1. leht 1-st

E34 525i nupud

Postitatud: 03.11.2007 02:17 37
Postitas M6llumees
Tahaks teada mida täpsemalt need kolm nuppu siin pildil tähendavad. Ülemist vajutades läheb see väike tuli põlema ja see peaks mingi soenduse teema olema aga kahe alumise nupu vajutamisel tuld ei süti.
Pilt
Keegi äkki seletab ära mis nad teevad ja miks need tulukesed seal põlema ei lähe?


Ja veel teine asi, et kella all on mingid avad kust liigub vaikselt mingi õhk ja töötab seal mingi mootor vaikselt aga mis see üldse on?
Pilt
Tänud!

Postitatud: 03.11.2007 06:41 43
Postitas Thom
1.Tagaklaasi soendus
2.Miski mis paneb talvel külma puhuma
3.Siseõhk

Postitatud: 03.11.2007 08:44 53
Postitas Maiks
2.Miski mis paneb talvel külma puhuma
See miski on konditsioneer!

Postitatud: 03.11.2007 09:33 44
Postitas Cert85
Ja sealt kella alt imetakse salongi õhku sisse, et selle temp kindlaks teha. Muidugi ma ei tea, miks see vajalik on klimmaautomaatikata masinale. Võib-olla ei lase konditsioneeri sisse lülitada, kui niigi jahe juba on - ei tea. Ja konditsioneer vist ei tohikski nii jahedate ilmadega tööle minna. Või on ta sul nii tühi lihtsalt- lekib.

Postitatud: 03.11.2007 09:58 58
Postitas M6llumees
aa, Tänan.
Ma kohe palju targem siis.

Postitatud: 03.11.2007 11:51 16
Postitas priitv8
E34 konditsioneer läheb ka külma ilmaga tööle. Kui tuli üldse ei sütti, siis on süsteem tühi. Siseõhku siis ka ei saa, sest selle ajal peab ka kliimaseade töötama (õhu kuivatamiseks).
Seega vajab süsteem vähemalt täitmist, vbl ka lappimist.

Postitatud: 03.11.2007 12:14 56
Postitas prelude20
vanatüübi kontisioneeri omad kaks alumist. endal samad vidinad 3sel küljes

Postitatud: 03.11.2007 12:28 56
Postitas priitv8
prelude20 kirjutas:vanatüübi kontisioneeri omad kaks alumist. endal samad vidinad 3sel küljes
Mismõttes vana tüübi? Sellist pandi E34-le peale kuni tootmise lõpuni. Tegu on siis IHKR paneeliga. HR ja IHKA on teistsugused, sest ka funktsionaalsus on erinev.
NB! E34 ajal olid kõik kondiga variandid veel lisavarustuses. Standardis sai ainult HR-i ehk kütteseadet. Ja kliimaautomaatika (IHKA) oli nii mõnelegi ostjale liiga kallis. 5385 DM aastal 1993.

Postitatud: 03.11.2007 13:42 21
Postitas prelude20
:oops: mu viga. ajasin 5 ja 3 sassi

Postitatud: 03.11.2007 15:46 43
Postitas Tinavile
priitv8 kirjutas:
prelude20 kirjutas:vanatüübi kontisioneeri omad kaks alumist. endal samad vidinad 3sel küljes
Mismõttes vana tüübi? Sellist pandi E34-le peale kuni tootmise lõpuni. Tegu on siis IHKR paneeliga. HR ja IHKA on teistsugused, sest ka funktsionaalsus on erinev.
NB! E34 ajal olid kõik kondiga variandid veel lisavarustuses. Standardis sai ainult HR-i ehk kütteseadet. Ja kliimaautomaatika (IHKA) oli nii mõnelegi ostjale liiga kallis. 5385 DM aastal 1993.
See punkt 3 nupp on ju kõigil. Keerutab siseõhku, et näiteks tolmusel teel ei imeks väljast tolmu sisse, või siis külma ilmaga saab kiiremini seest soojaks.

See on autode algusest peale olnud ja on ilmselt ka lõpuni. Osadel lihtsalt nupuga osadel kangiga.

IMHO konditsioneer/kliimaautomaatika läheb tööle iga ilmaga ja ei ole sõltuv välistemperatuurist, vaid on mõeldud suvel õhu jahutamiseks/kuivatamiseks (sõltuvalt kliimavööndist) ja talvel siis kuivatamiseks. Saab ju ka sooja puhuma panna kui kliima töötab.

See paneelis olev tolmuimejast väike suriseja jääb müstikaks ilmselt paljudele. Miks teda vaja on ja millel ta infot annab - ei oska öelda täpselt vist peale konstruktorite keegi eriti. Antud aparaadil ju veel kõik klapid ja kraanidki manuaalsed. Ju ta siis sellel äkki midagi selle kondiga seotud on.

Postitatud: 03.11.2007 18:02 57
Postitas M6llumees
Kahe alumise nupu tuli töötab ainult siis kui käivitad ja siis algul paar sekundit töötab ja kustuvad ära. Aga sõidu aeg vajutades ei midagi.

Postitatud: 03.11.2007 18:15 29
Postitas Tinavile
Kondi süsteem tühi. Tallinnas Autopartneris (Mustamäe teel) oli mingi 800,- krooni süsteemi kontroll ja täitmine. See oli siis muidugi mingi kampaania hind ja võib nüüd erineda natuke. Helista ja küsi neilt.

