e34 käivitusprobleemid
e34 käivitusprobleemid
Tervist,kuna otsingust ei leidnud oma probleemile vastust,siis kirjutan siia!!!
Probleem seisneb nimelt selles,et minu 91 aasta e34 ei taha enam eriti hästi käivituda Nimelt süüdet keerates starter veab küll mootorit ringi kuid väga vaevaliselt.Paari sekundilise käiamise peale saab küll auto käima kuid see ei tohiks nagu nii kaua aega võtta.AKu on täiesti täis ja heas korras.Kas võib olla,et starter ei saa korralikult ühendust kuskilt või siis hakkab starteri eluaeg läbi saama?
Igasugune tark teave on teretulnud
Probleem seisneb nimelt selles,et minu 91 aasta e34 ei taha enam eriti hästi käivituda Nimelt süüdet keerates starter veab küll mootorit ringi kuid väga vaevaliselt.Paari sekundilise käiamise peale saab küll auto käima kuid see ei tohiks nagu nii kaua aega võtta.AKu on täiesti täis ja heas korras.Kas võib olla,et starter ei saa korralikult ühendust kuskilt või siis hakkab starteri eluaeg läbi saama?
Igasugune tark teave on teretulnud
Re: Probleemid e34 käivitamisel
Õli on mingi vedelam ja vahetatud ikka?Rock94 kirjutas:Tervist,kuna otsingust ei leidnud oma probleemile vastust,siis kirjutan siia!!!
Probleem seisneb nimelt selles,et minu 91 aasta e34 ei taha enam eriti hästi käivituda Nimelt süüdet keerates starter veab küll mootorit ringi kuid väga vaevaliselt.Paari sekundilise käiamise peale saab küll auto käima kuid see ei tohiks nagu nii kaua aega võtta.AKu on täiesti täis ja heas korras.Kas võib olla,et starter ei saa korralikult ühendust kuskilt või siis hakkab starteri eluaeg läbi saama?
Igasugune tark teave on teretulnud
Indrek
ausalt öeldes ei oska öelda kuna auto sai alles ostetud müügiplatsilt.Õli on mingi vedelam ja vahetatud ikka?
kuid kas siis see õli mängib rolli starteri töös?Imelik on just see ,et eile õhta kõik toimis korralikult,sai veel tagumine tulepirn ära vahetatud kuid ommiku hakkas jama pihta.....et väga vaevaliselt käivitub
Oled vist ise oma küsimusele vastanud , ehkki ei välista ka eelmise postitaja varianti . Igaks juhuks võid pimedal ajal kapoti püsti ajada ja lasta kellelgi vaadata , kas kusagilt ei sädele käivitamise ajal (ära unusta manuaali puhul käiku välja võtta , et sõbral jalaluud terveks jääksid ). Need 2 varianti peaksid su küsimusele vastuse andma , vastasel juhul asu starterit remontima .
jama on nii külma kui ka töösooja mootoriga....aku ühendused ka korras.Kui külmalt jama, siis õli kvaliteeti...ei olegi.
Vaata üle käivitusel töötavad mootoriruumi juhtmed.
Vaata üle aku ühendused.
Katseta sõbra akuga, mitte alles laetuga e. sõidust tulnuga.
sai siis proovitud ka mitte laetud akuga
kas on võimalik,et mõni juhe võib olla starteril vigane või siis hoopis süütelukk jamab?Huvitav on just see,et eile sai külma mootoriga ideaalselt käima aga täna külma mootoriga läks mingi 5 sekki aega enne kui käima sain
-
- Huviline
- Postitusi: 1992
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Peale tõmberelee rakendumist lülitub pendiksi hammasratas hambumisse hooratta hammasvööga. Peale seda sulgub läbi kontaktplaadi starteri jõuahel. Nüüd on tõmberelee töö tehtud ja starter kas pöörleb või ei pöörle, vahepealset varianti pole, kui ülejäänud sõlmed on OK. Kui aga pöörleb ja teeb seda "laisalt", on põhjuseks kulunud puksid, tõmbereleega sellise käitumise juures pistmist pole! Sorry, et selgitama kukkusin, kuid asi kisub ju vägisi kuhugi mujale...
