1. leht 1-st

E39 530d sureb kiirendades välja

Postitatud: 10.12.2007 23:36 11
Postitas Maku
Tervist,

Tegemist 135kw 530d automatkastiga autoga. Probleem selles, et kui sõites või kohalt minnes gaasipedaal põhja vajutada, siis ca 3000rpm juures masin sureb lihtsalt välja. Jään seisma, käivitan ja masin käib jälle kuniks teen samasuguse triki. Samas, kui rahulikult sõita, siis seda ei esine. Kohapeal D peal tuurita palju tahad, masin välja ei sure. Probleem esineb just kiirendades. Kõige naljakam on see, et kuniks hommikul külmalt liikuma hakkan ca 5min, siis seda jama ei esine. Lase kasvõi kõik käigud piirajasse. Jama tuleb siis, kui masin soojaks läheb.

Olgu öeldud, et UM'is on vahetatud kütusepump. Ei usu, et selle viga saab olla.

On kellelgi ideid?

Tänud ette

Maku

Postitatud: 11.12.2007 09:37 36
Postitas patrik
aparaat külge ja paar minti sõitu toob töe välja

simpel

sureb välja

Postitatud: 11.12.2007 22:10 11
Postitas velts1
eelkõige ikkagi diagnostika,kuid ise pakuks pihustilatti surve andurit.

Postitatud: 12.12.2007 00:07 44
Postitas Hornet
Tõe huvides võiksite vähe täpsemad olla selle "pump" osas, kuna neid ju rohkem kui üks.

sureb välja.

Postitatud: 12.12.2007 09:26 08
Postitas Pavel_V
Ilma autot testimata vastata ei oska. Kindlasti on vaja teostada mootori
diagnostika.

Postitatud: 13.12.2007 22:53 17
Postitas Sypsik
njah ma ei tea kas jutt on samast autost aga tegelen samasuguse probleemiga paagi sisene pump töötab etteande pump Samuti töötab normaalselt ja kõrgrõhu pump on ära vahetatud kuid kui pedaliga tallama hakkad siis sureb ükskord kätte ära (max 1km)
sai proovitud paagi pumbalt otse voolik panna etteande pumbale siis asi veidi paranes kuid suri ikkagi välja (kusjuures paagipump ja etteande pump oli teiselt 530 mis töötab jumala normaalselt)
ning diagnostikat on enne tehtud lööb vea sisse et kütuse surve on nõrk? :?: :?: :?:

Postitatud: 13.12.2007 23:07 00
Postitas Sypsik
vaevalt et pump mis peal oli enne ja mis on peal nüüd saavad täpselt sama vigased olla, midagi oleks ikka pidanud muutuma kas paremaks või sitemaks minema
ja diagnostika tehti enne kõrgrõhupumba vahetust

Postitatud: 14.12.2007 01:35 02
Postitas Hornet
Kas kõrgsurvepump pandi UUS(mitte teise auto pealt)?

Postitatud: 14.12.2007 01:41 10
Postitas -Klen-
Mul tegi 2,4TDA sama pulli, abiks oli pihustite tagasivoolu voolikute vahetamine. Ma ei oska küll lahti seletada miks see nii oli, aga ehk sullegi abiks...

Postitatud: 14.12.2007 07:53 16
Postitas Sypsik
Hornet kirjutas:Kas kõrgsurvepump pandi UUS(mitte teise auto pealt)?
uus

Postitatud: 14.12.2007 07:55 23
Postitas Sypsik
-Klen- kirjutas:Mul tegi 2,4TDA sama pulli, abiks oli pihustite tagasivoolu voolikute vahetamine. Ma ei oska küll lahti seletada miks see nii oli, aga ehk sullegi abiks...
kas sul need voolikud kuskilt lekkisid ka (oli mootor kütusega koos)

Postitatud: 14.12.2007 11:12 22
Postitas Sypsik
Kütuse filter on vahetatud ja tulemus ikka täpselt sama...... :?: :?

Postitatud: 14.12.2007 11:14 34
Postitas -Klen-
Sypsik kirjutas:
-Klen- kirjutas:Mul tegi 2,4TDA sama pulli, abiks oli pihustite tagasivoolu voolikute vahetamine. Ma ei oska küll lahti seletada miks see nii oli, aga ehk sullegi abiks...
kas sul need voolikud kuskilt lekkisid ka (oli mootor kütusega koos)
Ei lekkinud aga ilmselt oli mõni ühendus halb või midagi...

Postitatud: 14.12.2007 13:29 47
Postitas Sypsik
-Klen- kirjutas:
Sypsik kirjutas:
-Klen- kirjutas:Mul tegi 2,4TDA sama pulli, abiks oli pihustite tagasivoolu voolikute vahetamine. Ma ei oska küll lahti seletada miks see nii oli, aga ehk sullegi abiks...
kas sul need voolikud kuskilt lekkisid ka (oli mootor kütusega koos)
Ei lekkinud aga ilmselt oli mõni ühendus halb või midagi...
selline asi ei peaks minu autot puudutama sest et 2,4 kõrgsurve pump töötab kütustimedes ja siis imeb sealt õhku sisse endale kuid 3,0 tuleb kütus survega kõrgrõhu pumbale peale
nii olen mina sellest asjast aru saanud kui eksin siis teavitage....

uued avastused

Postitatud: 16.12.2007 17:28 05
Postitas Sypsik
Veel sai avastatud et kohapeal autot käitades kui autol gaaspõhja vajutada siis pöörded ei seis mitte pöörete piirajas, vaid kõiguvad 4000-5000 pöörde vahet kas selline sümpton on kui kõrgrõhu pump on peetis? sest autol on vahetamatta veel ainult kõrgrõhu pump, aju ja pihustid.
Pihustite rikke välistaks sest mootor töötab tühikäigul ilusti, ei lonka

Kellel on olnud e39 kõrgrõhu pump rikkis, millised on sümptomid ???

Postitatud: 19.12.2007 17:48 20
Postitas toomk
sarnane pull oli 2,5 110 kw omegaga mis sama süsteem mis 525d ja530d sai kah proovitud igatsugu asju alates paagipumbast kuni ette välja isegi filter sai uus pandud ja probleem kadus peale sisselaske kolle küljes egr klapi vaakum vooliku hetkeks emmaldamist ja rohkem pole sellist muret esinenud nüüd ei teagi kas oli asi filtris või hoopis selles klapis :roll:

Postitatud: 19.12.2007 21:41 36
Postitas Sypsik
masin korras suur tänu kõigile kuid avastasin et üks pihusti oli piixus.