E60 ei tööta - kehv kütus
E60 ei tööta - kehv kütus
mootor on 3.0 diisel.. ilmselt panin mingit sitta kytet kuna ostsin yhe tuttava käest.. järsku hakkas foori taga mootor nagu õrnalt podisema ja jõud vaikselt ära kaduma.. sai veel mini 3 km sõita, kui lõpuks oli jõud nii otsas ja jäi seisma.. pumpasin vana kytte välja.. oli selline piimjas.. hetkel ootan uut kytusefiltrit..
MIS VÕIB VEEL SELLE TAGAJÄREL PURU MINNA??
KAS kellelgi ON VEEL SELLISEID KOGEMUSI?
MIDA VEEL TEHA ET AUTO KORDA SAADA???
MIS VÕIB VEEL SELLE TAGAJÄREL PURU MINNA??
KAS kellelgi ON VEEL SELLISEID KOGEMUSI?
MIDA VEEL TEHA ET AUTO KORDA SAADA???
Viimati muutis mirko87, 16.01.2008 17:04 45, muudetud 1 kord kokku.
sry et veits offtoppic, aga ise kallan aeg-ajalt ka kanistrist, küll mitte mingit suvalist kahtlast tuttava tuttava kanistri sisu, vaid saksa, belgia või muu sellest kandist pärit kütet, üks pereliige lihtsalt euroopas sisetööl ja varustab aeg-ajalt, ja olen tähele pannud et selle küttega töötab auto palju ühtlasemalt.
BMW 530 da
M:Audi A8 varuosadeks
M:Audi A8 varuosadeks
minuarust ikka nii kehva kütust kui sisse valad on kohe näha et midagi mäda.... vähemalt mina tavaliselt kasutan Sõelaga lehtrit ja siis vaatan kuidas alla läheb- kui koguneb üless või ummistab siis ikka ei hakka valama isegi kui see oleks hea tuttav... Ilma sõelata ei tasu valada midagi (mul muidu e39 ja e34)
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Ei valage ikka mingit jama. Koonerdamine pole kokkuhoid ja E60 (praegu) pole 'kokkuhoiu' auto.
A miks ma ei imesta? Tänapäeval ongi elu selline ju. Ostame/laename end katki ja siis juhtub nii. Kahju teemaalgatajast. Loodetavasti ülejäänud õpivad sellest. Aga millegipärast pole ta ei esimene ega ka viimane sellise jamaga. Kahjuks.
A miks ma ei imesta? Tänapäeval ongi elu selline ju. Ostame/laename end katki ja siis juhtub nii. Kahju teemaalgatajast. Loodetavasti ülejäänud õpivad sellest. Aga millegipärast pole ta ei esimene ega ka viimane sellise jamaga. Kahjuks.
All good things come to those who wait.
Ei nii ikka asi ei käi- Kui ma võtan vaadi põhjast mingit suvalist sinist ja valan suvalisse kanistri- peale seda valan niisama paaki läbi tavalise plast lehtri- siis ikka arvan et kaugele ei jõua: mõni suurem roostetükk jääb kusagile vahele ja ise teate mis juhtub.... teiseks on oht- vesi mis tihtipeale valatakse koos sinise küttega... seda on juhtund mitu korda ise tean.Provokaator kirjutas:Sellest moraal. kasutage sinist kütet ja võite kindel olla, et see pole solk. Probleemid algavad kohast kus see värviline küte üritatakse saada nn värvituks.
Isiklikult ma ei usu, et kohe kõik otsad andis. Nii hellake ka ikka see toitesüsteem ei ole ometi.
Kui sinist-- punast..... küttust kasutada siis peaks ennem lasta sadestuda tal (vaadis) siis aga rahulikult pealt võtta ja hea (nagu sõel) lehtriga sisse valada- alles siis saab 99% olla kindelk et auto seisma ei jää...
homme kakungi eest kõik pihustid ja asjad lahti ja lasen selle viimase solgi minema sealt, uus kytusefilter ja vaatan mis teeb
muidu enne seda oli 2003 a grand cherokee ja sõitsin 60 000 km sinisega.. mitte midagi ei juhtund.. bmwsse küll sinist ei pane.. ja see kanistrikytus tuli sellest et oli lihtsalt hetkeline kytusepuudus mitte rahapuudus ega midagi sellist
loodan väga et pihustid ega midagi pole
kas muidu pihustid lähevad yldse nii kergelt
ja pump kohe kui korra paska kytet saab
igasuguseid jutte liigub, ei teagi mida kuulata ja mida karta
muide keegi kuskilt e60le M paketti saaks???????
