E34 radiaatori lappimine
E34 radiaatori lappimine
Kas on kellelgi kogemusi..kuidas millega lappida radika plast osa?
Nimelt on paisupaagi poolses otsas väljaspool pragu, oli juba saksas lapitud (ainult ei kujuta ette millest sihuke asi tekkida võib)!?
Soovitati lappida keemilise metalliga..tegin seda..
Puhastasin ja karestasin pinnad ja panin õhukese kihi..murdis tyki lahti!
Teist korda panin paksemalt.. nüüd kangutas alt serva lahti ja immitseb ikka!?
Kas on kellelgi mingeid häid ideid?
Nimelt on paisupaagi poolses otsas väljaspool pragu, oli juba saksas lapitud (ainult ei kujuta ette millest sihuke asi tekkida võib)!?
Soovitati lappida keemilise metalliga..tegin seda..
Puhastasin ja karestasin pinnad ja panin õhukese kihi..murdis tyki lahti!
Teist korda panin paksemalt.. nüüd kangutas alt serva lahti ja immitseb ikka!?
Kas on kellelgi mingeid häid ideid?
..purjus autojuhid ahju..
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mina ostsin omale radika http://www.radiaator.ee Oli riiulis kohe olemas ja hind oli mõistlik.
Bemmi jahutussüsteemi plastmass on minu arusaama järgi selline, mis muutub aja jooksul rabedaks ja kui saadki ta mingi mögaga tihedaks, siis katkeb varsti mujalt kui asi juba nii kaugel on. Midagi pole teha.
Bemmi jahutussüsteemi plastmass on minu arusaama järgi selline, mis muutub aja jooksul rabedaks ja kui saadki ta mingi mögaga tihedaks, siis katkeb varsti mujalt kui asi juba nii kaugel on. Midagi pole teha.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
aiaa..nüüd panin mööda, mul ikkagi se 440mm elemendiga radikas
mõõt võetakse ainult jahutus elemendilt..ma mõõtsin kogu radikat..
to priitv8: ehee..ma usun et se radiaator.ee aitaks heameelega aga
ma ei ole lihtsalt hinnaga nõus (4395.-!?!?)!
UM'is uus 4550.-..siis pigem võtan sealt..
hmm seda sulatamis peaks proovima..aint et kust võtta sama materjali?
mõõt võetakse ainult jahutus elemendilt..ma mõõtsin kogu radikat..
to priitv8: ehee..ma usun et se radiaator.ee aitaks heameelega aga
ma ei ole lihtsalt hinnaga nõus (4395.-!?!?)!
UM'is uus 4550.-..siis pigem võtan sealt..
hmm seda sulatamis peaks proovima..aint et kust võtta sama materjali?
..purjus autojuhid ahju..
kui sa viitsid nikerdada, siis võid proovida üht sellist toodet - http://content.loctite-europe.com/tds/Terokal-9225.pdf
see on kahekomponentne mögin, kasutamiseks koos vastava krundiga - http://content.loctite-europe.com/tds/Terokal-150.pdf
vaja läheb veel klaaskiudriiet. Kivistamiseks pead ainult kuskilt infrapunakiirgaja sebima. Mul üks komplekt on mingist ajast seisma jäänud, võid selle saada kui soovid. Ostsin selle kunagi, kui Volvo radikal üks plastist toru katki oli - see kuhu voolik vooik peale käib. Aga siis lahendasin probleemi mingil muul moel, ja jäigi teada saamata, kas kõlbab või mitte.
S.t. garanteerida ma ei julgeks...
see on kahekomponentne mögin, kasutamiseks koos vastava krundiga - http://content.loctite-europe.com/tds/Terokal-150.pdf
vaja läheb veel klaaskiudriiet. Kivistamiseks pead ainult kuskilt infrapunakiirgaja sebima. Mul üks komplekt on mingist ajast seisma jäänud, võid selle saada kui soovid. Ostsin selle kunagi, kui Volvo radikal üks plastist toru katki oli - see kuhu voolik vooik peale käib. Aga siis lahendasin probleemi mingil muul moel, ja jäigi teada saamata, kas kõlbab või mitte.
