e34 525tds jahutuse probleem
e34 525tds jahutuse probleem
Eile sõitsin 250km maanteepeal, polnud midagi viga. Pärast seda, läksin korraks linna, sain 1-2km sõita, kui näen et temeratuur tõuseb väga kiiresti, jäin teeäärde seisma, jätsin mootori tööle, et vent jahutaks, kuid temeratuur ikka veel tõusis, oli peaaegu punase peal siis jätsin mootori seisma. 2-3 min pärast käivitasin mootori ja temp näiduk oli sama koha peal(peaaegu punase juures), kuid nüüd hakkas temperatuur järsult langema, langes keskele ära, hakkasin sõitma uuesti, sõitsin 1-2km nägin jalle, et temp hakkas tõusma, kordasin sama mis ennegi ja nii sain kodu ära sõita.
Peale seda jama läks uut jahtutusvedelikku umbes 2,5l sisse, ajasin kallaku peale ja õhutasin. Jahutusvedeliku tase hakkas tõusma, kui temp oli umbes poole peal, ning seejärel hakaks vedelikku üle ajama, ning ka temp hakkas uuesti tõusma, seejärel jätsin auto üldse ära seisma ja pole rohkem praegu midagi teinud, mis võib viga olla? millest alustada?
See ka veel, et kui sõidu ajal temp tõusma hakkas, siis sooja ei puhunud, kui temp tavalise peale tagasi läks, hakkas ka sooja tulema.
Peale seda jama läks uut jahtutusvedelikku umbes 2,5l sisse, ajasin kallaku peale ja õhutasin. Jahutusvedeliku tase hakkas tõusma, kui temp oli umbes poole peal, ning seejärel hakaks vedelikku üle ajama, ning ka temp hakkas uuesti tõusma, seejärel jätsin auto üldse ära seisma ja pole rohkem praegu midagi teinud, mis võib viga olla? millest alustada?
See ka veel, et kui sõidu ajal temp tõusma hakkas, siis sooja ei puhunud, kui temp tavalise peale tagasi läks, hakkas ka sooja tulema.
õige õige. Kui maanteel ikka tahab kuumaks minna ja tosooli ajab üle siis veepump arvatavasti. Ja kui kohapeal seistes tahab kuumaks minna siis ventikasidur.diislijoodik kirjutas:Soojast peast ei tohi jahutussüsteemi üldjuhul avada ja nn õhutamisega tegeleda. Vigane on kas ventika sidur või veepump.
2000 a. 320d, e46
tänan vastuste eest, proovin homme kõik asjad üle vaadata ja siis annan ka teile teada mis viga oli, juhul kui kedagi peaks huvitama.
Muide, eile käivitades ja korralikult soojaks ajades ei läinud radikas nii kuumaks nagu radikasse minev voolik oli ja radikast väljatulev voolik oli samuti ainult leige nagu radikaski.
Muide, tagant valget ei tule, õli pole hallikas ega seal mulle ka pole, paisupaagist ka mulle ei tule, kuid kui mootor soojaks sai ja paisupaagi korgi maha keerasin, lõi sealt päris palju jahutusvedelikku välja
Muide, eile käivitades ja korralikult soojaks ajades ei läinud radikas nii kuumaks nagu radikasse minev voolik oli ja radikast väljatulev voolik oli samuti ainult leige nagu radikaski.
Muide, tagant valget ei tule, õli pole hallikas ega seal mulle ka pole, paisupaagist ka mulle ei tule, kuid kui mootor soojaks sai ja paisupaagi korgi maha keerasin, lõi sealt päris palju jahutusvedelikku välja

