E34 kõrgsurve pump, must suits taga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

E34 kõrgsurve pump, must suits taga

Postitus Postitas Hendrik_R »

Auto 525tdsA 95'. Peale diisli kõrgsurvepumba tihendite vahetust viskab tagant musta suitsu, kui rohkem gaasi anda ja minek on olematu. Küttekulu on ka suurenenud näidikute järgi. Öeldi, et kett on veninud, aga ma arvan, et ega kett üleöö ei veni. Enne tihendite vahetust oli minek normaalne. Milles võib asi olla?
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2639
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Re: 525 tds kõrgsurve pump, must suits taga

Postitus Postitas Veljo_V »

veebmaaster kirjutas:Auto 525tdsA 95'. Peale diisli kõrgsurvepumba tihendite vahetust viskab tagant musta suitsu, kui rohkem gaasi anda ja minek on olematu. Küttekulu on ka suurenenud näidikute järgi. Öeldi, et kett on veninud, aga ma arvan, et ega kett üleöö ei veni. Enne tihendite vahetust oli minek normaalne. Milles võib asi olla?
Pumba kaan paigast ära, süüde vale või MAP-klapi voolik puruks.
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Hendrik_R »

Muide, tihendid vahetati Karla autos, edu.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2639
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

veebmaaster kirjutas:Muide, tihendid vahetati Karla autos, edu.
Mine sinna tagasi firma peaks ju karanteerima oma töö kvaliteedi!!
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

Testsõit

Postitus Postitas Hendrik_R »

Käisin siis täna autot testimas. Panin külma mootori käima - paugupill. Külma mootoriga ei suitsenud enam ja liikus ilusti edasi, aga nii kui mootor oli soe, hakkas jubedalt musta tagant välja ajama ja jõud kadus täielikult. Jäin siis seisma ja eemaldasin huvipärast ERG klapi küljest vaakumvooliku. Ja kus tuli jõudu juurde ja suits kadus. Küttekulu seier langes märgatavalt. Ühtlasel kiirusel 50km/h püsikiirusehoidjaga näitas 5-6L/100km. Siis panin selle ERG vaakumvooliku külge tagasi ja hakkas uuesti tossama. Seejärel eemaldasin MAP andurilt vooliku, see ei mõjutanud mootori tööd üldse, nii tühikäigul, kui ka kiirendades. Kuidas kommenteerite?
andu26
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 06.04.2007 13:59 45

Postitus Postitas andu26 »

kuidas selle karla auto töö kvaliteediga lood on ????
plaanisin ise ka sinna diagnosti minna ja lasta mootor üle vaadata ja vajadusel remontida.
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Hendrik_R »

Pean enne leidma oma veale põhjuse, siis saame rääkida Karla auto töökvaliteedist. Keegi võiks öelda, mismoodi testida EGR klapi ja MAP anduri korrasolekut? Tänud.
andu26
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 06.04.2007 13:59 45

Postitus Postitas andu26 »

küsiks mitu raha sul see pumba remont karlas maksma läks???
mul sama teekond tuleb ettte lähipäevadel kuna pump hakkas äkki tilkuma kuskilt
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2639
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Esialgu alusta Voolikute vahetusest sest silmaga pole tihtipeale neid pragusid ja asju näha!
Vaheta voolikud ja siis proovi MAP klapp kuskilt välja ja siis EGR!
Kasutaja avatar
tagor
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 02.09.2007 14:24 21
Peamine sõiduk: bmw 523i e60
Asukoht: loo

Postitus Postitas tagor »

Karla teenindusest nii palju et muidu üsna rahul ainult 1 kord peale pumba remonti jäeti mul mingid kütuse voolikud lahti nii et pool paaki jooksis maha lihtsalt .Samas kui helistasin neile et selline mure on siis võeti ilma järjekorrata ette ja viga parandati ning raha selle eest ei küsitud,-tegemist pold küll bemariga . Muidu üsna rahul kuid hinnad on soolased,aga eks ole see diisli monopol nende käes ka ju.
bumer635
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 24.02.2007 11:52 06

Postitus Postitas bumer635 »

milline se map klapp ja egr välja näeb
ja kus need asuvad
Vasta