S.t. garanteerida ma ei julgeks...
okei..aga nüüd kysimus nenedele kes on radika vahetand!
et kas on asi toimima jäänd.. probleemideta, et ei ole mingit yleliigset survet või mingit muud viga mis võiks selle põhjustada a'la termostat!?
et nagu patrik siin mainis..milles siiis tegelik vea põhjus onn?
kas ainult materjali vananemine/nõrgenemine.. või veel midagi muud!?
..Ega jahh vana ja katkise remont mõttetu..
Sain uue radika..vahetan ära..ja vaatab edasi!
et kas on asi toimima jäänd.. probleemideta, et ei ole mingit yleliigset survet või mingit muud viga mis võiks selle põhjustada a'la termostat!?
et nagu patrik siin mainis..milles siiis tegelik vea põhjus onn?
kas ainult materjali vananemine/nõrgenemine.. või veel midagi muud!?
..Ega jahh vana ja katkise remont mõttetu..
Sain uue radika..vahetan ära..ja vaatab edasi!
..purjus autojuhid ahju..
aga jah..tundub et asi ei laabugi nii lihtsalt..!!
On siin spetsialisti ja/või oskab keegi soovitada kuhu pöörduda?
siit foorumist kuskilt teemast lugesin, et tyhikäigule ei tohi olla radika ja mootori vahelised lõdvikud punnis või pinges..!?
aga seda nad mul just on ja karta võib et ploki tihend või praod..mille tagajärjel surve jahutuses...! damn..
ootaks head nõu!
On siin spetsialisti ja/või oskab keegi soovitada kuhu pöörduda?
siit foorumist kuskilt teemast lugesin, et tyhikäigule ei tohi olla radika ja mootori vahelised lõdvikud punnis või pinges..!?
aga seda nad mul just on ja karta võib et ploki tihend või praod..mille tagajärjel surve jahutuses...! damn..
ootaks head nõu!
..purjus autojuhid ahju..
jajahh..sedap nüüd küll..et fyysika ja soenedes tekkiv paisumine..jne..
mind lihtsalt ehmatas ära mingi venna komm. et tyhikäigul peavad lõdvikud nagu suht lõdvad olema (krt. enam ei leia seda treemat)
ja vana radikaga ilmselt olid kahh lõdvad kuna sel oli ju pragu..mis surve välja lasi..
aga peab tunnistama ega ma selle fyysika peale eriti mõelnud kahh
aga ok, ilmselt siis pole suuremat põhjust muretsemiseks!?
või oleks targem ikkagi mõnel targemal lasta yle vaadata?
ahja unustasin mainimata, et õli on puhas jahutusvedelikust ja vastupidi!
mind lihtsalt ehmatas ära mingi venna komm. et tyhikäigul peavad lõdvikud nagu suht lõdvad olema (krt. enam ei leia seda treemat)
ja vana radikaga ilmselt olid kahh lõdvad kuna sel oli ju pragu..mis surve välja lasi..

aga peab tunnistama ega ma selle fyysika peale eriti mõelnud kahh
aga ok, ilmselt siis pole suuremat põhjust muretsemiseks!?
või oleks targem ikkagi mõnel targemal lasta yle vaadata?
ahja unustasin mainimata, et õli on puhas jahutusvedelikust ja vastupidi!
..purjus autojuhid ahju..
vahetasin ka täna radika ära(tutika vastu),krt kohe ilus oli vaadata,et mingit loiku maas pole.Kokku kulus 1vale radikas(laiem suurem),30liitrit jahutusvedelikku(ümmarguselt) ja närvikulu+töökulu-aeg.Oleks kohe pidanud 2k eest uue radika ostma.Hea õppetund jällegi. 

volvo s80,pontiac firebird,ford transit,nissan sunny,Bmw 525tdsa Touring 95a müüa