1. leht 1-st
E34 524TD kütusefiltri soojendaja
Postitatud: 08.11.2007 01:43 26
Postitas bmwsõltlane
Olles kaua diislitega sõitnud ja talvel kütuse hangumisega filtripotis võidelnud tahaks leida selle soojendajat. Olen kuulnud, et 12V pidi olema mingi soojendaja aga kus neid liigub ja kas kellelgi on kogemusi??
Ja kui on mingi hea kütuse soojaks saamise nipp, siis arutaks seda kindlasti!!! Külmade tulekul ei tahaks metsavahel külmuda ja autokumme lõkketagemiseks tarvitada

Re: E34 524TD kütusefiltri soojendaja
Postitatud: 08.11.2007 09:57 46
Postitas Tinavile
bmwsõltlane kirjutas:Olles kaua diislitega sõitnud ja talvel kütuse hangumisega filtripotis võidelnud tahaks leida selle soojendajat. Olen kuulnud, et 12V pidi olema mingi soojendaja aga kus neid liigub ja kas kellelgi on kogemusi??
Ja kui on mingi hea kütuse soojaks saamise nipp, siis arutaks seda kindlasti!!! Külmade tulekul ei tahaks metsavahel külmuda ja autokumme lõkketagemiseks tarvitada

Su küsimused ei viita küll kuidagi sellele, et sa oleks nagu kaua diisliga kokku puutunud.
Meie kliimas pole küll sellist asja vaja. Piisab kui regulaarselt filtrit vahetad ja korraliku diislit tangid, paagist kondentsi eemaldus aegajalt ei tee ka paha.
Postitatud: 08.11.2007 11:05 30
Postitas bmwsõltlane
No siis sa pole õige diislivend ja oled praegu oma mõtetega kuidagi liiga soojale maale sattunud:)
Aga tore kui selgeltnägija oled ja oskad öelda autot tankides, kui kvaliteetset diislit vastavalt ilmale parasjagu paaki tangid... äkki ütled mulle ka selle saladuse?
Mis sa arvad, mille pärast siis diisel autod -15-20c juures teede äärde vahel jäävad... diiselautoga sõidavad need, kes säästavad(kas keskkonda või rahakotti).
"Meie kliimas pole küll sellist asja vaja"- ütled... äkki on siin inimest, kes arvab vastupidi või jällegi sama?
Postitatud: 08.11.2007 16:46 35
Postitas redline
olen diisliga sõitnud ka -30 külmaga
filtril eelsoojendust pole, meil müüakse ju tanklates tänapäeval sellist diislit mis -30 on veel vedel ilusti

Postitatud: 08.11.2007 18:16 05
Postitas bmwsõltlane
Aga ma pole kahjuks tänapäeva inimene ja tanklas end naljalt ei tangi, ma suht retro inimene, kes juba vanasti suured varud reservis hoidis ja ka edaspidi.
Isegi ühel saksast tulnud sõiduautol oli filtrisoojendus peal, kuid see polnud kahjuks bmw:(
Postitatud: 08.11.2007 21:09 40
Postitas Maiks
2,5tds´idel on osadel küll juba kütusesoojendi peal, aga kui sa oled suutnud kolhoosi ajast endale pikalt ette "varuda", siis soeta tanklast säästetud raha eest kleen flo kütuse vedeldajat ja hangumise mure kaob.
Kogemus, kui tuisu käes hangus kütus süsteemis ära, siis tilk vedeldajat ja peale mõningast tühikäigul tuksumist töötas masin jälle normaalselt.
Postitatud: 16.11.2007 20:05 25
Postitas TD
ei tea tõesti lihtsalt väike hoole enne talve ja kõik mu 3 diisel bmw- on talvel küte ok olnud pigem lihtsalt masin kargete külmadega käima ei lähe
eks ta aitab kaasa kindlasti ja kindlasti säästab mootorit ja selle resurssi sama palju kui blokisoojendus
olen näinud paaril volvol selliseid asju
Postitatud: 21.11.2007 15:47 32
Postitas Goodyear
Biodiisli mees äkki??

Postitatud: 18.01.2008 10:35 32
Postitas bmwsõltlane
Biodiisliga sõidaks, kui seda oleks

aga mul seda suvist diislit ja see parafin külmaga jääb filtrisse kinni
Nii tegin odava lahenduse, filtrisse mineva toru vedasin ümber radika lõdviku palju tiire ja peale mässisin külma eest ka soojustust peale... see pisike rats täitsa toimib

Postitatud: 18.01.2008 13:55 19
Postitas Goodyear
Tahad biokat? sebin, anna teada

Postitatud: 20.01.2008 12:30 40
Postitas Viljar
Olen oma 2.5 TDSiga proovinud Saksamaal biodiislit, kütusekulu tõusis, minek läks kehvemaks ja lõppkiirus langes
Eesti biodiisliga tõusis kütekulu väga palju, väljalaksest tuleb lebra oli vastik ja minekust ei räägi üldse.
Kütusesoendamisega ei ole tänapäeval eriti palju vaja vaeva näha, mina kasutasin 2.4 TDl kütuselisandit (kahjuks ei mäleta nime) mis oli liitrises pakendis ja jagus seda 2000 liitrile, maksis see lisand ca 150 eeku
Talvekütusega ei tohiks tõesti tänasel päeval enam probleemi olla, vähemalt kui kütus on pärit enamvähemgi normaalsest tanklast.
Postitatud: 21.01.2008 14:24 12
Postitas Goodyear
arvesta ikka filtrikulu ka juurde, ise vahetasin ikka iga kuu ühe filtri ära kui selle kanaõliga sõitsin. 524 td-le istub muuseas veel ka scania filter, oluliselt odavam kui originaal julla

Postitatud: 21.01.2008 23:18 38
Postitas bmwsõltlane
ma pole veel oma 524td-le biodiislit juua andnud aga 3 a jooksul panin ka ühe uue kütusefiltri

,sest auto ei arendanud suuremat kiirust kui 95km/h... isegi opelid sõitsid mööda

Postitatud: 23.01.2008 18:30 52
Postitas confu
endal vahepeal ka külmaga ei läinud tööle.. õnneks on webasto..
aga jah.. kuigi praegu ei ole eestis siis ei saa auto kallal nokitseda, aga plaan panna uued küünlad, kontrollida pihustid üle ja kütusefiltri.. kütuselisand on juba lisatud see eest.. aga tundub et aitas küll.. palju lihtsamalt läheb tööle..
ja mis krdi biodiisel.. need bioasjad on küll kahtlased tegelt.. kuigi TopGearis oli saade kus näidati, et lasti paaki toiduõli ja siis lisati veel midagi, ei mäleta mida.. mingit eetri moodi asja ehk

ja siis läks tööle küll..
kisub OT'ks ka.. mees tahtis filtri soojendajat