1. leht 1-st

E39 põrutab!

Postitatud: 04.07.2007 19:13 57
Postitas RivoL
selline mure mul, et sõites üle risti pragude, mis on teedel, siis põrutab hirmsasti autot...tagumine osa lausa väriseb....
oskab keegi äkki öelda kas seal miskid puksid kulunud või midagi lahti?

Postitatud: 04.07.2007 19:34 35
Postitas laurts
mis mõttes väriseb,äkki hoopis õõtsub.kui nii siis amordid läbi.

Postitatud: 04.07.2007 19:38 08
Postitas RivoL
ei uju just nimelt põrutab....käib tugev löök läbi kere

Postitatud: 04.07.2007 19:54 04
Postitas extsy
Õõtsa puksid võivad ka teinekord panna ikka korraliku matsu,suisa klõgiseda!
Seda juhul kui nende pukside paremad ajad möödas on.

Postitatud: 04.07.2007 19:56 40
Postitas RivoL
kas seda lõtku peaks otsima kui auto on üles tõstetud või kui ta on normaalses asendis?
kanali peal ma otsisin lõtke aga käega liigutades ei leidnud viga kuskilt.

Postitatud: 04.07.2007 20:00 32
Postitas erikred
Kas on tegu äkki õhkvedrustusega autoga?
Kui on siis võib viga otsida ka sealt. Foorumis oli kah mini aeg nendest juttu. Head otsimist.

terv
erich

Postitatud: 04.07.2007 20:04 06
Postitas RivoL
ja ma lugesin seda õhkvedrustusega lugu ,aga ma arvan et mul ei ole selline vedrustus. kuidas seda kindlaks teha kas on õhkvedrustus?

Re: e39 põrutab!

Postitatud: 05.07.2007 06:32 03
Postitas Indrek_M
RivoL kirjutas:selline mure mul, et sõites üle risti pragude, mis on teedel, siis põrutab hirmsasti autot...tagumine osa lausa väriseb....
oskab keegi äkki öelda kas seal miskid puksid kulunud või midagi lahti?
Pigem nagu on kõik korras :)
Suurem velg, korras ja tummine vedrustus, kui veel sportvedrustus ka siis põrutabki just ristivagude peal ikka korralikult.
Minu autol sama lugu - veermikuosa on tip-top korras.

Postitatud: 05.07.2007 10:40 04
Postitas RivoL
tõesti???
no seda on lausa valus kuulata...lööb või lae polstri alla!!!

Postitatud: 05.07.2007 10:48 40
Postitas Indrek_M
RivoL kirjutas:ja ma lugesin seda õhkvedrustusega lugu ,aga ma arvan et mul ei ole selline vedrustus. kuidas seda kindlaks teha kas on õhkvedrustus?
Vaatad auto alla, et kas taga on vedrud või on kummipadjad ;)

Või siis küsid UM-ist tehasest tulnud lisade nimekirja, kui seal figureerib "self-levelling suspension" siis on õhkvedrustus taga.

Postitatud: 05.07.2007 11:03 22
Postitas RivoL
no selge siis on ikkagi tavaline,kuna on näha et taga on vedrud.
kas need kummipadjad peaks olema sarnased nagu bussidel ja veoautodel on?

Postitatud: 05.07.2007 11:05 58
Postitas Tarmo
RivoL kirjutas:no selge siis on ikkagi tavaline,kuna on näha et taga on vedrud.
kas need kummipadjad peaks olema sarnased nagu bussidel ja veoautodel on?
Põhimõtteliselt küll jah .

Postitatud: 05.07.2007 11:06 09
Postitas Indrek_M
RivoL kirjutas:no selge siis on ikkagi tavaline,kuna on näha et taga on vedrud.
kas need kummipadjad peaks olema sarnased nagu bussidel ja veoautodel on?
Just. Pisemad aga sarnased. Vedrusid õhkvedrustuse puhul taga ei ole.

Postitatud: 05.07.2007 11:12 57
Postitas RivoL
no tänan...see on nüüd selge vähemalt!
aga nüüd olen tähele pannud, et kui lahtise aknaga sõita ebatasasel teel kostub sellist kõlinat....ja kui vajutada pidurit õrnalt siis seda enam ple.
mis selle võiks põhjustada?

Postitatud: 05.07.2007 11:19 13
Postitas Indrek_M
RivoL kirjutas:no tänan...see on nüüd selge vähemalt!
aga nüüd olen tähele pannud, et kui lahtise aknaga sõita ebatasasel teel kostub sellist kõlinat....ja kui vajutada pidurit õrnalt siis seda enam ple.
mis selle võiks põhjustada?
Piduriklotsid lahti suportis ... näiteks.

Postitatud: 05.07.2007 12:15 39
Postitas RivoL
see tähendab siis seda et on liiga kulunud klotsid?
ja kas see kõlin tekib ainult taga?

Postitatud: 05.07.2007 12:35 34
Postitas Indrek_M
RivoL kirjutas:see tähendab siis seda et on liiga kulunud klotsid?
ja kas see kõlin tekib ainult taga?
Ei, see tähendab, et klotsid lahti - klotsil on taga mingi klamber, millega see kinnitub suruva silindri hülsi sisse. Originaalklotsil on see õiges mõõdus ja tavaliselt hoiab klotsi kinni, B-osadel on tihti mingis imelikus mõõdus või liiga pehme ja klots jääb loksuma, ajapikku see loksumine ainult suureneb. Mõnikord see klamber ei hoiagi midagi üldse kinni ja siis klotsid hakkavadki suportis kolisema. Ju siis on tagumised klotsid kehvasti paigaldatud.
Aga see on ainult üks teooria.
Käsipiduriklotsid võivad ka koliseda kui kolin taga otsas on. Siis on tõenäoliselt pidurite katteplekk läbi roostetanud ja seal klotse kinni hoidvad klambrid lahti tulnud ning ei hoia klotse enam kinni. See on tobedam variant - katteplekki ei saa taga ilma rattalaagrit jms lahti võtmata vahetada, võib muidugi mingit seibide teemat arendada.

Postitatud: 05.07.2007 21:51 00
Postitas RivoL
no selge....siis ei jää muud üle kui tagarattad ära võtta ja uurida mis seal toimub.
aga suured tänud hea info eest!