E34 el.katuseluuk
E34 el.katuseluuk
autoks e34, 91a
on olemas mootor ja lüliti, autol juhtmestik puudub selle jaoks, auto lisade poolest täitsa "blank". Orig. pistikud koos juhtmetega olemas, vaja oleks ainult teada kuhu läheb, mis juhe.
on olemas mootor ja lüliti, autol juhtmestik puudub selle jaoks, auto lisade poolest täitsa "blank". Orig. pistikud koos juhtmetega olemas, vaja oleks ainult teada kuhu läheb, mis juhe.
e65 745d
e46 323ci
e46 323ci
Heh, mul oli ka plank auto, aga taguistme all oli vastav elektroonika olemas. Uuri välja, kas sul on istme all ZVM või ZKE. Suurt võimalust tegelikult ei ole, et sul seal ZVM on..
Mine vaata esialgu näiteks sinna teemasse,
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=19232
ehk leiad mingeid viiteid või pilte..
Mine vaata esialgu näiteks sinna teemasse,
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=19232
ehk leiad mingeid viiteid või pilte..
pilt on varastatud teisest teemast, kuid tagaistme alune on siis selline: http://img94.imageshack.us/my.php?image=img11770br.jpg
ehk siis "blank" variant
ehk siis "blank" variant
e65 745d
e46 323ci
e46 323ci
Aga tee siis ära.
Tõmbad voolujuhtmed, aga kuhugi pead veel pimeda lüliti vahele panema, et katuseluugi lüliti pirn 24h põlema ei jääks. Mingi kaitsme võid ka vahele panna. Juhtme installatsiooni teed nii, et masinat maha ei põleta.
Arvestama pead sellega veel, et sellise variandi puhul sul keskluku süsteemid katuse luugile ei mõju.
Aru ma ei saa miks elektritöid Patrikul teha ei lasta
Tõmbad voolujuhtmed, aga kuhugi pead veel pimeda lüliti vahele panema, et katuseluugi lüliti pirn 24h põlema ei jääks. Mingi kaitsme võid ka vahele panna. Juhtme installatsiooni teed nii, et masinat maha ei põleta.
Arvestama pead sellega veel, et sellise variandi puhul sul keskluku süsteemid katuse luugile ei mõju.
Aru ma ei saa miks elektritöid Patrikul teha ei lasta

E30 316i ´90, E34 518i ´95
tahaks teha nii, et süsteem toimiks nagu originaalis ikka. Mitte, et peab näppu lüliti peal hoidma, et luuk lahti jookseks. ja kuhugi ma pean need lülitid ka ühendama, et süsteem aru saaks, kas luuk on lõpus.Hans kirjutas:Aga tee siis ära.
Tõmbad voolujuhtmed, aga kuhugi pead veel pimeda lüliti vahele panema, et katuseluugi lüliti pirn 24h põlema ei jääks. Mingi kaitsme võid ka vahele panna. Juhtme installatsiooni teed nii, et masinat maha ei põleta.
Arvestama pead sellega veel, et sellise variandi puhul sul keskluku süsteemid katuse luugile ei mõju.
Aru ma ei saa miks elektritöid Patrikul teha ei lasta
Patrik kahjuks Tartus ei käi el.töid tegemas.
e65 745d
e46 323ci
e46 323ci
See mis sa soovid teha on ühe nädalavahetusega võimatu, eriti juhul kui pole kogemusi. Teiseks kui on kogemusi siis kannatust peab pangega juurde tooma. Sa pead pea kõik ümber vedama.bmwturbo kirjutas:tahaks teha nii, et süsteem toimiks nagu originaalis ikka. Mitte, et peab näppu lüliti peal hoidma, et luuk lahti jookseks. ja kuhugi ma pean need lülitid ka ühendama, et süsteem aru saaks, kas luuk on lõpus.Hans kirjutas:Aga tee siis ära.
Tõmbad voolujuhtmed, aga kuhugi pead veel pimeda lüliti vahele panema, et katuseluugi lüliti pirn 24h põlema ei jääks. Mingi kaitsme võid ka vahele panna. Juhtme installatsiooni teed nii, et masinat maha ei põleta.
Arvestama pead sellega veel, et sellise variandi puhul sul keskluku süsteemid katuse luugile ei mõju.
Aru ma ei saa miks elektritöid Patrikul teha ei lasta
Patrik kahjuks Tartus ei käi el.töid tegemas.
Hakatuseks eespool toodud link (saksa keel abiks nagu BMW puhul tavaline): http://www.gunnar525.de/screwings_beta/ ... baeume.pdf
OT: Pole just Patriku suuvooder aga sõitmised siia sinna on alati läbirääkimise küsimus, kui liikuma panevat jõudu piisavalt leida.
E30 316i ´90, E34 518i ´95