasutada, leiaks samalaadseid teemasid kuhjaga.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
petzz
Huviline
Postitusi: 817
Liitunud: 11.07.2005 23:43 56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas petzz »

alates 50k.
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
Elmut
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 09.04.2007 16:28 39

Postitus Postitas Elmut »

No radikas+turob ise.Mis seal 50k läheb?
Üks e30 oli turboga müügis.GREDDY radikas jne,hinda tahtis ainult 17 000.Kui 50k maksma läheks siis poleks tal ju müüa :idea:
Hitcher
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 29.05.2007 18:50 30

Postitus Postitas Hitcher »

Kollektorid näiteks. Kas just 50 kilo, aga odav nende eritellimusel kokkuväänamine kindlasti ei ole. Lisaks põlemiskambrite freesimine v. tihendi vaheplaat, kolvirõngad (vähemalt) ja aju nokkimine. Mingi suurem mootor koos käigukasti ja difriga tuleks ilmselt odavam ja ARK-l oleks ka irisemist vähem (sama mudeli teise modifikatsiooni peale ümbertegemine)
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

aga kui näiteks 524td pärit turbo panna bensuka peale- kas siis saaks kasu :?: , see turbo oleks lihtsam paigaldada ja ka odavam.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

oeh, kui see nii lihtne oleks, sõidaks pooled ammuilma turbobemmidega ringi. millegipärast see ei ole nii.

sellist küsimust esitades ei jõuta nagunii turbo pealepanekuni nii et teema võib rahulikult lukku ära panna.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Hitcher
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 29.05.2007 18:50 30

Postitus Postitas Hitcher »

Vähemalt E28 puhul on diisli plokikaanel sisse- ja väljalaskekanalid erinevalt bensiinimootorist mõlemad ühel pool, nii et 524td turbokomplektiga pole 525 juures küll midagi teha.
skiev
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 24.05.2007 19:43 55
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas skiev »

olen näinud ühte 325 millelle oli 2,5td turbo peale pandud ja see ei olnud eriti tavaline masin enam. kutt rääkis et turbo pealepanek ei olnud eriti keeruline aga korralikult töölesaamine oli võtnud 6 kuud seadistust. Rääkis vee et taha pole plokkdifrit vaja tavaline pidi ise plokki minema:) aga kui pead on soovitan uurida veits ja saad hakkama küll
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

võta turboclub lahti ja vaata kuda asjad käivad. ei ole mõtet siisn hakata ajama, et mingi vend pani ja tegis jne. disla turbo ei hakka bensukal tööle lihtsalt, sest mootori karakter ikka väga erinev.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Mul võiks ka differ iseenesest blokkdiffriks muutuda
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Roland325 kirjutas:Mul võiks ka differ iseenesest blokkdiffriks muutuda
mul muutus :lol: paarkümmend kilomeetrit edasi muutus kasutuks difriks :lol:
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

kustk urat te võtate neid 50k summasid mulle ei jõua kohale? loomulikult pikemas perpektiivis ei tee see turbo mootorile head ja kulutab teda kiiremini aga mis seal vahet kui tänapeäval niikuinii vahetatakse autosid samatihti kui naisi. mingi 10-15k saab lõdvalt hakkama kui keevitus käes pysib tegelt vist isegi ei pea pysima.
Kasutaja avatar
Kristjan_T
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 07.10.2004 12:57 54
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kristjan_T »

Jah saad 10-15k hakkama kui kasutad vanasid ära jahvatatud osi
uue turbo hinnad hakkavad kuskil 20k pihta + cooler + välja lase + blov off + kell + hunnik pisi asju.
igapäeva liikurile suht investeering eriti 141kw mootorile mis niigi kipub kuumaks minema
E30 316 3,5l
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

Kristjan_T kirjutas:Jah saad 10-15k hakkama kui kasutad vanasid ära jahvatatud osi
uue turbo hinnad hakkavad kuskil 20k pihta + cooler + välja lase + blov off + kell + hunnik pisi asju.
igapäeva liikurile suht investeering eriti 141kw mootorile mis niigi kipub kuumaks minema
õigus, agaon võimalik ka odavamalt :D
Eastsider
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 26.10.2005 14:53 02

Postitus Postitas Eastsider »

Lihtsam on ilmselt paigaldada M25B25 le turbot, surveastet pole vaja väga palju langetada (peaks 8.8 olema originaalis) näiteks, samuti on neid projekte eestis ennegi tehtud, et ehk on võimalik leida kasutatud kollektoreid ja muud kama.
Vasta