Nii, termostaat on korras ja ka veepump on korras(mingeid lõtke ega vms sees polnud ja ka visuaalselt oli korras) mida edasi vaadata?
Krt ei usu hästi et plokikaan, kuna ühtegi sellist sümptomit pole mis viitaks sellele, va see, et jahutusvedeliku tase tõuseb, kui mootor on normaalse töösoojuse saavutanud.
Krt ei usu hästi et plokikaan, kuna ühtegi sellist sümptomit pole mis viitaks sellele, va see, et jahutusvedeliku tase tõuseb, kui mootor on normaalse töösoojuse saavutanud.
Sellega ise ka kokku puutunud ja lahendust ei leidnuki , praegu peaks see masin seisma , tegu oli siis E30 2,4 td-ga , kuna see oli tööauto ja ringi ratsutasid eri päevadel eri inimesed , siis ei saanud mingit konkreetset asja nagu täheldada . Pmst. suvalisel ajhetkel (mingi suvalise aja tagant) läks lihtsalt keema . Ei tähendanud ka see kuidas keegi sõitis , vahepeal paarutati seda masinat ja vahepeal lasti mingi 70-nega ringi , läks lihtsalt suvalisel ajahetkel keema . Sai teda õhutatud ja soojendus puhus ka kogu aeg hästi . Minu kahtlus oli ka kaane tihend , või plokikaan , aga häda me üles ei leidnudki . Viimane kõige pikem ots oli 450 kilti ja poole peal hakkas kuumaks minema 90-nega sõites , kuna see oli tööauto + oli vaja laeva jõuda ,hakkasid kutid lapatsit tallama , jookseb kokku , siis jookseb (mindi kahe autoga) , sajakolmekümnega sõites enam kuumaks ei läinud
. Jäi mulje , et hakkas keema ajama peale selle , kui vahepeal mootor seisma jäeti . Mis vigur see saab olla , oskab keegi ütelda ?

mina hakkakski ikkagi kõige odavamast variandist ehks siis veepumbast pihta( siis teemaalgatajale).lihtsalt sümptomid viitavad sellele.lihtsalt veepumba visuaalsest hindamisest alati ei piisa.
järgmisteks variantideks on kas plokikaanetihend, kaas ise või plokk.
alati kui raha palju võib ka kallimatest alustada
ega minagi mingi spetsalist pole, aga lihtsalt kuna ise sarnase teemaga mingi aasta otsa jännanud minevikus, mille lõpptulemuseks sai uus mootor peale!
Sellepärast ei soovigi sama saatust kellelegi teisele 
et kõige parem, vii see auto või lase kellelgi pädeva remondimehe juurde viia, et selgus saada!!
ja jackpuugi küsimusel vastus: 95% arvan et asi kas plokikaane tihendis või kaanes endas!
järgmisteks variantideks on kas plokikaanetihend, kaas ise või plokk.
alati kui raha palju võib ka kallimatest alustada

ega minagi mingi spetsalist pole, aga lihtsalt kuna ise sarnase teemaga mingi aasta otsa jännanud minevikus, mille lõpptulemuseks sai uus mootor peale!


