1. leht 1-st
E34 525ia automaatkasti käikude arv
Postitatud: 10.09.2007 14:59 28
Postitas petsval
auto siis 93a 525 24v automaat ja peaks olema 5käiku aga loe kuda tahad aga mina saan kokku 6. pole nagu varem näinud ega kuulnud et e34-jal kuueseid kaste tehtud.nagu tahakski teada kas neid on siis ikkagi kunagi tehtud või on see ise sinna alla aretatud.viimane käik läheb sisse kuskil 93km/h ja pöörded kuskil 1600 või nats vähem
Postitatud: 10.09.2007 16:51 22
Postitas Roland325
Ei saa olla 6
Re: k:525ia aut kasti kohta
Postitatud: 10.09.2007 16:53 11
Postitas Indrek_M
petsval kirjutas:auto siis 93a 525 24v automaat ja peaks olema 5käiku aga loe kuda tahad aga mina saan kokku 6.
Mis moodi sa neid loed?
Postitatud: 10.09.2007 18:07 55
Postitas priitv8
See n.ö. VI käik võiks olla hüdromuhvi lukustus.
Postitatud: 10.09.2007 18:13 28
Postitas Cert85
Olen ise ka täheldanud, et ennem 5-da käigu sisse lülitust nagu laseks pöördeid alla- nagu vahetaks käiku, ning siis hiljem lülitab selle 5-da sisse. Aga eks see ole tingitud automaatkasti iseärasusest, et hakatakse pidurdama mõningaid rattaid käigukastis, et siluda seda käigu vahetus. Kuna automaat ei sarnane põhimõttelt erilist manuaaliga. Seal vastavalt vajadusele piidurdatakse siis kroonratast või päikeserattaid.
http://auto.howstuffworks.com/automatic ... ssion2.htm
Postitatud: 10.09.2007 18:34 20
Postitas Indrek_M
priitv8 kirjutas:See n.ö. VI käik võiks olla hüdromuhvi lukustus.
Just sinna sihtisin ise ka ... et kui loed jõnksatusi siis viimane on hüdromuhvi lukustus.
Postitatud: 11.09.2007 00:19 30
Postitas Cert85
Kuramus, sellepeale ei tulnudki

