1. leht 1-st
E39 525td touring liiga jäik.
Postitatud: 17.11.2007 17:53 49
Postitas Metslane
Sai täna selline 1999a aparaat ostetud. Kõik on muidu hea aga tagumine ots on kuidagi kahtlaselt jäik. Sõites hakkab see tampimine lausa häirima. Altpoolt vaadates ei suuda nagu midagi tuvastada, kõik ilus ja amordid kuivad. Kas see peabki nii olema või on tegemist mingisuguse anomaaliaga mida annab kuidagi kõrvaldada. Igasugune abi probleemi lahendamisel teretulnud.
Re: 525td touring liiga jäik.
Postitatud: 17.11.2007 18:10 03
Postitas kimmo
Metslane kirjutas:Sai täna selline 1999a aparaat ostetud. Kõik on muidu hea aga tagumine ots on kuidagi kahtlaselt jäik. Sõites hakkab see tampimine lausa häirima. Altpoolt vaadates ei suuda nagu midagi tuvastada, kõik ilus ja amordid kuivad. Kas see peabki nii olema või on tegemist mingisuguse anomaaliaga mida annab kuidagi kõrvaldada. Igasugune abi probleemi lahendamisel teretulnud.
Tampimine viitab tagasillapuksidele. Lisaks kontrolli silikoonpukside olukord üle.
Postitatud: 17.11.2007 18:10 41
Postitas Bmw525ix
Endal 525ix aastaks 93 ja Samuti Touring
Endal tekitab seda tampimist...
1.Nivoo amordid mis on väga jäigad
2.Madalaprofiiliga rehvid(235/45/17)
Sul vast sama et madalaprofiiliga rehvid ja mingid jäigemad amordid(sport maby)
Loobumiseks vist armotide vahetus kõige efektiivsem.
Postitatud: 17.11.2007 19:00 21
Postitas Metslane
rehvides vast viga ei tohiks olla , tegu on originaal 15tollistega.Kuidas nivooamorte tuvastada saaks, on seal miskit suurt vahet visuaalselt vaadeldes. Mingid suuremat sorti 4 kummijullat mis eraldavad silda kerest andsid küll ennast mingi 5mm üles-alla liigutada,on see normaalne nähtus.
Postitatud: 18.11.2007 00:00 07
Postitas Leho
amortide külges taga peaks olema õlitorud. mis jooksevad põhja alla tagasilla juurde. Seal peaks kusagil see pump olema mis reguleerib amortide kõrgust. Endal kah taga nivoo ja ees sport amordid..aga ei kurda eriti.
Postitatud: 18.11.2007 06:32 32
Postitas joffe
Ma ei tea, kas olid süüdi väsinud vedrud, aga minu auto tagaots oli ostes väga madalal ( rehv 1-1,5 cm koopas) ja jäigavõitu. Asjaolude kokkulangemise tõttu avastasin, et roolivõimu õli vähe, et all nivooamordid, mis selle õlivähesuse tõttu oma ülesannet ei täida. Kord sai maale sõidetud, auto puki peale ja tagaotsa tõstetud 6 cm võrra. Välimus kohe teine ja tookord linna sõites oli tunne, et tagasillas on toimunud olulised muutused (hästi pehmeks läks). Nüüd ta enam nii pehme ei tundu, aga see muutuse moment oli vinge...

Postitatud: 18.11.2007 14:07 14
Postitas pets555
99.a. touringul võib olla taga õhkvedrustus, õhkpatjade ja kompressoriga. õliga ei ole siin midagi pistmist.
kompressor asub varuratta all. tagumise sillatala külge ühendatud anduriga reguleerib süsteem auto taguotsa kõrgust, kui masinat koormata, vajub auto taguots allapoole, andurilt saabuva signaali järgi pumpab kompressor õhkpatjadesse survet juurde ja kergitab taguotsa õigele kõrgusele.
võimalik, et kompressori, või anduritega on mingi rike, et kompressor on õhkpatjadesse liialt palju survet löönud. sellest ka vedrustuse jäikus.
kui õhkpadjad tühjad, samuti jäikus, kuid auto taguots vajub ka siis väga madalale.
Postitatud: 18.11.2007 18:30 19
Postitas tanel25
Lõhnab tagasilla patjade järgi. Omal sai just vahetatud ja vaikus majas.
Postitatud: 19.11.2007 14:18 53
Postitas Metslane
Tegemist on täitsa tavaliste amortide ja vedrudega masinaga, ei ole mingit nivoosüsteemi, ega õhkpatju.Hommikul TÜV-is käies ei olnud neil pukside seisukorra kohta midagi öelda-kõik pidi korras olema.Hakkas huvitama vedrude jäikus. Talvekumme alla pannes sai siis vaadatud- vedrud on kollase markeeringuga. On see originaal, või on vahetatud jäigemate vastu.