muidu enne seda oli 2003 a grand cherokee ja sõitsin 60 000 km sinisega.. mitte midagi ei juhtund.. bmwsse küll sinist ei pane.. ja see kanistrikytus tuli sellest et oli lihtsalt hetkeline kytusepuudus mitte rahapuudus ega midagi sellist
loodan väga et pihustid ega midagi pole
kas muidu pihustid lähevad yldse nii kergelt
ja pump kohe kui korra paska kytet saab
igasuguseid jutte liigub, ei teagi mida kuulata ja mida karta
muide keegi kuskilt e60le M paketti saaks???????
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
patrik, see oleks silmakirjalik siin maha vaikida, et suur osa kasutab oma transpordivaheldis just seda erimärgistatud kütet.
Eestis on see probleem kahjuks endiselt olemas, kus kõige suurem oht varitseb just silmaga näha seaduslikus kütuses.
Õige oleks mul jah, lisada soovitusele sinise kütuse kasutamisel, et kasutage, aga sellega tohib liikuda vaid põllul (kui sedagi tohib)
Veel. Kas kütuses olev vesi ei jää pidama filtri? Minuteada peaks diisliga töötavad masinad seiskuma vee jõudmisel filtrisse. Võimalik, et pump surub selle sealt läbi. Vahest kommenteerib mõni teadlikum mees seda arvamise avaldust.
Eestis on see probleem kahjuks endiselt olemas, kus kõige suurem oht varitseb just silmaga näha seaduslikus kütuses.
Õige oleks mul jah, lisada soovitusele sinise kütuse kasutamisel, et kasutage, aga sellega tohib liikuda vaid põllul (kui sedagi tohib)

Veel. Kas kütuses olev vesi ei jää pidama filtri? Minuteada peaks diisliga töötavad masinad seiskuma vee jõudmisel filtrisse. Võimalik, et pump surub selle sealt läbi. Vahest kommenteerib mõni teadlikum mees seda arvamise avaldust.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Sinine, ehk siis erimärgistatud diislikütus ongi mõeldus kasutamiseks põllumajandusmasinates. Punane on siis ahjukütus, mis iganes ahju sellega kütta vms 
OK, teemaalgataja kaitseks võib ju öelda nii, et kui on ajutine kütusepuudus, siis mingisuguseid alternatiive võiks ju otsida, kuigi selliseid asju võiks ju ennetada, et kütus OOTAMATULT otsa saab, seda enam diisel, ehk ökopillides.
Ka seda ei kiida ma heaks, et rekkameestel paakidest kütust rekkamehega kokkulepitult- nimetame asju õigete nimedega- varastada.
Keegi küsis ka minult kord, et kuule, miks sa bensukaga sõidad, ise oled rekka peal? Ma siis küsisin vastu, et miks ma peaks- kas riskima sellega, et kui asi välja tuleb, olen ma lindprii ja plekk küljes omal?
Oleks nii, nagu mul Rootsis töötades, et Statoili rekka käis mul metsas ja täi korraga 1.7 tonni kütet ja ülemus ise ütles, et ka tööauto võid sealt tankida, sõida iga päev või 200 kilti, samamoodi oleks ka oma autoga nii olnud, kui diisel oleks olnud.
Mis aga puutub sellesse sinise kasutamisse diiselautodes- jube lahe olekskuulda sellist asja, kui kiitled, et ohh, ma sõidan sinisega, jube odav on sõita, mis iganes see hind tal siis parasjagu on, ja siis tuleb kuri toll ja ... oeeehhh, mis ma nüüd teen,sain 18K trahvi...

OK, teemaalgataja kaitseks võib ju öelda nii, et kui on ajutine kütusepuudus, siis mingisuguseid alternatiive võiks ju otsida, kuigi selliseid asju võiks ju ennetada, et kütus OOTAMATULT otsa saab, seda enam diisel, ehk ökopillides.
Ka seda ei kiida ma heaks, et rekkameestel paakidest kütust rekkamehega kokkulepitult- nimetame asju õigete nimedega- varastada.
Keegi küsis ka minult kord, et kuule, miks sa bensukaga sõidad, ise oled rekka peal? Ma siis küsisin vastu, et miks ma peaks- kas riskima sellega, et kui asi välja tuleb, olen ma lindprii ja plekk küljes omal?
