E39 puhuritest ei tule sooja
E39 puhuritest ei tule sooja
Soojust muidu esiklaasi juurest tuleb väga hästi,aga jalgadele ei tule sooja.Et siis puhuritel peavad klapid kõik kinni olema..muidu tuleb ainlt külma.Et Kas jalgadele mingi eraldi klapp kah veel vaja kuskilt lahti teha või siis midagi katki.Taga puhub samuti ainlt külma õhku(kuigi on sooja regulaator olemas).Ja armatuuril kõik tööle pandud.Autoks itaaliast toodud E39(-96).Milles võib olla probleem?
Täpsustuseks eest armatuuril puhuritest tuleb ikka korralikult sooja õhku,aga jalgadele mitte midagi(pigem hakkavad jalad pikema sõidu ajal külmetama) ja tagant puhub tugevalt ainult külma õhku.
Viimati muutis vassu, 16.12.2007 16:25 51, muudetud 1 kord kokku.
sul on tagumine(keskel) õhuava vaid on/off rulliga? sooja õhku tuleb kui seal ka teine rullik küljes on.vassu kirjutas:Täpsustuseks eest armatuuril nagu tglt hästi vähe õhku tuleb(aga peaaegu nagu mitte midagi) aga jalgadele mitte midagi(pigem hakkavad jalad pikema sõidu ajal külmetama) ja tagant puhub tugevalt ainult külma õhku.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 20.09.2004 11:35 12
- Asukoht: Tallinn
Pardon me, kui eksin, a kas need probleemid pole mitte seotud siiliga (ei tea õiget nimetust). Mul samamoodi kord puhub, kord mitte, kõrvalistuja jalgade juurest tulev temperatuur ei vasta üldse näidikul olevale -kõigub kuuma ja külma vahel.
Minu teada maksab see siil viiesele mingi pooleteise tuhande ringi.
Minu teada maksab see siil viiesele mingi pooleteise tuhande ringi.
Täna tekkis siis umbkaudu sama probleem mis siin eelnevalt jutuks tulnud. Autoks 96a E39 528. Tegemist on atomaatse kahepoolse kliima ja soojus pardaga. Sõitsin -10 kraadises öös seisnud autoga paar kilti kui mootor sooja puhuma hakkas. Sõites 5km avastasin et kohe kuidagi pole soojemaks läinud ja käega katsudes tuli üllatuseks, et puhub külma õhku.
Reageerimisele ei kuulunud ka enam ventilatsiooni kiiruse muutmine. Kui "auto" maha võtta ja suunata kas siis näkku v üles v jalgadele puhus ka ainult külma. Kui aga lülitasin sisse "udueemaldus" esiklaasile nuppu puhus sinna jõudsalt koheselt sooja õhku mis minutijooksul muutus külmaks.
Selle kõige juures oli kummalgi poole mul märgitud 25,5 C peale ja selle temp muutmisel ei toimunud mingit muudatust ei puhuri jõus ega temperatuuris.
Siis veel nuppe klõpsides avastasin, et automaatika hakkas tööle ja puhus edasi sooja. Panin auto seisma ja uuesti käima ja kõik töötab.
Niisiis, kas hakkab midagi läbi minema või oli tegu lihtsalt "tuntud" külma elektroonikaga (ise väga kahtlen)
Ja mis asi see "siil" on?
Tänud ette.

Reageerimisele ei kuulunud ka enam ventilatsiooni kiiruse muutmine. Kui "auto" maha võtta ja suunata kas siis näkku v üles v jalgadele puhus ka ainult külma. Kui aga lülitasin sisse "udueemaldus" esiklaasile nuppu puhus sinna jõudsalt koheselt sooja õhku mis minutijooksul muutus külmaks.
Selle kõige juures oli kummalgi poole mul märgitud 25,5 C peale ja selle temp muutmisel ei toimunud mingit muudatust ei puhuri jõus ega temperatuuris.
Siis veel nuppe klõpsides avastasin, et automaatika hakkas tööle ja puhus edasi sooja. Panin auto seisma ja uuesti käima ja kõik töötab.
Niisiis, kas hakkab midagi läbi minema või oli tegu lihtsalt "tuntud" külma elektroonikaga (ise väga kahtlen)


Tänud ette.

528i E39
Eelnevale jutule veel lisaks, et sellega samaegselt toimus ka huvitav liikumine minu mootori temperatuuri näidikuga, mis tõusis pisut kõrgemale kus ta tavaliselt olnud on ja aeg ajalt kukkus järsult külmapoole aga mitte normpiirestest välja, seejärel jälle keskele ja nii terve sõidu. Kas tegemist võib olla oamvahel sõltuvatest probleemidest, sest automaatika hakkas tööle ja töötab olenemata sellest et temp näidik langeb ja tõuseb. 

528i E39
Arvan, et sul on õhku jahutussüsteemis ja see vajab õhutamist. Sellepärast ei puhugi sul sooja.shift528 kirjutas:Eelnevale jutule veel lisaks, et sellega samaegselt toimus ka huvitav liikumine minu mootori temperatuuri näidikuga, mis tõusis pisut kõrgemale kus ta tavaliselt olnud on ja aeg ajalt kukkus järsult külmapoole aga mitte normpiirestest välja, seejärel jälle keskele ja nii terve sõidu. Kas tegemist võib olla oamvahel sõltuvatest probleemidest, sest automaatika hakkas tööle ja töötab olenemata sellest et temp näidik langeb ja tõuseb.
E 39 535 1997.a.
Niisiis. Sai autoga järgmine päev natuke sõidetud ja mootori temperatuur jooksis lõplikult põhja ja soojast õhust ei olnud paha haisugi.
Viisin auto Carmasters'isse ja vahetatud said termostaat, termosidur, mis soojalt ei töötanud, ja pea kogu jahutusvedelik. Välja tuli ka see, et termostaadi korpus oli mõrane ja vahetati ka see. Auto töötab praegu kui kellavärk
Soovitan soojalt kõigile oma probleemidega pöörduda ikkagi profesionaalsesse autoteenindusse, kus võetakse kogu pull laiali ja tehakse mis vaja, et auto töötaks.

Viisin auto Carmasters'isse ja vahetatud said termostaat, termosidur, mis soojalt ei töötanud, ja pea kogu jahutusvedelik. Välja tuli ka see, et termostaadi korpus oli mõrane ja vahetati ka see. Auto töötab praegu kui kellavärk

Soovitan soojalt kõigile oma probleemidega pöörduda ikkagi profesionaalsesse autoteenindusse, kus võetakse kogu pull laiali ja tehakse mis vaja, et auto töötaks.

528i E39