-
- Huviline
- Postitusi: 1992
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Hinna kohta ei oska midagi öelda. Vana puksi saad kätte kasvõi puurides või pressides või mida iganes kasutades. Uuega, mäletan, oli omal ajal parajalt janti (vene masinal), mitu tükki lõhkusin ära (rabe vase- grafiidi segu), lõpuks tegi ikka luksepp ära. Vaja pesa ette valmistada, ettevaatlikult sisse pressida ja siis võlli jämeduse järgi muutuva diameetriga pulkfreesiga mõõtu ajada. Võib olla, et praegu käib asi lihtsamalt, räägin, kuidas omal ajal tehti. Kusjuures esmalt võta ette pendiksi- poolne ots, teisel otsal pole selliseid pingeid- väändeid, seal võib asi edasi kesta. Edu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Lisaks oma 5 senti siia juurde.
Kulunud puksidega käib sageli soojalt ringi vaevalisemalt kui külmalt. Puksid ei maksa suurt midagi - paarkümmend krooni tükk. Pukse 2 või 3 tk olenevalt kas planetaar või tavaline starter.
Planetaarmehhanismiga starteri puhul võib sarnane sümptom olla ka purunemise äärel planetaarmehhanismi korral. Ka viimast annab remontida ja ka see pole kallis. Katki läheb harilikult plastikust suur hammastega kauss vms. mida saab eraldi alla paarisaja krooni. Väiksed hammasrattad on metallist ja nendega reeglina ei juhtu midagi.
Kõike seda annab teha ise kui käed otsas ja pole p..sest välja kasvanud. Varuosade ostmisel on hädavajalik minna poodi teades starteri tootjat ja seerianumbrit, mille leiab staatori korpuselt (nt. Boschi starteril 10 kohta, algab 0 001... ). Mitte ajada segi otsakaane numbriga, mis algab sama tootja asjal 1 005 ... Kõige ebaolulisem ja mittemidagiütlevam info on auto mark, mootor jms.
Võib vanad riismed kaasa võtta. Pukse saab ka mõõdu järgi kuigi ALATI on müüjale suureks abiks seerianumber.
Kui tundub keeruline, vii remonti. Lisandub tööraha ca 500 kr.
Kulunud puksidega käib sageli soojalt ringi vaevalisemalt kui külmalt. Puksid ei maksa suurt midagi - paarkümmend krooni tükk. Pukse 2 või 3 tk olenevalt kas planetaar või tavaline starter.
Planetaarmehhanismiga starteri puhul võib sarnane sümptom olla ka purunemise äärel planetaarmehhanismi korral. Ka viimast annab remontida ja ka see pole kallis. Katki läheb harilikult plastikust suur hammastega kauss vms. mida saab eraldi alla paarisaja krooni. Väiksed hammasrattad on metallist ja nendega reeglina ei juhtu midagi.
Kõike seda annab teha ise kui käed otsas ja pole p..sest välja kasvanud. Varuosade ostmisel on hädavajalik minna poodi teades starteri tootjat ja seerianumbrit, mille leiab staatori korpuselt (nt. Boschi starteril 10 kohta, algab 0 001... ). Mitte ajada segi otsakaane numbriga, mis algab sama tootja asjal 1 005 ... Kõige ebaolulisem ja mittemidagiütlevam info on auto mark, mootor jms.
Võib vanad riismed kaasa võtta. Pukse saab ka mõõdu järgi kuigi ALATI on müüjale suureks abiks seerianumber.
Kui tundub keeruline, vii remonti. Lisandub tööraha ca 500 kr.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
To: Joffe
On jah vahepealne võimalus olemas, ära hakka tühja vaidlema. Olen sellega isiklikult kokku puutunud 525TDS peal ja tean veel üht tüüpi kellel oli sarnane kogemus mitte BMW peal. Tõmberelee tagaosas asuva kontaktplaadi vahel tekib vaegühenus. Kuna tekib sädeühendus ja enamus energiast kaob juba sinna, ei jõuagi starterini, ei saa starter normaalselt ringi käia(seda on tunda, kui katsuda peale käivitamist tõmberelee klemmi.) Lõptulemus on see, et kontaktplaat põleb läbi ja starter enam üldse ei rakendu!