et kõige parem, vii see auto või lase kellelgi pädeva remondimehe juurde viia, et selgus saada!!
ja jackpuugi küsimusel vastus: 95% arvan et asi kas plokikaane tihendis või kaanes endas!
2000 a. 320d, e46
mis maksab plokikaane remont? olen kuulnud et umbes 10 000? tahakski teada, et mis seal siis nii palju maksab? mis seal siis vahetada tuleb? tean, et plokikaane tihend on umbes 1200.- vist? poldikomplekt peaks olema kuskil 500-600.-, palju maksab plokikaane taastamine(kui on võimalik taastada) ja palju on umbes tööraha?
Nagu aru saan, läheb sinna siis uus poltide komlekt, plokikaane tihend, plokikaane taastamine ja tööraha?
Muide, samal päeval kui ma selle ostsin, see viga ka tuli. peaaegu 350km polnud mingit probleemi ja probleem tuli alles kodulinnas, kas on võimalik, et müüja oli sellest veast ise teadlik ja nii ta selle müüski, kuigi kahtlane tundub, et ligikaudu 350km sain ära sõita? Müüja käest küsides kohapeal, ütles, et kõik on korras jahutussüsteemiga. Nüüd küsides, et milles siis jama, ütles et arvatavasti siis termostaat (termostaat on korras). Väitis kindlalt, et plokikaan pole ja veepump on ka korras(kuna kuu aega tagasi kontrollitud), kahtlane tundus see, miks ta seda siis kontrollima pidi...
Nagu aru saan, läheb sinna siis uus poltide komlekt, plokikaane tihend, plokikaane taastamine ja tööraha?
Muide, samal päeval kui ma selle ostsin, see viga ka tuli. peaaegu 350km polnud mingit probleemi ja probleem tuli alles kodulinnas, kas on võimalik, et müüja oli sellest veast ise teadlik ja nii ta selle müüski, kuigi kahtlane tundub, et ligikaudu 350km sain ära sõita? Müüja käest küsides kohapeal, ütles, et kõik on korras jahutussüsteemiga. Nüüd küsides, et milles siis jama, ütles et arvatavasti siis termostaat (termostaat on korras). Väitis kindlalt, et plokikaan pole ja veepump on ka korras(kuna kuu aega tagasi kontrollitud), kahtlane tundus see, miks ta seda siis kontrollima pidi...
Viimati muutis bmw-mw, 16.01.2008 14:55 16, muudetud 1 kord kokku.
Sellest see hind, et üldjuhul vahetatakse sellise tööga lisaks juba ära ka ketipingutus tallad ja ka kett vist. Veel kõik tihendid, mis selle töö käigus lahti võetakse.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Tundub suht kindlalt see lugu plokikaane vea moodi olema. Ja see viga võis autol tõesti juba ennem olla. Maanteesõidul see vea algfaasis nii väga ei pruugigi märgatav olla. Ilmselt eelmine omanik aga midagi juba oli märganud,sellest ka see termostaadijutt.
Töö hinna moodustavad jah,nagu siin eespool juba kõlas ,uus plokikaanetihend ja uued pea poldid. Lisaks veel kõik muud uued tihendid,mis töö käigus tuleb lahti võtta(neid on juba kah parasjagu),ketipinguti,purunenud taldade korral ka need. Tavaliselt on mõrad plokikaanes sellise kohas,et klapid tuleb selle silindri kohalt ära korjata,et seda katkist kohta saaks "ravida". Sageli on mõistlik,kui pea juba maas, ka sama töö käigus vahetada klapisääretihendid,ning klappide juhtpuksid(väljalaskeklappidel teha seda igal juhul). Nii et, nagu näed tuleb päris palju töid ja nendele materjalidele,ning juppidele kulub kah paras ports raha.
Töö hinna moodustavad jah,nagu siin eespool juba kõlas ,uus plokikaanetihend ja uued pea poldid. Lisaks veel kõik muud uued tihendid,mis töö käigus tuleb lahti võtta(neid on juba kah parasjagu),ketipinguti,purunenud taldade korral ka need. Tavaliselt on mõrad plokikaanes sellise kohas,et klapid tuleb selle silindri kohalt ära korjata,et seda katkist kohta saaks "ravida". Sageli on mõistlik,kui pea juba maas, ka sama töö käigus vahetada klapisääretihendid,ning klappide juhtpuksid(väljalaskeklappidel teha seda igal juhul). Nii et, nagu näed tuleb päris palju töid ja nendele materjalidele,ning juppidele kulub kah paras ports raha.
sul on kindlasti mõrad sees kaanes ja kui saad siis otsi endale kuskilt korralik kaan tuleb odavam, muidugi tehakse ka kaane remontie ja keevitatakse ning survestatakse jne. Aga vahetada tuleks kindlasti termostaat, veepump (soovitavalt metall labadega), vabajooksu sidur ka!
Kindlasti on peale sellist keetmist sul 5 silindris mõrad sees ja veel mujalgi kindlasti!
Kindlasti on peale sellist keetmist sul 5 silindris mõrad sees ja veel mujalgi kindlasti!
Oskab keegi öelda, mis kaks väiksemat voolikut on radikal juhipoolsel küljel? ülemine tuleb kuskilt eest ja alumist ei vaadanud kust tuleb? Need voolikud olid seest väga õlised 
seal on veel kaks suuremat, mis tulevad mootorist ja üks väiksem kõige peal, aga nood on põhimõtteliselt peaaegu keskel mille kohta pärisin.

seal on veel kaks suuremat, mis tulevad mootorist ja üks väiksem kõige peal, aga nood on põhimõtteliselt peaaegu keskel mille kohta pärisin.