Postitatud: 11.09.2007 11:24 24
Postitas petsval
olen käinud mõnest töökojast küsimas ja targad mehed räägivad et e34 viiesel on neli käiku ja ja see viies on see lukustus. mul see esimene aut kastiga auto ja hästi seda ei tunne aga käikude vahepeal on 1 pikk paus.enne kui kiirus 60 kätte tuleb on juba neljas käik sees ja viies läheb alles kuskil 86km/h ja see kuues 93(nii silma järgi vaadates) juures ja see viimane läheb järsemalt kui teised
Postitatud: 11.09.2007 11:29 08
Postitas petsval
Indrek_M kirjutas:priitv8 kirjutas:See n.ö. VI käik võiks olla hüdromuhvi lukustus.
Just sinna sihtisin ise ka ... et kui loed jõnksatusi siis viimane on hüdromuhvi lukustus.
just jõnksatusi loengi.kas selle muhvi lukustusega peaksid pöörded ka langema või
Postitatud: 11.09.2007 13:13 15
Postitas Hendrik_R
Pöörded langevad jah. Ja Hüdromuhvi lukustus on see nn.6 käik. Sellega hoitakse kütust kokku, veojõudu ei kanna enam edasi õli. Lülitub sisse stabiilsel kiirusel.
Postitatud: 11.09.2007 15:44 08
Postitas petsval
no selge siis aga see on siis normaalne et külma mootoriga seda lukustust ei toimu.alles pärast töötemperatuuri saavutamist vahetab ja sedagi mitte kohe.
Postitatud: 11.09.2007 16:26 04
Postitas priitv8
Ja E34 peale jõudsid ikka 5-käigulised automaadid ka!
Postitatud: 11.09.2007 17:51 16
Postitas Hendrik_R
Külma käigukastiga vahetab ka käike madalamatel pööretel. Ma arvan, et see turbiini lukustus toimub ka ikka sooja kastiga.
Postitatud: 11.09.2007 20:11 50
Postitas Leho
veebmaaster kirjutas:Külma käigukastiga vahetab ka käike madalamatel pööretel. Ma arvan, et see turbiini lukustus toimub ka ikka sooja kastiga.
enda atm kastil auto peab käima,sõitma nii 5-7 minti ennem kui hüdromuff lukustub. Teoorias on siis käigukast tõõtemperatuuril.
Postitatud: 11.09.2007 22:44 52
Postitas petsval
losto kirjutas:veebmaaster kirjutas:Külma käigukastiga vahetab ka käike madalamatel pööretel. Ma arvan, et see turbiini lukustus toimub ka ikka sooja kastiga.
enda atm kastil auto peab käima,sõitma nii 5-7 minti ennem kui hüdromuff lukustub. Teoorias on siis käigukast tõõtemperatuuril.
nii kuskil 5-7 minti on ka mul see aeg aga külmalt just tahab millegipärast pöördeid rohkem saada.soojalt kui vaikselt kohalt minna vahetab nii 1500rpm juures teisele käigule. aga täitsa külmalt enne 2500 vahetust pole mõtet lootagi. kas see tähendab et hakkab sellel kastil elu lõppema või
Postitatud: 11.09.2007 22:58 34
Postitas Leho
petsval kirjutas:losto kirjutas:veebmaaster kirjutas:Külma käigukastiga vahetab ka käike madalamatel pööretel. Ma arvan, et see turbiini lukustus toimub ka ikka sooja kastiga.
enda atm kastil auto peab käima,sõitma nii 5-7 minti ennem kui hüdromuff lukustub. Teoorias on siis käigukast tõõtemperatuuril.
nii kuskil 5-7 minti on ka mul see aeg aga külmalt just tahab millegipärast pöördeid rohkem saada.soojalt kui vaikselt kohalt minna vahetab nii 1500rpm juures teisele käigule. aga täitsa külmalt enne 2500 vahetust pole mõtet lootagi. kas see tähendab et hakkab sellel kastil elu lõppema või
ei usu. Pakun et see on paljudel nii. Käigukasti iga hakkab lõppema kui käiguvahetust on tunda kohe. Mul muidu täitsa vaikne sujuv. Kiirendades on õrnalt tunda.
Postitatud: 11.09.2007 23:15 06
Postitas Kristjan_K
petsval kirjutas:nii kuskil 5-7 minti on ka mul see aeg aga külmalt just tahab millegipärast pöördeid rohkem saada.soojalt kui vaikselt kohalt minna vahetab nii 1500rpm juures teisele käigule. aga täitsa külmalt enne 2500 vahetust pole mõtet lootagi. kas see tähendab et hakkab sellel kastil elu lõppema või
Kast üritab end lihtsalt töösoojaks saada.
Postitatud: 12.09.2007 20:30 52
Postitas raivo01
petsval kirjutas:
nii kuskil 5-7 minti on ka mul see aeg aga külmalt just tahab millegipärast pöördeid rohkem saada.soojalt kui vaikselt kohalt minna vahetab nii 1500rpm juures teisele käigule. aga täitsa külmalt enne 2500 vahetust pole mõtet lootagi. kas see tähendab et hakkab sellel kastil elu lõppema või
Mul vahetab küll külmalt vaikselt minnes 1500-1600 kandis käike.
Postitatud: 12.09.2007 20:36 31
Postitas Mägi
Aga kas see on normaalne, et diislil lukustub muhf ära alles kuskil 120juures

90juures on pöörded kuskil 1700-1800juures äkki

Postitatud: 12.09.2007 20:47 49
Postitas Cert85
Endal ka ikka lukustub ühtlasel sõidul seal 95km/h kiiirusel. Ja siis sellise jõnksuga vahel. Ennetada saab ka veel, et seal 95km/h kiiruse juures lased natuke kaasi maha ja siis lukustab. Väiksel kiiruse lisamisel lukustub natuke hiljem.
Postitatud: 12.09.2007 21:16 12
Postitas romm
Kui ise veel omasin E34 525 TDSa-d siis sellel lukustas umbes 100 km/h pealt, enne seda tavaliselt ei juhtunud.
Postitatud: 13.09.2007 13:54 51
Postitas Silver_S
romm kirjutas:Kui ise veel omasin E34 525 TDSa-d siis sellel lukustas umbes 100 km/h pealt, enne seda tavaliselt ei juhtunud.
Sama siin!
Käruga sõites on see paras valu perzes.
Kuna siis sajaga sõites on vedu raske ja pidevalt vahetab edasi tagasi.
Mõnikord viskab veel neljanda peale.
Lahenduseks soovitab Um kasutada käruga sport reziimi.
Tulemuseks loomulikult kütusekulu 10+
Postitatud: 13.09.2007 21:04 45
Postitas Maiks
Minul lukustab diislil umbes 93 pealt ära sooja kastiga.
Postitatud: 13.09.2007 21:19 59
Postitas Leho
Silver_S kirjutas:romm kirjutas:Kui ise veel omasin E34 525 TDSa-d siis sellel lukustas umbes 100 km/h pealt, enne seda tavaliselt ei juhtunud.
Sama siin!
Käruga sõites on see paras valu perzes.
Kuna siis sajaga sõites on vedu raske ja pidevalt vahetab edasi tagasi.
Mõnikord viskab veel neljanda peale.
Lahenduseks soovitab Um kasutada käruga sport reziimi.
Tulemuseks loomulikult kütusekulu 10+
see käru teema jah paras nuhtlus. maanteel 110km/h ja 2800 rpm.
Sedasi maanteel lasta oma 100 km oli päris "fun"