1. leht 1-st
E34 süütelukuga jama.
Postitatud: 19.11.2007 20:49 08
Postitas lavrenti
Uurisin siit ka teisi postitusi kuid päris selgust oma probleemile ei leidnudki. Nimelt autot seisma jättes klõpsas roolilukk kinni ja uuesti käivitamisel käib võti süütelukus vabalt edasi-tagasi. Starterit enam taha ei tõmma. Ja ka roolilukk on kindlalt peal. Kui võtit logistan siis ka armatuuri tuled vahepeal töötavad. Mis osa seal nüüd siis tuksis võib olla ja mis see jama ka maksta võiks...?
Postitatud: 19.11.2007 20:56 58
Postitas joffe
Kõigi eelduste kohaselt luku põhi.

Postitatud: 19.11.2007 21:00 55
Postitas erikred
luku südamik/põhi puruks, vanake kah teine ikka juhtub, lihtsaim lahendus uus osta, kui loto meeldib siis võid otsida romulast "uue". Kui hästi läheb saad muugid ringi tõstetud ja ei pea mitme võtmega jändama.
Kui õigesti mäletan siis mul läks kogu kompott koos paigaldusega makska kuskil 4k, võin ka eksida.
Varuosade hinna saad teada kui vaatad realoem'ist koodi ja toksid selle UM'i kodulehel varuosade laoseisu lehele.
EDIT: töö oli imeodav sest läks törts alla tunni, kui mitte arvestada seda 3 tundi mida nurgatagused vennad seda lahti harutasid et rooli lukust lahti saada.
terv
erich
Postitatud: 20.11.2007 00:16 14
Postitas Mirko587
Sama jama oli suvel. Lahendus, lammutusest uus lukk asemele, maksis 500. Lukkuvahetus oli muidugi üks paras ajun....s aga sai vahetatud, nüüd kaks võttit:)
Postitatud: 20.11.2007 08:33 01
Postitas lavrenti
Kui keeruline see lukuvahetus on siis? Kas kodustes tingimustes on võimalik sellega hakkama saada?
Postitatud: 20.11.2007 09:08 15
Postitas priitv8
Kui viga ainult lukupõhjas (siis elektrilises lülitipaketis), siis piisab ainult selle vahetamisest ja selleks ei pea isegi lukusüdamikku välja võtma, veel vähem uue vastu vahetama.
Postitatud: 20.11.2007 09:25 40
Postitas lavrenti
Mis lukupõhi maksta võib? Lammutusest on mõtet otsida?
Postitatud: 20.11.2007 10:17 59
Postitas Mirko587
to lavrenti: Kodustes tingimustes saab hakkama kl, aga kõik sõltub autost, endal E34 520i 89a. Lammutusest tasub ikka otsida, mul terve süütelukk maksis 500k, aga arvesta, et siis on ka risk 50/50 kas saad korras lukku või läheb kehvemini. Lammutuses kauple välja kindlasti ka tagastamisvõimalus. EDU!!!;)
Postitatud: 20.11.2007 10:24 49
Postitas lavrenti
Mul E34 520 96.a. , neil vist erilist vahet pole...
Postitatud: 20.11.2007 10:27 49
Postitas Kalev
500ga võin kõik lukud müüa, aga kahjuks ainult üks võti on!
Lukud vanemat tüüpi.E34 1989. a auto pealt.(uuem süsteem vist mingi 1994.a)
Edit: jõudsid enne postitada auto v.a. Sul ka arvatavasti uuem süsteem. Ukselukud siis kindlasti ei sobi. Süüteluku kohta ei oska öelda.
Postitatud: 20.11.2007 10:47 09
Postitas erikred
vaadates probleemi kirjeldust siis vaevalt viga elektriline. Endalgi käis võti ringi, lukk oli peal, tulesid vilutas mingi hetk kui võti x asendis oli.
Roolilukk oli katki, lukusüdamikuga oli kah mingi kamm
Vaatasin üle, arve oli gramm alla 3000,-
terv
erich
Postitatud: 20.11.2007 11:06 38
Postitas priitv8
lavrenti kirjutas:Mul E34 520 96.a. , neil vist erilist vahet pole...
Niipalju siiski on, et alates 01/95 on süüteluku ümber lisaks immo antenn.
Postitatud: 20.11.2007 12:53 54
Postitas lavrenti
Niiet siis kisub vähe keerulisemaks kui esialgu arvasin... Krt kuskilt peab ju alustama - sõita vaja.
Postitatud: 20.11.2007 18:52 52
Postitas erikred
lukk maha keel välja, ja kogu kupatus külge tagasi sest süüteluku korpus tsentreerib rooli "varrast". süüteluku põhi rippuma ja edaspidi käib kruvikeerajast käima, ise sõitsin kuu aega niimodi kuna järjekord oli pikk
terv
erich
edit: võtme pead ikka süütelukku toppima et immot maha saada

Postitatud: 20.11.2007 20:59 37
Postitas lavrenti
Eks ma miski aeg hakkan seda varianti katsetama kui aega saan.

