1. leht 1-st
E39 laadimine kadunud tühikäigul
Postitatud: 22.11.2007 18:54 41
Postitas Rallymees
Selline jama siis, et tühikäigul on laadimine kadunud aga niikui natuke gaasi anda tuleb laadimine tagasi.
Armatuuris geneka tuli ei lähe põlema ja rihm ei vilise ka.
Milles võib viga olla?
Postitatud: 22.11.2007 20:28 04
Postitas kamewa
Tähendab seda, et pingeregulaator väsinud ehk siis nn. harjad on kulunud ja mida aeg edasi seda väiksema tõenäosusega hakab ta sul ka pöördeid andes laadima.
Postitatud: 22.11.2007 20:48 46
Postitas dantee
kamewa kirjutas:Tähendab seda, et pingeregulaator väsinud ehk siis nn. harjad on kulunud ja mida aeg edasi seda väiksema tõenäosusega hakab ta sul ka pöördeid andes laadima.

harjad ehk pingeregulaator, aru saad millest räägid???
mis on hari, mis on pingeregulaator?
Kui harjad on hakanud pinget reguleerima, olen mina kosmonaut

Kõige tõenäolisem on, et harjad on pesadesse kinni jäänud ja teine variant, et kulunud.
Kui aga pingeregulaatorist rääkida, siis sellel üldjuhul vaid kaks varianti, kui korras siis laeb ja kui peedis, ei lae. Pööretega laadima hakkas mosse või vaz´i pingeregulator, kui sellel olev piimettall oli väsinud, siis ka tuled lainetasid.
Postitatud: 22.11.2007 20:54 43
Postitas joffe
dantee kirjutas:kamewa kirjutas:Tähendab seda, et pingeregulaator väsinud ehk siis nn. harjad on kulunud ja mida aeg edasi seda väiksema tõenäosusega hakab ta sul ka pöördeid andes laadima.

harjad ehk pingeregulaator, aru saad millest räägid???
mis on hari, mis on pingeregulaator?
Kui harjad on hakanud pinget reguleerima, olen mina kosmonaut

Võta vabamalt- mul mõikas küll kohe, et"ehk siis" = "või siis", ehk tegu pole kahe erineva asja samastamisega, vaid ongi välja toodud KAKS ERINEVAT ASJA!

Postitatud: 22.11.2007 21:06 49
Postitas kamewa
dantee... ei maksa kohe tatti pritsima hakata, e39 on harjad koos pingeregulaatoriga, eraldi neid vahetada ei saa. Harjad on küll läbi aga peab vahetama koos regulaatoriga. Lihtne, ehk järgmine kord ei hakka sa siin räuskama, saab ka inimese moodi rääkida
Postitatud: 22.11.2007 21:09 02
Postitas kamewa
Ja mis puutub pöörete andmisel laadima hakkamisel, siis minul just nii oli enne kui harjad liiga ära kulusid. Isiklik kogemus, ei maksa vaidlema hakata...
Postitatud: 22.11.2007 22:14 50
Postitas TiitR
Pingeregulaator siis rahvakeeli "geneka tablett"

Postitatud: 22.11.2007 22:35 15
Postitas Rallymees
Kusjuures rääkides kahe sõbraga, kellel on samasugused autod ja mootorid siis neil sama asi, et tühikäigul on esituled tuhmid, pöördeid anda siis lähevad eredamaks.
On see siis mingi kokkujuhtumus või mis?
Homme Melasisse minek, vaatame mida spetsid ütlevad.
Postitatud: 23.11.2007 06:16 30
Postitas dantee
nii ma arvasin, et pikku kõrvu ma saan

aga harjad siiski vahetatavad, kui viitsid näputööd teha ja asendus harjad olemas. Samuti kogemus olemas, ega tänapäeval eraldi harja ja regulaatori varianti ei leiagi, kõik tabletiga.
Postitatud: 23.11.2007 12:16 17
Postitas Tõnis525
Ei tea midagi..Ma vahetasin küll harjad eraldi ära,natuke tinutamist ja lammutamist on

Postitatud: 23.11.2007 19:08 20
Postitas Rallymees
Nii sai siis täna Melasis käidud, pinge 14,1.
Sõitsin siis rõõmsalt tööle tagasi ja siis äkki võttis auto ise veojõukontrolli maha ja pärast 200m sõitmist suri üldse ära.
Pärast peatumist ja uuesti proovimist läks korraks tööle ja siis suri välja. Läks 5 min. mööda proovisin uuesti siis läks ilusti tööle.
Mitme tunni pärast hakkasin siis koju minema, auto läks ilusti käima aga pärast 3 min. sõitmist võttis auto jälle ise veojõukontolli maha, kuid välja ei surnud.
Hull anomaalia ikka

Postitatud: 23.11.2007 21:20 44
Postitas Marko_N
Mul ka jama laadimisega oli, võtsin regulaatori maha ja harjad pahasti kulunud, vahetasin siis need- ikka ei miksit. Põhjuseks oli ära oksudeerunud ja murdunud pluss klemm.
Postitatud: 24.11.2007 17:06 21
Postitas dantee
Rallymees kirjutas:Nii sai siis täna Melasis käidud, pinge 14,1.
Sõitsin siis rõõmsalt tööle tagasi ja siis äkki võttis auto ise veojõukontrolli maha ja pärast 200m sõitmist suri üldse ära.
Pärast peatumist ja uuesti proovimist läks korraks tööle ja siis suri välja. Läks 5 min. mööda proovisin uuesti siis läks ilusti tööle.
Mitme tunni pärast hakkasin siis koju minema, auto läks ilusti käima aga pärast 3 min. sõitmist võttis auto jälle ise veojõukontolli maha, kuid välja ei surnud.
Hull anomaalia ikka

Anomaalia selline, et harjad kinni jäänud, laeb ja ei lae kah, seda viga ei taha näidata ka laadimise kontroll lamp. Kui voolu hulk väheneb akus, hakkab komp. järiest elektritarbijaid välja lülima, et säästa energijat, kuni llõpuks lülib välja ka moto. Kui teepeale hakkad jääma, aitab vahel ka koputamine genekale, millega ja kui kõvasti koputada, juba peremehe oma äranägemise järgi!!!

Postitatud: 25.11.2007 00:43 31
Postitas Rallymees
Esmaspäeval viin Patriku juurde igaksjuhuks ja siis peab geneka ka laskma ülevaadata.
Postitatud: 26.11.2007 18:42 00
Postitas Rallymees
Käidud Patriku juures ja masin korras jälle

Autol oli kaks viga korraga äkki tekkinud. Õhulugeja lõpetas töölepingu ja aku tahab vahetust saada. Lõpp hea kõik hea
