Auto 94a 520i 110kw Vanos
Probleem selline:
Sõitsin maanteel ja äkki viskas pöörded alla ja auto hakkas välja surema.
(Vihmane ilm ja suuured loigud ka)
Ja nüüd sis auto enam ei käi, pöördeid ülesse ei taha võtta ja max mis läheb on 2500rpm ning siis käivad väljalaskekollektoris paugud.
Läks ka väga kuumaks kohapeal käies(10 minutiga keema) ning radika kummitorud on kõvad.
Milles asi võib olla? Kas märjaga midagi? Kõva 4h kuivanud jne aga ikka sama.
Ennem käis mootor väga hästi ning pole ka kõrgetel pööretel sõitnud.
E34 520i mootori probleem
Vesi nüüd kindlasti polediislijoodik kirjutas:Krt seda teab, kui sa õhufiltri jäässe said, mis tagajärjed sel võisid olla. Teinekord ole tänavasõiduautoga veeloikudes ettevaatlikum, eriti 0C piiripeal olevate ilmade puhul. Ei ole nad mitte amfiibautod.
Samas kuumenemine võib olla iseseisev viga, mis ilmnes selle tõttu, et kohapeal käia lasid. Vaja oleks ventika termosidur ja termostaat üle vaadata. Kui tal on ka konditsioneeri elektriline vent, siis tavaliselt võis see jahutada, aga 0C ja veeloikudest läbisõidu puhul külmus see vent kinni ja kuumeneski. Vaata ka selle ventika kaitsmed üle- kinnijäämise tagajärjel võib olla kaitse maha põlenud. Eeldan, et jahutusvedelikuks on ikka antifriis, mitte vesi?
Ventilaator töötas aga ikka kuumenes üle.
Auto läheb muidu soojaks väga hästi.
Eks see täna näha siis ole kas veel peaks üle kuumenema.
Tundub, et mees rääkis sellest, et radikas pole mitte vesi, vaid ikka korralik jahutusvedelik.Tsiteerin::
Vesi nüüd kindlasti pole
Mida paganat sa siis oma suurte loikude juttu ajasid - ega mina nende suurust sinu kirja põhjal saanud mõõta- eeldasin, et see jutt on ikka asjasse puutuv, millest lähtuvalt viga analüüsida?
BMW-le kindel