Postitatud: 21.11.2007 14:09 36
Postitas lavrenti
Selle
http://evansweb.info/articles/2003/01/1 ... ock-barrel õpetuse järgi ei toiminud küll miskit...
Äkki keegi oskab täpsemalt õpetada?
Postitatud: 21.11.2007 16:52 43
Postitas hansu
Toimib küll. Ise nägin ka algul hirmsat vaeva, tuleb suht täpselt õige asen võtmele saaada ja siis tugev peene varras sisse lükata. Mina kasutasin selleks hästi peenet puuri.
Postitatud: 21.11.2007 16:56 48
Postitas priitv8
Täpselt 60* on vaja keerata võtit. Remondijuhendi järgi on see ka süüteluku raadioasend.
Postitatud: 21.11.2007 18:45 41
Postitas lavrenti
No ma lükkasin tugeva terastraadi sisse ja läks kah päris sügavale. Võti oli kah nagu õiges asendis. Aga edasi? Südamik küll välja ei tulnud....
Või peab seda traati veel painutama kuskile suunas või lihtsalt tugevasti vajutama? Või võtit keerama? Rool kah ju krt lukus äkki sellepärast ei tule?
Postitatud: 21.11.2007 19:02 45
Postitas hansu
Mul ka traadiga ei õnnestunud, liiga pehm vist ikka.
Roolilukk seda ei mõjuta.
Postitatud: 21.11.2007 19:51 19
Postitas patrik
kogenud mehel võtab sellises seisus luku vahetus parasjagu aega. kes pole enne teinud, võibki jääda proovima.
kui väga ära tüdined, anna teada
edit: sa vist tartu inimene, siis jääb liiga kaugeks
Postitatud: 22.11.2007 21:41 43
Postitas lavrenti
Igatahes nüüdseks mure murtud. Appi tuli abimees lukuabi firmast. Töö kiire ja korralik. Aitäh kõigile kes omalt poolt nõu viitsisid anda.
Sõit võib nüüd jätkuda.
Postitatud: 09.04.2008 03:10 45
Postitas xLYNXx
Tegu 1996 E34. Selleks et süütelukk maha saada, peab rooli maha võtma.
Aga sel kuraskil air-padi sees. Kuidas rool, (keskmine osa lahti, et saaks mutrile ligi), maha käib? Kas luku peal olevad kaks neeti tuleb maha retsida ja kuidas uue kinnitamine käib. Suht segane tekst sai, aga ehk saite küsimustele pihta.
Tänud ette, Tõnu.
Postitatud: 09.04.2008 07:35 56
Postitas priitv8
Airbagiga autol käivad roolisamba katted maha ilma rooli näppimata.
Luku mahasaamiseks vaja jah need poldid välja saada.
Uued tood UM-st, keerad sisse ja murrad pead ära.
Postitatud: 09.04.2008 18:58 53
Postitas xLYNXx
Roolisamba katted käivad maha niisama küll, aga kas luku eemaldamiseks on vaja rool maha võtta või mitte.
Postitatud: 10.04.2008 18:57 10
Postitas Ranet
Tere! Võta rool maha, siis parem meisliga lahti togida need lollakad poldid. Mina panin sisekuuskandiga poldid asemele. Tavalise poldi pea on liiga suur- võti ei mahu otsa kuna pleki serv lähedal. AGA ENNE võta aku klemm maha, oota ca15 minutit ja siis võid võtta padja klemmid lahti. Kui ei oota, siis jääb airbagi tuli põlema ja UM-i minek. Teine tore asi on see rooli keskel oleva mutri all on rõngassplint, mis ei lase rooli ära tulla varda otsast ning mida ei pruugi kohe märgata. Ära kurask tuleb lupsti, aga katsu sindrit üksi tagasi panna... Hea kui keegi oleks abikäena juures, muidu võib juhtuda, et vandesõnad saavad ennem otsa kui splint tagasi.
Tõnu, kas Sul on lukupõhi või on see võtme poolne osa puruks? Lukupõhja vahetuseks piisab plastkatete eemaldamisest + tarvis läheb kitsa otsaga lapikut kruvikat (laius ca3 mm-t). Allpoolt vaadates on kaks peenikest junni mis vaja lahti keerata (pealt kaetud mingi punase möginaga ja pole algul nähagi)
Kui siiski luku poolne osa, siis lingil antud õpetus toimib südamiku koha pealt. Kui luku poolt vaadata lambiga ning keerata võtit, siis on sealt pealmisest august näha kui sisemine auk ette tuleb, sinna saad panna peenema kuuskandi sisse, nagu õpetuse pildil - jääb varras veidi viltu. Suru, on tunda väike nõks kui lükkab selle nii öelda tihvti alla ja loksuta kergelt varrast ning lukk hüppab ise välja mõned millimeetrid. Saad kasutada oma vana lukku ei pea võtmeid vahetama. Oleks pidanud oma protseduurist pildid tegema, oleks lihtsam seletada olnud.
Postitatud: 12.04.2008 07:24 33
Postitas xLYNXx
Et siis asi lahti ja polnudki nii keeruline. Luku poltidele saelehega pilud sisse ja kruvikaga lahti. Viga hoopis lukusüdamiku ja lukupõhja vahelises alumiinium purast virblis (asi mis keerab lukupõhja), keskelt pooleks. Splindiga oli tükk tegu et tagasi saada. Kõvasti vandesõnu ja paar katkist nukki. Luku südamik tuli päris kenasti ära. Praegu sõidab-käivitab kruvika meetodil ja rooliluku sistem välja installitud.