1. leht 1-st
k:bmw 525i 89a läheb keema
Postitatud: 20.06.2007 17:19 29
Postitas bmwe34
tervist probleem selline et sain umbes 17 km sõita (ei andnud minna rahuliku sõiduga )ja temperatuuri seier hakkas jubedalt tõusma jäin seisma ja mootor kees ja oligi kõik sain jälle aint 10 km sõita jälle kees et milles jama võib olla plokikaanes või ma ei tea ise nagu mootorist ei jaga eriti midagi .ja üks asi veel et tuurid vabalkäigul algul külmamootoriga ei teinud midagi kõik oli nagu norm aga pärast kuuma mootoriga tuurid kõikusid jubedalt et oskab keegi aimata milles asi võiks olla

Postitatud: 20.06.2007 20:09 42
Postitas elm
No kui sa ise suurt midagi mootorist ei jaga, lase siis töökotta vedada. Termosidur või termostaat õhtal või radikas umbes või jahutusvedelik otsas... Võid ka OTSIngut kasutada, neid keemise teemasid siin ikka jagub. Ausalt öeldes võiks kirjavahemärke ka eesti keeles kasutada.

Postitatud: 20.06.2007 20:34 05
Postitas bmwe34
Aga kas plokikaan ei või olla kõver või üldse omadega läbi,et nagu mulle on räägitud sellest,et siuke asi võib ka olla.Valasin juurde jahutus vedelikku aga mis sellest kasu oli sõitsin natuke ja viskas seda jahutusvedelikku välja jälle. See ,et muidu nende tuuride teema selle kohta ei oska õelda millest see tingitud võib olla ja kippus lampi välja ka surema sõiduajal.
Postitatud: 20.06.2007 20:38 21
Postitas bmwe34
Üheasja unustasin veel küsimast ,et kui ongi plokikaan kõver palju selle korda tegemine maksab või kui täitsa läbi on palju mingi kasutatud korras plokikaan maksta võib ?

Postitatud: 20.06.2007 20:55 58
Postitas Eastsider
Arvata on, et plokikaas pole kõver, ilmselt termosidur või termostaat. Kuid kui sa niimoodi (keema lastes) sõitmist jätkad, siis on tõesti varsti ka plokikaane probleem.
Postitatud: 20.06.2007 21:22 54
Postitas Mart_L
Ega sa ometi keevale mootorile vedelikku juurde ei valanud

Termosiduris vaevalt asi on (siis läheks koha peal keema, mitte sõites!) Endal läks kaane remont maksma 9700.- (töö+varuosad)
Postitatud: 20.06.2007 21:24 06
Postitas hanss
plokikaan võib olla kõver küll.see on suht levinud viga 523-l.nimelt venivad mootoris kaane kinnitus poltide keermed välja ja tänu sellele kaan paindubki kõveraks.kaant saab lihvida ja keermed saab taastada spets.jubinate abil.aga alusta nagu öeldud termostaadist ja termosidurist.
Postitatud: 20.06.2007 21:25 59
Postitas bmwe34
Siis valasin juurde kui oli maha jahtunud mootor , aga nii viskas ka välja peale seda kui koha peal korra gaasi vajutasin.. et kui ploki kaan läbi siis vist auto mõttekam juppidena maha müüa

Ja siis kui läksin autot ära viima tõusis, tõusis tempi seier ja korra vahepeal hakkas nagu tagasi minema (sõites)
Postitatud: 20.06.2007 22:05 50
Postitas Mart_L
Lihtsam sul vist ikka mõne asjatundja kätte viia kui ise katsetada.Äkki viskas teist korda vee välja pigem selle pärast, et jäi õhk sisse. Ehk ongi viga ainult termostaadis

Postitatud: 21.06.2007 23:06 38
Postitas Viljar
See asi on imelihtne

Kui ikka jutt käib M20 tüüpi mootorist (12 klappi), sellest mootorist on vägagi raske kätte saada õhku, selle jahutusvedeliku panemisega peaks tegelema mõni pädevam inimene, kuna see ei ole üldesgi lihtne tegevus.
Muidugi võib olla ka viga veepumbas, tiivik mis peaks ringi ajama jahutusvedeliku on lihtsalt võlli otsast lahti (suhteliselt levinud viga).
Selle tüübi kaanega on üldiselt paha lugu, reeglina kipub pragu nukka alla tulema (seda vale paigalduse pärast) ja siis ei ole teha midagi (Tartus taadid teevad pikka moosimise peale, aga garantiid ei anna), muidugi võiba alati ka loota sellele, et on väike pragu, või isegi natuke kõver.
Postitatud: 22.06.2007 01:41 38
Postitas bmwe34
jah ikka m20 tüüpi mootorist on juttu ,aga keegi nende tuuride kõikumise kohta oskab midagi õelda ??
Postitatud: 22.06.2007 08:57 43
Postitas Viljar
Pöörete kõikumine, reeglina jamab tühikäigumootor.