E34 520i mootori probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
stevent
Huviline
Postitusi: 507
Liitunud: 25.03.2005 18:21 51
Asukoht: Tartu

E34 520i mootori probleem

Postitus Postitas stevent »

Auto 94a 520i 110kw Vanos

Probleem selline:
Sõitsin maanteel ja äkki viskas pöörded alla ja auto hakkas välja surema.
(Vihmane ilm ja suuured loigud ka)
Ja nüüd sis auto enam ei käi, pöördeid ülesse ei taha võtta ja max mis läheb on 2500rpm ning siis käivad väljalaskekollektoris paugud.
Läks ka väga kuumaks kohapeal käies(10 minutiga keema) ning radika kummitorud on kõvad.

Milles asi võib olla? Kas märjaga midagi? Kõva 4h kuivanud jne aga ikka sama.
Ennem käis mootor väga hästi ning pole ka kõrgetel pööretel sõitnud.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Keera lambda pistik lahti ja vala vesi välja
(asub mootoriploki küljes, juhi pool)
Kasutaja avatar
stevent
Huviline
Postitusi: 507
Liitunud: 25.03.2005 18:21 51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stevent »

truumu kirjutas:Keera lambda pistik lahti ja vala vesi välja
(asub mootoriploki küljes, juhi pool)
Sai seda pistikut lahti võetud ja puhastatud juba eile ja ei midagi.
Kasutaja avatar
stevent
Huviline
Postitusi: 507
Liitunud: 25.03.2005 18:21 51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stevent »

Peale seismist ööaega garaazis käima pannes töötas ilusti.
Kui viga oli mingis anduris ja mootor käis sellepärast väga halvasti siis kas sellest võis ka keema minna?
Kasutaja avatar
stevent
Huviline
Postitusi: 507
Liitunud: 25.03.2005 18:21 51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stevent »

diislijoodik kirjutas:Krt seda teab, kui sa õhufiltri jäässe said, mis tagajärjed sel võisid olla. Teinekord ole tänavasõiduautoga veeloikudes ettevaatlikum, eriti 0C piiripeal olevate ilmade puhul. Ei ole nad mitte amfiibautod.

Samas kuumenemine võib olla iseseisev viga, mis ilmnes selle tõttu, et kohapeal käia lasid. Vaja oleks ventika termosidur ja termostaat üle vaadata. Kui tal on ka konditsioneeri elektriline vent, siis tavaliselt võis see jahutada, aga 0C ja veeloikudest läbisõidu puhul külmus see vent kinni ja kuumeneski. Vaata ka selle ventika kaitsmed üle- kinnijäämise tagajärjel võib olla kaitse maha põlenud. Eeldan, et jahutusvedelikuks on ikka antifriis, mitte vesi?
Vesi nüüd kindlasti pole :D
Ventilaator töötas aga ikka kuumenes üle.
Auto läheb muidu soojaks väga hästi.
Eks see täna näha siis ole kas veel peaks üle kuumenema.
Kasutaja avatar
pikk66
Huviline
Postitusi: 784
Liitunud: 21.02.2007 21:31 20
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas pikk66 »

Tsiteerin::
Vesi nüüd kindlasti pole


Mida paganat sa siis oma suurte loikude juttu ajasid - ega mina nende suurust sinu kirja põhjal saanud mõõta- eeldasin, et see jutt on ikka asjasse puutuv, millest lähtuvalt viga analüüsida?
Tundub, et mees rääkis sellest, et radikas pole mitte vesi, vaid ikka korralik jahutusvedelik.
BMW-le kindel
Kasutaja avatar
stevent
Huviline
Postitusi: 507
Liitunud: 25.03.2005 18:21 51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stevent »

diislijoodik
Jutt käis jahutusvedelikust siiski :D , et see vesi ;)
Muidu ju suht kindel et vett viskas kuskile peale ja ei töötanud enam korralikult. Tuleb ainult teada saada kuhu.
Vasta