1. leht 1-st
E39 kustus hetkega
Postitatud: 08.10.2007 09:40 03
Postitas lry
Hommikul süüde sisse ja paari sekundi pärast oli kogu vool
autost läinud.
Aku klemmidel mõõtsin 3 volti. Võtsin miinusklemmi maha,
akul pinget 12.5 volti. Klemm tagasi 5-10 sekki korras,
siis jälle pinge langes 3 voldini.
help! mida arvata!?
3.0d 135kw
Postitatud: 08.10.2007 10:00 36
Postitas Indrek_M
Kõlab nagu aku surm või siis on midagi tõsiselt lühises. Vana see aku on?
Postitatud: 08.10.2007 10:07 13
Postitas lry
akul vanust pool aastat. pole varem jama olnud. eelmisel õhtul kõik
korras - aku vedas kiirelt käima.
Postitatud: 08.10.2007 10:10 37
Postitas Indrek_M
lry kirjutas:akul vanust pool aastat. pole varem jama olnud. eelmisel õhtul kõik
korras - aku vedas kiirelt käima.
Ma laseks alustuseks kuskil akupoes aku üle kontrollida, kui aku on korras, siis autoga elektriku juurde ... mina igaks juhuks seda autot ja akut enne omavahel ei ühendaks kui viga teada ... kui ikka aku korras ja tõmmatakse hetkega paari voldi peale auto poolt, siis tõenäosus auto maha põletada on ikka päris suur.
Postitatud: 08.10.2007 10:53 29
Postitas patrik
aku tühi
Postitatud: 08.10.2007 11:54 25
Postitas lry
Kas pagsiruumi luuki saab ka ilma elektrita lahti (touring)?
hommikul lasin istmed alla ja ronisin uksest.
Tühi aku võtab kelladele sellise hämaravõtu pildi ette
ja starter võibolla teeb ka midagi. Minul oli süüdet sisse
keerates kõik kenasti hele. Rool sõitis paika ja siis hetkest
kõik pime. Straterit ei jõudnud andagi.
Lisaks tühi aku mis, kelladele ka pilti ei jõua anda on reeglina
olenud alla 11voldi. Minu oma nätas peale klemmi vabastamist
kohe 12.5. Variant on, et aku kustus pagust ära ja koormust üldse
ei kannata, kuigi pinge on.
Postitatud: 08.10.2007 12:06 09
Postitas Indrek_M
lry kirjutas:Variant on, et aku kustus pagust ära ja koormust üldse
ei kannata, kuigi pinge on.
Just. Nii nad surema kipuvadki.