UM-is vist oli nats kallim ja järjekorrad ka pikemad.

Postitatud: 03.11.2007 18:31 02
Postitas Bmw525ix
M6llumees kirjutas:Kahe alumise nupu tuli töötab ainult siis kui käivitad ja siis algul paar sekundit töötab ja kustuvad ära. Aga sõidu aeg vajutades ei midagi.
Mul kül põlevad alati kui sisse lülitada nupud.Kustuvad alles siis kui välja vajutan

Postitatud: 04.11.2007 11:10 50
Postitas priitv8
Tinavile kirjutas:See punkt 3 nupp on ju kõigil. Keerutab siseõhku, et näiteks tolmusel teel ei imeks väljast tolmu sisse, või siis külma ilmaga saab kiiremini seest soojaks.
E34-del kindlasti mitte kõigil, vaid ainult neil, millel kliimaseade peal.
Bmw525ix kirjutas:
M6llumees kirjutas:Kahe alumise nupu tuli töötab ainult siis kui käivitad ja siis algul paar sekundit töötab ja kustuvad ära. Aga sõidu aeg vajutades ei midagi.
Mul kül põlevad alati kui sisse lülitada nupud.Kustuvad alles siis kui välja vajutan
Sest Sul on süsteemis külmaaine (ja seega ka rõhk) sees, s.t. korras.

Postitatud: 04.11.2007 17:21 47
Postitas Tinavile
priitv8 kirjutas:
Tinavile kirjutas:See punkt 3 nupp on ju kõigil. Keerutab siseõhku, et näiteks tolmusel teel ei imeks väljast tolmu sisse, või siis külma ilmaga saab kiiremini seest soojaks.
E34-del kindlasti mitte kõigil, vaid ainult neil, millel kliimaseade peal.
Ei vaidle vastu, ei pretendeeri ka puhtale kullale oma jutuga. Pole kunagi kokku puutunud E34-ga, igasuguste teiste liikuritega küll.

Postitatud: 04.11.2007 18:26 39
Postitas Marko
Et siis kondiga ei toimi see kolmas nupp selle õhuvärgiga või kuda :?, ja mis andur on kus juhtmed küljes tosooli radika parempoolsel küljes, mingi 3 juhet läheb sinna (tulede kõrgusel, aku juures kui on kapoti all) , endal e34 525 141kw kondiga ja ka need nupud, ega need pole kondiga seotud :roll:

Postitatud: 04.11.2007 19:41 20
Postitas priitv8
kriips2 kirjutas:Et siis kondiga ei toimi see kolmas nupp selle õhuvärgiga või kuda :?,
Küsi palun veel korra, ei saanud Su mõttekäigust aru.
kriips2 kirjutas: ja mis andur on kus juhtmed küljes tosooli radika parempoolsel küljes, mingi 3 juhet läheb sinna (tulede kõrgusel, aku juures kui on kapoti all) ,
Lisa-elektriventika termolüliti on see. 91*C ja 95*C.
kriips2 kirjutas: endal e34 525 141kw kondiga ja ka need nupud, ega need pole kondiga seotud :roll:
Jälle ei saa aru, mida Sa küsida tahad.

Postitatud: 05.11.2007 10:42 26
Postitas Seigo
aga mul on oopis sel kolmandal nupul 2 funktsiooni üks on see siseringlus ja teine on sama aga ainult nende noolekeste sees on A täht...mida too funktsioon peaks tegema? automaatne?

Postitatud: 05.11.2007 10:45 00
Postitas erikred
automaatne jah. Kui eessõitev vana liinibuss oma pahvaka üles viskab siis keeratakse välisõhu klapp kinni ja hoitakse siseringluse peal niikaua kuni õhk eespool jälle puhtaks saab

terv
erich

Postitatud: 05.11.2007 10:57 49
Postitas Seigo
mis siis seal ees nina juures on mingi andur või?? mis niiöelda paha lõhna tunneb :D aga on seda üldse vaja kasutada?

Postitatud: 05.11.2007 11:29 01
Postitas erikred
Priitv8 ehk oskab kommenteerida mismoodi ta selle halva lõhna ära tunneb, ilmselt mingi andur ikka.

Kui viitsid koguaeg ise seda nuppu surkida või ootamatu pahvaka korral tuppa suitsusauna saada siis võid selle kasutamata jätta. Eks ta on sinna mugavuse pärast tehtud.

terv
erich

Postitatud: 05.11.2007 15:20 33
Postitas priitv8
On jah gaasiandur seal ees (radikakoja küljes kaassõitja pool peaks kandiline ühe pistikuga karbike olema). Keegi juba varem küsis, milliseid gaase ta tunneb, aga ma ei ole suutnud selle kohta veel kuskilt miskit teavet leida. PS pidevat siseringlust antakse maks 12 minutiks, siis on korraks üheks minutiks tuulutus.

http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=76354
http://www.bmwclub.lv/files/07_E85_Heat ... r_Cond.pdf (lk 18 & 24)

Postitatud: 05.11.2007 21:28 12
Postitas Seigo
eem mul on küll juhipool mingi neljakandiline kobakas seal radika koja küljes ...umbes sama suur nagu suitsupakk...paremal pool ehk siis kaassõitja pool pole küll midagi