1. leht 1-st
E34 525 tds '96 tour turbo sööb õli
Postitatud: 14.11.2007 09:49 39
Postitas headache
Auto tuli remondist kõrgsurvepump lekkis. (diislit oli kõikjal) Mille sama mootori omanikud läbi põdenud või tulevikus kindlasti saavad seda teha
Aga sealt ödeldi et turbo sööb õli ja ajab läbi. Mind huvitab kas keegi on sellise asja remondiga konkreetselt kokku ka puutunud, palju remont läheb. Küsi lihtsalt et hindadest teada saada. Nii kaua tülitan diislikeskuseid
Postitatud: 14.11.2007 10:59 30
Postitas Leho
milliste sümptonite tagajärjel otsustasid et turbo õli sõõb ?
Postitatud: 14.11.2007 11:54 59
Postitas headache
Sealt öeldi kus remondis käisin. AS SEBE Karla diislikeskus seal tehakse eraisikutele ka. Ise nii öelda ei oska ja kommenteerida pole lähemalt vaadand ka aga pidi õli läbi laskma. Ja luges sõnad ka peale mis ennemgi selge oli aga läheb meelest, et kui liiga kuuma annad siis jäta auto 30s käima kui autoga enam ei sõida sest turbo töötab minut aega pärast seiskamist. Selle peaks päikesesirmile kirjutama

Postitatud: 14.11.2007 16:19 47
Postitas Danil523
kõikidel diislitel on õline sisselaske kolle : olgu see mersedes 3.0d või 525tds, 524 kõikidel tilgub õli kusagilt.... või minu silmad näevad valesti ja ei ole seal häda midagi.... Kui juba rõhku pole(turbo voolik gaasi andes saab kokku suruda) siis on asi paha...
Ja peale suurete pöörete eriti toimub õli igale poole valgumine... enda 525tds 98a ja lapiga sai suvel puhtaks ja bensiiniga üle-- peale paari kuu oli jälle sitane ja suht palju õli... kuid tagant suitsu ei tule, ega ka õli ei võta...
Aga äkki
DIISLIMEHED vahetasid salaja turbo ära

kõikidel ju tds hoovis...
Tavaline - ROMU.EE näiteks seal vahetati ühel autol ära pump, isegi mõned küünlad olid puudu, ka turbo oli nats laht... nii et neid inimese jätkub. Olen enda nahapeal seda kogenud...
Postitatud: 14.11.2007 23:47 01
Postitas bmwsõltlane
kui mootor sööb õli ja kuskilt välja eriti ei tilgu,
1 siis peaks soojal mootoril sinine suits ikka õrnalt näha olema
2 võivad lekkida turbo puksid
3 surve karteris, kui õlikorgi töötava mootoriga avad(ajab halli suitsu välja)
Aga karterituulutus suundubki turbo sisselaske poolde ja sealt turbo imeb ning surub sisselaske kollektorisse need õliaurud, mis põhjustavadki turbo õhutorude õliga määrdumise.
Postitatud: 15.11.2007 13:29 25
Postitas Veljo_V
bmwsõltlane kirjutas:kui mootor sööb õli ja kuskilt välja eriti ei tilgu,
1 siis peaks soojal mootoril sinine suits ikka õrnalt näha olema
2 võivad lekkida turbo puksid
3 surve karteris, kui õlikorgi töötava mootoriga avad(ajab halli suitsu välja)
Aga karterituulutus suundubki turbo sisselaske poolde ja sealt turbo imeb ning surub sisselaske kollektorisse need õliaurud, mis põhjustavadki turbo õhutorude õliga määrdumise.
Tds-il võta klapikambri kaan maha ja sealt seest veel plekk maha ja pese karteri tuulutus puhtaks!