1. leht 1-st
E34 mootoris tigin (524td)
Postitatud: 30.10.2007 18:36 53
Postitas disjoll
Vastik tiks-klõps on sees kuskil plokikaane osas. Olen pannud igat õlilisandeid aga ei miskit. Äkki keegi teab mida seal ära vahetada? Ega see olla ei või kollektori tihend?
Postitatud: 30.10.2007 21:17 00
Postitas kapa
hüdrotõukurid ?
Postitatud: 31.10.2007 09:56 54
Postitas redline
kapa kirjutas:hüdrotõukurid ?
antud mootoril pole neid.
Tiksust saab lahti nii, et lased reguleerida klapid ära või kui oskad siis ise reguleerida
Kas nukkvõll on korralik?....tavaliselt nendel kipub nukkvõll ära kuluma ja siis tuleb ka tiks sisse.
Postitatud: 31.10.2007 14:48 03
Postitas markx
Klapiregull ja asi peaks korras olema......kui juhuslikult klapid pole kõveraks löödud kunagi.
Postitatud: 31.10.2007 20:20 52
Postitas disjoll
ei tea kas on klappidest nii järsku. Natuke aega tagasi käis nii vaikselt et ei saanudki aru, et diisel

Enne kürgsurvepumba lõppemist tuli tiks sisse. Ma arvasin siis ehk süütenurk paigast aga peale vahetust ikka. Kas ei või olla kollektori tihend (sisse või väljalase) tuttaval oli pensukal nii.
Postitatud: 31.10.2007 20:23 08
Postitas disjoll
redline kirjutas:kapa kirjutas:hüdrotõukurid ?
antud mootoril pole neid.
Tiksust saab lahti nii, et lased reguleerida klapid ära või kui oskad siis ise reguleerida
Kas nukkvõll on korralik?....tavaliselt nendel kipub nukkvõll ära kuluma ja siis tuleb ka tiks sisse.
Nukkvõllist ei tea ma midagi mis olukorras ta on!
Postitatud: 31.10.2007 22:10 52
Postitas kapa
ahjaaa ... 2.4 see on veel see õite vana ju .... mul oli 2.5 silmi ees
Postitatud: 01.11.2007 17:21 11
Postitas markx
Mõni pihusti ehk lõpetas normaalse tegevuse.....kruvi maha, ma võin nad ära testida sul. Oled ju Tartus?
Postitatud: 01.11.2007 18:30 50
Postitas disjoll
markx kirjutas:Mõni pihusti ehk lõpetas normaalse tegevuse.....kruvi maha, ma võin nad ära testida sul. Oled ju Tartus?
Oleks tore küll aga hetkel olen autoga igapäev sõidus ja teine auto kah tuksis. Olen juba ära harjunud selle tiksumisega sisse ei kuule ju

aga väljas kuuldes ajab närvi. Kas sa ise tegeled mingi remondiga?
Postitatud: 01.11.2007 22:29 20
Postitas TD
nukkvõlli kulumise tekib ka väga paha hääl mootori ruumis! tasub vaadata kui kulunud nukad on
Postitatud: 02.11.2007 10:54 58
Postitas markx
Kas sa ise tegeled mingi remondiga?
Tartu teaduspargis nokitsen pihusteid haltuura korras.
Nukk peab olema ikka tunduvalt üle 1mm maha kulunud, et tekiks teravad hääled. Enda vanal mootoril oli ka nukk jubeda väljanägemisega aga õiges asendis ja hääl oli väga mahe. Ma kardan, et see sõltub sul nuka asendist rohkem kui kulumisest. Kui pump vahetati (või tegid seda ise?) siis kuidas hammasrihm peale pandi ja kas pandi uus rihm? Tegelikult peaks uue rihma paigaldamisel nukaratta lahti laskma ja võlli surnud seisu asendi suhtes 2.5mm vastupäeva fikseerima.....siis rihm peale, asjad paika ja lõpuks nukaratas kinnitada. Vähemalt ametlikud m21 remondimanuaalid käsevad sellist protseduuri järgida. Pole küll kuskil kohanud, et keegi viitsiks nii jännata.....isegi nukka ei fikseerita vaid pannakse silma järgi vahest. Mõni ime siis, et tiksumine sisse tuleb.
Postitatud: 22.01.2008 21:57 48
Postitas disjoll
See küll vana teema mul aga tiks ikka veel sees. Ma täna mõtlesin, et kas see tiks mul ei või olla vaakumpumbast mis klapikambri kaane all on? Kas saab see tiksuda? Mul eelmisel autol(audi diisel) tegi häält samamoodi tiksus ja kliksus. On ehk arvamusi.
Postitatud: 23.01.2008 17:17 02
Postitas markx
Kah võimalik variant.... pump võib kigiseda. Kui tahad järele proovida, siis mul on üks vaakumpump üle.
Postitatud: 25.01.2008 18:08 21
Postitas disjoll
ok sobiks aga kui palju sa tahad selle eest?