Oleks nii, nagu mul Rootsis töötades, et Statoili rekka käis mul metsas ja täi korraga 1.7 tonni kütet ja ülemus ise ütles, et ka tööauto võid sealt tankida, sõida iga päev või 200 kilti, samamoodi oleks ka oma autoga nii olnud, kui diisel oleks olnud.
Mis aga puutub sellesse sinise kasutamisse diiselautodes- jube lahe olekskuulda sellist asja, kui kiitled, et ohh, ma sõidan sinisega, jube odav on sõita, mis iganes see hind tal siis parasjagu on, ja siis tuleb kuri toll ja ... oeeehhh, mis ma nüüd teen,sain 18K trahvi...
tõesti probleemid algavad Pestud küttest.
Sinine küte pestakse happega ju valgeks.
ja hape auto mootoris ja küttesüsteemis
tarbida tuleks suurte ja tuntud kütuse müüjate kütust. väikeste tanklatega on nigu on
Mida vanem diisel seda lollikindlam.
tarbin tanklast ostetud sinist kütust siiamaani pole probleeme olnud ei mootori ega Tolliga
Sinine küte pestakse happega ju valgeks.



Mida vanem diisel seda lollikindlam.
tarbin tanklast ostetud sinist kütust siiamaani pole probleeme olnud ei mootori ega Tolliga

- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Uuri järgi, äkki on tal veel alles. http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=mpakett P.S sõber äsja paketitas oma e60 ära. UM-i osadega ja mingi 23K läks.mirko87 kirjutas:homme kakungi eest kõik pihustid ja asjad lahti ja lasen selle viimase solgi minema sealt, uus kytusefilter ja vaatan mis teeb
muidu enne seda oli 2003 a grand cherokee ja sõitsin 60 000 km sinisega.. mitte midagi ei juhtund.. bmwsse küll sinist ei pane.. ja see kanistrikytus tuli sellest et oli lihtsalt hetkeline kytusepuudus mitte rahapuudus ega midagi sellist
loodan väga et pihustid ega midagi pole
kas muidu pihustid lähevad yldse nii kergelt
ja pump kohe kui korra paska kytet saab
igasuguseid jutte liigub, ei teagi mida kuulata ja mida karta
muide keegi kuskilt e60le M paketti saaks???????
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
mirko87- süsteem tee sellest solgist tühjaks, uus filter, korralik kütus sisse ja pane käima,hoia hinge kinni- ehk hakkab normaalselt käima- kui hakkab, siis võid külma higi otsaeest ära pühkida ja edaspidi katsu sellist olukorda vältida.
Kui ei hakka, siis võid Patriku poolt pakutud variante hakata katsetama.
Kui ei hakka, siis võid Patriku poolt pakutud variante hakata katsetama.
Re: E60 ei tööta - kehv kütus
Leian, et liigseks paanikaks põhjust pole. Kõige enam usun, et ilmselt tekkis kuskile ummistus vee või prahi näol. Filtrid vahetusse-puhastusse, korralikku kütust peale ning peaks toimima kenasti. Samuti soovitaks, nagu ka eelmainijad, auto sooja ajada. Ehk oli too sissevalatud kütus liiga kõrge hangumispunktiga.
Sinine kütus sinu autole liiga ei tee, samuti ka lühiajaliselt punane kütus. Pumpa need ei lõhu ja pihusteid samuti mitte. Kõige enam karda tahkeid osakesi, kuid need jäävad ikka enne kõrgsurvepumpa ning pihusteid pidama (filtrid).
Võid ka puhta kütusega peale valada pisut hangumistemperatuuri alandavat keemiat, peseb ehk väheke. Sellest ei maksa ennast ka ehmatada lasta kui kütus häguseks muutub. Päris paljud keemiad, mis ette nähtud kütuse vedelana hoidmiseks talvetingimustes, teevad nii.
Paremat ikka!
Sinine kütus sinu autole liiga ei tee, samuti ka lühiajaliselt punane kütus. Pumpa need ei lõhu ja pihusteid samuti mitte. Kõige enam karda tahkeid osakesi, kuid need jäävad ikka enne kõrgsurvepumpa ning pihusteid pidama (filtrid).
Võid ka puhta kütusega peale valada pisut hangumistemperatuuri alandavat keemiat, peseb ehk väheke. Sellest ei maksa ennast ka ehmatada lasta kui kütus häguseks muutub. Päris paljud keemiad, mis ette nähtud kütuse vedelana hoidmiseks talvetingimustes, teevad nii.
