1. leht 1-st
E34 524TD 90a. miks reduktoril elektri pistik? LSD differ
Postitatud: 05.10.2007 01:38 32
Postitas bmwsõltlane
Endal E34 524TD manuaal aga tagasilla reduktor ulub ja käiguga pidurdades kohe häirivalt kõvasti. On kavas osta täpselt analoogse tehnikaga auto alt korras tagasilla reduktor aga tollel on mingi elektri pistik küljes... mis see olla küll võib??
Ostetaval ehmatas veel see, et käega rattapoolset flantsi keerates keerles teine pool ka samapidi ja täiesti jäigalt nagu polekski satelliite sees, mis laseksid tavaliselt vastas rattal ikka läbi libiseda?
Sest minul pole ABS-i aga ostetaval on, see on ainuke erinevus.
Ehk keegi oskaks öelda, kas on tegemist rikkis asjaga või mõne elektri olulise täiustusega... ette tänades?!!
Postitatud: 05.10.2007 02:16 06
Postitas Cert85
Kiiruseimpulsse saab sealt taga reduktorist.
Postitatud: 08.10.2007 17:16 06
Postitas pikk66
Kui teine pool käib ka sama pidi ringi, peaks olema LSD difriga e. siis piiratud libisemisega nn. "blokkdiffer". Juhul kui tõesti sellist pakutakse, siis võta kindlasti ära

Postitatud: 18.01.2008 10:45 56
Postitas bmwsõltlane
Aga see LSD differ ei saa ju nii jäik olla mõlemal rattal, et kohe üldse läbi ei libise- me ikka päris masinamehed ja kangutasime ühte poolt

, kui teise olime kinni stoperdanud kuidagi. Tulemus oligi selline, ei libisend mitte tõnksugi... kartsime, äkki oli satelliitide vahele mingi paha metalliosake läinu

???
Postitatud: 18.01.2008 11:05 02
Postitas AARE540
Kui sa üht ratast kinni hoiad, siis LSD ei lasegi teist käsitsi keerata, ma oletan. Tavadifriga käib teine ratas tõesti teistpidi ringi. Kas see auto, millelt maha tahad keerata, sõitis enne? Kui on ikkagi LSD, siis tõesti, ära kaks korda mõtle, talvel nalja kui palju sellega

Postitatud: 18.01.2008 14:53 24
Postitas bmwsõltlane
see oli E34 524TD sedaani differ ei julgend osta, kuna ratta võllid olid omavahel täiesti jäigalt (nagu oleks sees kinni keevitatud

).
Ühesõnaga kõik kolm otsa käisid omavahel jäigalt ringi, mitte üks tonks ei toimund läbilibisemist

(suurte torutangidega sai jõudu isegi proovitud

)
Äkki too kes müüs lammutades lõi kõvasti pooltelje flantsi pihta ja tegi haiget sees??
Postitatud: 21.01.2008 13:58 05
Postitas bmwsõltlane
Kas Sa aru saad, et kui seal olekski müüa LSD lipiku reduktori peale kruvind oleksid ise hoobilt selle ära ostnud
Elu näitab seda, et usalda aga kontrolli alati... lipikut seal tõesti enam küljes ei olnud aga üdini jäigalt pöörlevad võlli otsad tundusid mulle kahtlased

Postitatud: 21.01.2008 20:52 28
Postitas bmwsõltlane
Differ kokku aetud- võib tõenäoline olla... veel saab ka suur purutükk satelliitide vahel olla äkki
LSD- kas reduktor on nii jäik, isegi siis kui see auto all oleks ja üks ratas üles tungida, siis peaks seda üles tungitud ratas ikka vabalt pöörata suutma, kui käega pöörata(arvan korras LSD reduktori korral)??

Postitatud: 21.01.2008 21:05 12
Postitas rt23
bmwsõltlane kirjutas:Differ kokku aetud- võib tõenäoline olla... veel saab ka suur purutükk satelliitide vahel olla äkki
LSD- kas reduktor on nii jäik, isegi siis kui see auto all oleks ja üks ratas üles tungida, siis peaks seda üles tungitud ratas ikka vabalt pöörata suutma, kui käega pöörata(arvan korras LSD reduktori korral)??

olen proovinud ei suutnud ka ühte eraldi üles tõstetud ratast ringi ajada kui teine kinni on- seda korras LSD-ga

Postitatud: 21.01.2008 21:22 48
Postitas bmwsõltlane
kahju et ma pole LSD silda katsetada saanud, kuid mingi jõu juures peab läbi libisemine tekkima... talvel kurvis järsult pöörates hakkab siis üks ratas lohisema õrnalt!?
Postitatud: 22.01.2008 10:10 15
Postitas TD
Sai eile ka vahetatud oma 89a 524td diferentsiaali simmerlinge ja avastasin ka, et rattad pöörlevad ühtepidi.
Siit ka küsimus et mis õli panna diferentsiaali?
Postitatud: 22.01.2008 19:11 38
Postitas touringmeez
Kui suvel vahetasin käsipiduri klotse,siis olin sama hirmunud algul ,et miks ei jõua ratast ringikeerata,kui ratas tungiga üleval.Sai isegi auto käima pandud ja käik sisse ja keerlema tahtis hakata hoopis ratas,mis maas.Hiljem sai vaadatud kanalis järgi ja selgus,et LSD differ.
Ütleme nii-et esimene auto ja alles loll,kuid inimene õpib kogu elu.
Postitatud: 23.01.2008 12:08 25
Postitas bmwsõltlane
Siis oled õnnega koos; kui LSD differ on
Seepärast ma tahtsingi teada, kuidas see LSD reaalses elus funktsioneerib ja vahet teha ka ise oskaksin.
Kas nüüd talvel kohalt võttes jääl käivad mõlemad rattad kohapeal ringi?
Postitatud: 23.01.2008 12:39 42
Postitas AARE540
Täpselt nii ongi, et mõlemad tagakäpad kraabivad. LSD peaks olema 25% läbilibisemisega.
Postitatud: 23.01.2008 21:34 41
Postitas bmwsõltlane
teine isend on E39 525td touring, manuaal, kas sellistel võib samuti LSD differ all olla või veojõukontrolli puhul ei ole LSD-d?
Postitatud: 24.01.2008 10:14 23
Postitas priitv8
E39-le tehasest enam LSD-d ei pakutudki. Ainult ASC+T või DSC.