1. leht 1-st

E34 mootor

Postitatud: 10.08.2007 22:38 47
Postitas Hannes
Täna sai siis kiiret sõitu tehes ja kui hakkasin kõrgetel pööretel 3-ndalt 4-ndat panema läks kogemata 2 käik sisse ja lõi plokki korra,peale sedea suri auto välja ja nüüd kui tööle panna on pooled pütid tagand läind,enne seda just läksid uued küünlad peale.Milles võib viga olla,kas liiga odavad küünlad või on asi palju hullem? :evil:

Postitatud: 10.08.2007 23:07 14
Postitas seppa
oi oi , päris paha jama :shock:
Küll targemad aitavad :D

Postitatud: 10.08.2007 23:45 49
Postitas coiff
tõenäoliselt kotis jah :roll:

Postitatud: 11.08.2007 02:09 24
Postitas Hannes
no aga ise enesest mootor ju töötab.kui kottis oleks siis peaks mootor kinni olema.

Postitatud: 11.08.2007 11:34 44
Postitas Hannes
no nii,arvatavasti lõi hammasrihma üle ja klapid kinni :|
et kes nüüd on omal sellist tööd teind oskab äkki öelda palju see remont maksma võib minna?(uus rihm,tihendid,klapid+tööraha)

mootoriks siis 525i 141kw VANOS

Postitatud: 11.08.2007 12:02 48
Postitas seppa
Kõik oleneb sellest mis seal juhtus ?
Volvol rihm läks ja klapid pähe - ~15kilo (v40)

Postitatud: 11.08.2007 12:03 21
Postitas Andrez
M50B25TU mootor on ikka ketiga mitte rihmaga. On see tõenäoline, et kett üle viskab? Rihm veel aga kett?

Postitatud: 11.08.2007 12:48 51
Postitas coiff
siis kui mul enam üks pytt ei töötanud, siis parandus läks 10k ringi. Aga mootoris vahetati väga palju ära kah.

Postitatud: 11.08.2007 13:37 09
Postitas Hannes
jah tõesti on topeltketiga see mootor,ja kui kett läheb nõksu paigast ära ei tohiks mootor enam töötada.Ja ei usu et klapid kinni,äkki siiski klapipesad või plokikaane tihend.

Postitatud: 11.08.2007 16:15 10
Postitas Tarmo_H
Mul oli selline juhtum, et peale kiiremat sõitu mootor ei töötanud enam, tuli välja et klapp on ära põlenud. Remont läks 10000 maksma, muidugi vahetati seal muud ka ära.

Postitatud: 11.08.2007 20:26 01
Postitas Hannes
Tarmo_H kirjutas:Mul oli selline juhtum, et peale kiiremat sõitu mootor ei töötanud enam, tuli välja et klapp on ära põlenud. Remont läks 10000 maksma, muidugi vahetati seal muud ka ära.
no aga kui aint klapike toimima panna ei tohiks see summa ju 10 kilo tulla?

Postitatud: 11.08.2007 23:03 47
Postitas Kalev
Kompressioon tuleks ära mõõta!

Postitatud: 12.08.2007 01:00 11
Postitas Hannes
equilibrium kirjutas:Kompressioon tuleks ära mõõta!
esimese asjana ongi see plaanis.Peale seda vaatab et kuda benapump bensu peale annab ja kui siis targemaks ei saa siis süütepoolid ülekontrollida.Kui see ka viga üles ei näita siis moto laiali.

Postitatud: 15.08.2007 01:18 06
Postitas M-Tech
Klapid käisid pähe ilmselt.
Been there done that.

M50 mootorite probleem peaks olema suht nõrgad klapivedrud, mis nõks üle piiraja ei jõua enam klappe piisavalt kiiresti tagasi tõmmata.
On endal samasugune asi üle elatud ja mul olid kõik 12 väljalaskeklappi väidetavalt kõverad.
Aga mina sain veel õigel ajal jaole ilmselt ja auto isegi sõitis mitu kuud peale seda õnnetust.
Lihtsalt lõpuks enam ei käivitunud normaalselt.

Keti hammba nihkumist ei usu eriti.

Remont läheb jah suurusjärk 10k kui enamvähem korralikult teha ja ise töid ei teosta. (uued klapid, uued klapipesad lõigata, uus tihendikomplekt jne.)

Postitatud: 18.08.2007 01:50 17
Postitas jargo
minul läks kunagi nukkvõll sedasi pooleks!!(530-89),kui süütepoolid või küünlad siis hakkaks järsul gaasivajutusel jubedalt paukuma.arvan et mingi meh. viga! :cry:

Postitatud: 19.08.2007 00:39 20
Postitas Hannes
no nii asi siis seal maal et ei ole mootorit täiesti laiali kiskunud vaid kuuland igasugu tarkade ütlust.Kõik räägivad ,et klapid peas ja et remont nii tohutult kallis et pole mõtet seda mootorit taastada,aga ise ei tahaks veel asja nurka visata,lasen siis mootori täiesti tükkideks võtta,et teada saada mis nimelt ühesõnaga piixus on.Ja siis saab teada mis saama hakkab,kas tuleb teine mootor sebida või on mõttekas seda vanat taastada.

mul oli sama probleem M50B20-nel

Postitatud: 22.08.2007 16:14 11
Postitas Andres86
sul väljalaskeklapid arvatavasti... mul oli ka mingi aeg siin sama jama :) remondiga siis niipalju, et kiskusin mootori laiali ja oli kohe selgelt näha, et väljalaskeklapid kõverad(valgus paistis läbi:) ), siis ostsin uued klapid (alla200.-/tk), soovelduspasta(vist oli 160.-WURTH-is, lasnamäel)ning silikooni(140.-) ja läksin räpinasse mingi külasepa juurde, kes 200.- eest klapid ilusti sisse sooveldas ja poldki muud, kui plokikaas peale ja valma.. kuna ma selline piix sosssepp olen, siis ei jõudnud ära oodata, kuna see paganama kaanetihend ükskord kohale jõuab(remontisin võru kandis), siis otsustasin riski võtta ja vana tihendi panna :roll: nüüdseks see auto juba mingi 4-5000km maha sõitnud ja viga midagi... kokku läks siis remont maksma umbes 1,5Kilo:)pluss mõned õemehe tööriistakomplektis olevad padrunid, mis ma puruks keerasin :roll:
mootoriks oli mul M50B20 ja kõverad olid salongipoolsete silindrite esimesed 5klappi

Postitatud: 06.10.2007 17:16 04
Postitas lentz
Said mootori korda? :?

Postitatud: 07.10.2007 17:30 42
Postitas tasa4
mul juhtus sama jama käiguvahetamisel 3-4 panin teise ja tõmbas väljalaskeklapid pähe.pärast vaatasin kõik märgid olid paigas aga klapid said ikka laksu ära.ei viitsinud mootorit remontida viskasin 10k eest taise peale ja mure murtud kuigi oleks ka vana korda saanud.

Postitatud: 10.10.2007 20:03 53
Postitas rax1
Kui ise remondid,siis tasub pigem vana korda teha,kui teine lammarist osta,mida võid samamoodi natukese aja pärast remontima hakata(muidugi võib ka hea mootori saada).Aga kaane tihendit kindlasti vana ära pane,täielik lollus.Kui kaan ära teha ja vana tihendiga kokku paned on võimalus üsna väike,et natukese aja pärast uuesti sama tööd ei tee.Ja see lisa 500 - 700.-tihendi eest,ei ole ka vast mingi kulutus enam.