1. leht 1-st
E34 525tds ei tööta nii nagu vaja
Postitatud: 23.12.2007 22:22 15
Postitas taavi00
kuna bmw vana mootor jooksis kokku sai toodud uus ja peale pandud aga nüüd siuke probleem et ei saa korralikult tööle. sai siis pumba kaant timmitud ja siis hakkas kord nii tööle et pöörded olid umbes 2000 peal ja timmides kas suri kohe välja peale käivitamist või siis lõi pöörded põhja. mootor on võetud 94a 525tds pealt ja auto mille peale ta läks on aastast 92 või 93 täpselt ei mäleta. küsimus siis siuke et mida tuleks kontrollida või teha et saaks auto korralikult tööle?
Postitatud: 23.12.2007 23:45 51
Postitas taavi00
kas viga võib olla selles et vana aju ei istu teise mootori pumbaga ?
Postitatud: 24.12.2007 10:42 19
Postitas rt23
taavi00 kirjutas:kas viga võib olla selles et vana aju ei istu teise mootori pumbaga ?
ajudel vahet pole, aga pump jäi sul see endine mis kokkujooksnud autol oli? Pumba kaant niisama näppida pole mõtet kuna suht raske paika saada

Postitatud: 24.12.2007 16:41 23
Postitas taavi00
ei pump on selle "uue" mootori oma ja seda kaant oli ennem näpitud et paremini edasi läheks. täna saime ta nii tööle et 1500 pööret ja nii kui natuke kaant toksida sureb välja läheb korra tööle lööb pöörded 1000 peale ja siis sureb jälle välja .
Postitatud: 24.12.2007 18:39 48
Postitas Harri_K
taavi00 kirjutas:ei pump on selle "uue" mootori oma ja seda kaant oli ennem näpitud et paremini edasi läheks. täna saime ta nii tööle et 1500 pööret ja nii kui natuke kaant toksida sureb välja läheb korra tööle lööb pöörded 1000 peale ja siis sureb jälle välja .
timmige seda kaant edasi, seal loeb juba 0.1mm ka päris palju niiet külma närvi

Postitatud: 28.12.2007 22:23 22
Postitas taavi00
praegu saime siis niipalju targemaks et selle mootoriga tõmmati meid tillist

müüdi siin foorumis 8000kr eest ja väidetavalt terve ja töötav mootor aga pumba stendis öeldi et pump piixus ja poldid tulid ka pumbal nii hästi lahti et arvatavasti vahetati pump ennem müümist ringi

Postitatud: 28.12.2007 22:40 58
Postitas Maiks
No ega sellepärast mootor ei pruugi läbi olla! Pumbad on nendel nagunii enamusel poolpidused ja suurema või väiksema veaga.
Postitatud: 29.12.2007 00:06 49
Postitas taavi00
seda küll jah pm on juba uus pump olemas ja läheb ka sellele mootorile peale aga just see teeb vihaseks et räägiti et pump on vägevalt ära timmitud et auto paremini edasi läheks
Postitatud: 31.12.2007 13:45 16
Postitas bmw327
ennem kui me selle autoga üle kaela käisime oli see ideaalses korras

Postitatud: 31.12.2007 13:58 48
Postitas Hornet
taavi00 kirjutas:seda küll jah pm on juba uus pump olemas ja läheb ka sellele mootorile peale aga just see teeb vihaseks et räägiti et pump on vägevalt ära timmitud et auto paremini edasi läheks
Uus pump = siis UUS selle sõna otseses tähenduses, mitte uus=kasutatud vana..?
Postitatud: 31.12.2007 17:26 11
Postitas taavi00
bmw327 kirjutas:ennem kui me selle autoga üle kaela käisime oli see ideaalses korras

no ja kas siis peale seda läks pump kohe Pepsi siis w?me panime mootori peale juhtmed külge ja näe auto ei lähe käima,mingi kella 5 hommikul tegime seda ja ei osanud enam midagi mõelda peale selle et pump.võtsime pumba maha läks stendi ja oh seda üllatust kui öeldi et see pump peaks juba ammu vanaraud olema kuna see jumala läbi.peale selle tuli pump liiga kergelt lahti ka autoküljest nii et sealt väike järeldus pump on ära vahetatud peale matsu.muud lihtsalt ei jää üle kui sa väidad et ennem töötas ideaalselt ja kui meie moto peale saime auto lihtsalt ei läinud käima.
Postitatud: 31.12.2007 17:28 14
Postitas taavi00
no muidugi töötas sul ennem matsu

aga peale matsu on arvatavasti pump vahetatud sest pump tuli liiga hästi lahti ja siis pumba stendis öeldi et see pump ei saagi töötada sest pumbapeal on rämedad vaod sees
eks see homme näha ole läheb siis peale teine pump kas sellega läheb tööle või mitte
Postitatud: 01.01.2008 17:42 27
Postitas taavi00
nii nüüd on juhe päris koos sai pandud teine pump ja ikka ei midagi sai proovitud teise auto pealt pumpa ja ikka ei midagi

Postitatud: 01.01.2008 18:08 33
Postitas patrik
pöörete anduriga on kõik korras? pumpade seerianumbrid ikka klapivad?
Postitatud: 01.01.2008 19:20 46
Postitas taavi00
pöörete andurit oleme vahetnud küll, kord panime selle kokku jooksnud mootori oma ja teinekord selle teise mootori oma ja ei midagi jamab ikka samamoodi. saime korra nii tööle, et oli 800 pööret aga nii kui gaasi antsime lõi pöörded kohe umbes 3000 ja seeria numbreid pole nii vaadanudgi igatahes pump on see mis oli algul selle auto peal.
Postitatud: 01.01.2008 20:09 48
Postitas patrik
tihvtid ikka olemas hoorattal kõik 6 tk?
Postitatud: 01.01.2008 20:34 27
Postitas taavi00
teema või lukku panna auto korras jama peitus pöörete anduris
Postitatud: 01.01.2008 21:48 02
Postitas patrik
pöörete anduriga on kõik korras?
taavi00 kirjutas:pöörete andurit oleme vahetnud küll, kord panime selle kokku jooksnud mootori oma ja teinekord selle teise mootori oma ja ei midagi jamab ikka samamoodi. saime korra nii tööle, et oli 800 pööret aga nii kui gaasi antsime lõi pöörded kohe umbes 3000 ja seeria numbreid pole nii vaadanudgi igatahes pump on see mis oli algul selle auto peal.
jama peitus pöörete anduris
mis siis selle jama põhjustas? pöörete järsk tõus reetis pööreteanduri vea. kas andur oli halvasti reguleeritud või oli katki?
tehnilisi teemasid pole mõtet lukku panna, neis saab vigu arutada
Postitatud: 03.01.2008 00:11 32
Postitas taavi00
ei teagi mis tal täpselt viga oli sai teda seal nokitud ja üheltmaalt hakkas tööle