Paremat ikka!
nojah eks homme selgub mis saab
annan teada siis
aga sellist jõulukinki ei soovita kellelegi
ja tuli välja et see kyte mis mul ära rikkus oligi rekka paakidesr varastatud (juttude järgi)
selge on see et myyjad seda ei solkind aga võimalik et rekkajuhid
mina nt küll solgiks kui mul 4 korda on paak tyhjaks varastatud..
4 x 6000 eek
annan teada siis
aga sellist jõulukinki ei soovita kellelegi
ja tuli välja et see kyte mis mul ära rikkus oligi rekka paakidesr varastatud (juttude järgi)
selge on see et myyjad seda ei solkind aga võimalik et rekkajuhid
mina nt küll solgiks kui mul 4 korda on paak tyhjaks varastatud..
4 x 6000 eek
kõige mustem stsenaarium M57 mootoriga isendile, mida olen praktikas ise näinud ja katsunud.
Kallati suvaline odavalt saadud kütus paaki. Tulemuseks mitte sõitev auto. auto lahkamisel leidsin eest purunenud nukkvõllid (kumbki 2st kohast pooleks) nookurid juppideks, põlemiskambri ja silindriseinte olukorra arvate ise ära...
Paak oli tigedalt valget löga täis, mis haises nagu kevadel soojapäikese kätte jäänud eelmise talve kevadine hapukurgivesi...
Teine mootor kapoti alla...tulemus mitte käivitumine. Vigane põhja all olev etteandepump. Seegi vahetusse, asi seni korras kuni ühel hetkel jõudis kütuseseier numbrini 20L, auto enam ei käivitunud. Põhjuseks vigane paagisisene etteandepump. Jällegi vahetusse.
Uskumatu on see, et pihustid töötavad tänasepäevani laitmatult...
Mis seos oli solk kütusel ja purunenud nukkvõllidel? Vihjeks võin anda totaalselt kinnijooksnud tähtkõrgsurvepumba...
Kallati suvaline odavalt saadud kütus paaki. Tulemuseks mitte sõitev auto. auto lahkamisel leidsin eest purunenud nukkvõllid (kumbki 2st kohast pooleks) nookurid juppideks, põlemiskambri ja silindriseinte olukorra arvate ise ära...
Paak oli tigedalt valget löga täis, mis haises nagu kevadel soojapäikese kätte jäänud eelmise talve kevadine hapukurgivesi...
Teine mootor kapoti alla...tulemus mitte käivitumine. Vigane põhja all olev etteandepump. Seegi vahetusse, asi seni korras kuni ühel hetkel jõudis kütuseseier numbrini 20L, auto enam ei käivitunud. Põhjuseks vigane paagisisene etteandepump. Jällegi vahetusse.
Uskumatu on see, et pihustid töötavad tänasepäevani laitmatult...
Mis seos oli solk kütusel ja purunenud nukkvõllidel? Vihjeks võin anda totaalselt kinnijooksnud tähtkõrgsurvepumba...
nonii filter vahetatud
ei käivitunud
kuid ette pihustitesse ei tulnud voolugi:s see väga kahtlane
homme hommikul saab arvuti taha panna ja kontrollida
aga see solk mis seal sees oli on ikka suht diisli lõhnaga, mingit mainimisväärset suurt kõrvallõhna küll polnud
sajeball on juba, võiks korda saada
tappes kah ei kalla enam kuskilt kanistrist:D:D:D
ei käivitunud
kuid ette pihustitesse ei tulnud voolugi:s see väga kahtlane
homme hommikul saab arvuti taha panna ja kontrollida
aga see solk mis seal sees oli on ikka suht diisli lõhnaga, mingit mainimisväärset suurt kõrvallõhna küll polnud
sajeball on juba, võiks korda saada
tappes kah ei kalla enam kuskilt kanistrist:D:D:D
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Aju võis ka "südame rabanduse" sellest solgist saada ja on mingis "koomas" äkki?mirko87 kirjutas:nonii filter vahetatud
ei käivitunud
kuid ette pihustitesse ei tulnud voolugi:s see väga kahtlane
homme hommikul saab arvuti taha panna ja kontrollida
aga see solk mis seal sees oli on ikka suht diisli lõhnaga, mingit mainimisväärset suurt kõrvallõhna küll polnud
sajeball on juba, võiks korda saada
tappes kah ei kalla enam kuskilt kanistrist:D:D:D
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG