E34 el.katuseluuk

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

E34 el.katuseluuk

Postitus Postitas Mario_Õ »

autoks e34, 91a
on olemas mootor ja lüliti, autol juhtmestik puudub selle jaoks, auto lisade poolest täitsa "blank". Orig. pistikud koos juhtmetega olemas, vaja oleks ainult teada kuhu läheb, mis juhe.
e65 745d
e46 323ci
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kui elektriaknaid ka pole, siis pole tõenäoliselt kogu luugi elektroonikat autos olemaski.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

tean seda, aga kuidagi peab ju saama ka ilma selle elektroonikata :roll:
e65 745d
e46 323ci
Kasutaja avatar
joh
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 26.07.2006 21:33 05
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joh »

Heh, mul oli ka plank auto, aga taguistme all oli vastav elektroonika olemas. Uuri välja, kas sul on istme all ZVM või ZKE. Suurt võimalust tegelikult ei ole, et sul seal ZVM on..

Mine vaata esialgu näiteks sinna teemasse,
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=19232
ehk leiad mingeid viiteid või pilte..
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

pilt on varastatud teisest teemast, kuid tagaistme alune on siis selline: http://img94.imageshack.us/my.php?image=img11770br.jpg
ehk siis "blank" variant
e65 745d
e46 323ci
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

tõstan teemat, kuna nädalavahetusel tahaks asjaga ühelepoole saada.
e65 745d
e46 323ci
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Aga tee siis ära.
Tõmbad voolujuhtmed, aga kuhugi pead veel pimeda lüliti vahele panema, et katuseluugi lüliti pirn 24h põlema ei jääks. Mingi kaitsme võid ka vahele panna. Juhtme installatsiooni teed nii, et masinat maha ei põleta.
Arvestama pead sellega veel, et sellise variandi puhul sul keskluku süsteemid katuse luugile ei mõju.



Aru ma ei saa miks elektritöid Patrikul teha ei lasta :|
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

Hans kirjutas:Aga tee siis ära.
Tõmbad voolujuhtmed, aga kuhugi pead veel pimeda lüliti vahele panema, et katuseluugi lüliti pirn 24h põlema ei jääks. Mingi kaitsme võid ka vahele panna. Juhtme installatsiooni teed nii, et masinat maha ei põleta.
Arvestama pead sellega veel, et sellise variandi puhul sul keskluku süsteemid katuse luugile ei mõju.



Aru ma ei saa miks elektritöid Patrikul teha ei lasta :|
tahaks teha nii, et süsteem toimiks nagu originaalis ikka. Mitte, et peab näppu lüliti peal hoidma, et luuk lahti jookseks. ja kuhugi ma pean need lülitid ka ühendama, et süsteem aru saaks, kas luuk on lõpus.
Patrik kahjuks Tartus ei käi el.töid tegemas.
e65 745d
e46 323ci
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

bmwturbo kirjutas:
Hans kirjutas:Aga tee siis ära.
Tõmbad voolujuhtmed, aga kuhugi pead veel pimeda lüliti vahele panema, et katuseluugi lüliti pirn 24h põlema ei jääks. Mingi kaitsme võid ka vahele panna. Juhtme installatsiooni teed nii, et masinat maha ei põleta.
Arvestama pead sellega veel, et sellise variandi puhul sul keskluku süsteemid katuse luugile ei mõju.



Aru ma ei saa miks elektritöid Patrikul teha ei lasta :|
tahaks teha nii, et süsteem toimiks nagu originaalis ikka. Mitte, et peab näppu lüliti peal hoidma, et luuk lahti jookseks. ja kuhugi ma pean need lülitid ka ühendama, et süsteem aru saaks, kas luuk on lõpus.
Patrik kahjuks Tartus ei käi el.töid tegemas.
See mis sa soovid teha on ühe nädalavahetusega võimatu, eriti juhul kui pole kogemusi. Teiseks kui on kogemusi siis kannatust peab pangega juurde tooma. Sa pead pea kõik ümber vedama.
Hakatuseks eespool toodud link (saksa keel abiks nagu BMW puhul tavaline): http://www.gunnar525.de/screwings_beta/ ... baeume.pdf

OT: Pole just Patriku suuvooder aga sõitmised siia sinna on alati läbirääkimise küsimus, kui liikuma panevat jõudu piisavalt leida.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

Tänud, tegelikult on asi nii, et seda ma tahtsingi teada kas selle nn "blank" variandil on ka võimalik katuseluuk tööle saada ilma, et peaks kogu juhtmestiku vahetama.
e65 745d
e46 323ci
InguPingu
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 27.04.2007 19:55 39
Peamine sõiduk: BMW E39 535i
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas InguPingu »

On küll võimalik. lase katuseluugi juhtimise blokk teha siis on vaja ainult 5 juhet mootorini, blokk ja toide. :D
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

InguPingu kirjutas:On küll võimalik. lase katuseluugi juhtimise blokk teha siis on vaja ainult 5 juhet mootorini, blokk ja toide. :D
räägi lähemalt.
e65 745d
e46 323ci
Vasta