E34 spidokas
E34 spidokas
Ostsin auto, ja juba siis ei töötanud tahokas ja bensiini kulu näidik ega temp.näidik
Ostsin teise spidobloki, panin peale...alguses ei töötanud, siis hakkas tööle va temp näidiks
Tuttavad midagi kruttisid mootoris ja hakkas tööle...
Aga tahomeeter käis nagu kella sekundi seierid..tik tik tik tik jne
Mõtlesin, et hakkab ise vaiksel normaalseks minema, kui sõita natuke..
Ja täna vaatasin tahometeer on 3000peal(nagu tegelikult pöörded oligi 3000 peal) ja järsku läheb tahokas 2000 peale ja kohe jälle 3000 peale..
Ja üks hetk läks nulli...nii tahokas, kui ka bensiinikulu näidik...
Läksin koju, jätsin auto seisma, lähen õhtul tagasi autosse, tahokas töötab..aga jälle nii nagu vanasti..tik tik tik jne...
Aga bensiinikulu näidik ei tööta..
Suht imelik..
Ma ei taha eriti uskuda, et spidoblokis on viga..kui ni juba kahe spididoblokiga teinud..
PS. suunad ka ei tööta spidokas, ega ka täistulede märk...
Bensiini oma ka ei põle
Keegi oskaks aidata?
Tegu on siis aasta 90 spidokaga...see mitte elektriline. KM näidik on nagu vanat tüüpi.
Ostsin teise spidobloki, panin peale...alguses ei töötanud, siis hakkas tööle va temp näidiks
Tuttavad midagi kruttisid mootoris ja hakkas tööle...
Aga tahomeeter käis nagu kella sekundi seierid..tik tik tik tik jne
Mõtlesin, et hakkab ise vaiksel normaalseks minema, kui sõita natuke..
Ja täna vaatasin tahometeer on 3000peal(nagu tegelikult pöörded oligi 3000 peal) ja järsku läheb tahokas 2000 peale ja kohe jälle 3000 peale..
Ja üks hetk läks nulli...nii tahokas, kui ka bensiinikulu näidik...
Läksin koju, jätsin auto seisma, lähen õhtul tagasi autosse, tahokas töötab..aga jälle nii nagu vanasti..tik tik tik jne...
Aga bensiinikulu näidik ei tööta..
Suht imelik..
Ma ei taha eriti uskuda, et spidoblokis on viga..kui ni juba kahe spididoblokiga teinud..
PS. suunad ka ei tööta spidokas, ega ka täistulede märk...
Bensiini oma ka ei põle
Keegi oskaks aidata?
Tegu on siis aasta 90 spidokaga...see mitte elektriline. KM näidik on nagu vanat tüüpi.
BMW E28 524td
No mina ei tea, kas vana või uus...priitv8 kirjutas:Kuda Sa selle vanat tüüpi spidoka sinna 525 külge said?
Seal peaks ju LCD tekstireaga kellad käima, millel on taga 3 pistikut. Ilma selleta kelladel ainult 2. Kuidas ühendasid?
Ma olen ühtteist nendest kuulnud...
Kumb vanem, kumb uus..
Aga igatahes, võtsin spidoka ära, tõmbasin ka 2 pistikut ära ja panin uue asemele, sinna ka 2 pistikut otsa..
Kollane ja sinine olid vist..
BMW E28 524td
Sa ei saanud päris aru vist.H4ck kirjutas:No mina ei tea, kas vana või uus...priitv8 kirjutas:Kuda Sa selle vanat tüüpi spidoka sinna 525 külge said?
Seal peaks ju LCD tekstireaga kellad käima, millel on taga 3 pistikut. Ilma selleta kelladel ainult 2. Kuidas ühendasid?
Ma olen ühtteist nendest kuulnud...
Kumb vanem, kumb uus..
Aga igatahes, võtsin spidoka ära, tõmbasin ka 2 pistikut ära ja panin uue asemele, sinna ka 2 pistikut otsa..
Kollane ja sinine olid vist..
Elektriarvesti ketastega läbisõitu näitas ainult vana Low kombi, mida pandi 520i ja diislitele. Sul näikse olevat 525i ja sellel on eluaeg olnud High Kombi, millel on all pikk tekstirida ja läbisõit alati elektrooniline, selline:
http://www.hot.ee/priitv8/530i/h_b.jpg
525 kelladel on taga 3 pistikut, 520 kelladel 2.
Sellepärast küsingi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mm, ma ei pannud sellist spidokat, mis sinu antud pildil on.priitv8 kirjutas:Sa ei saanud päris aru vist.H4ck kirjutas:No mina ei tea, kas vana või uus...priitv8 kirjutas:Kuda Sa selle vanat tüüpi spidoka sinna 525 külge said?
Seal peaks ju LCD tekstireaga kellad käima, millel on taga 3 pistikut. Ilma selleta kelladel ainult 2. Kuidas ühendasid?
Ma olen ühtteist nendest kuulnud...
Kumb vanem, kumb uus..
Aga igatahes, võtsin spidoka ära, tõmbasin ka 2 pistikut ära ja panin uue asemele, sinna ka 2 pistikut otsa..
Kollane ja sinine olid vist..
Elektriarvesti ketastega läbisõitu näitas ainult vana Low kombi, mida pandi 520i ja diislitele. Sul näikse olevat 525i ja sellel on eluaeg olnud High Kombi, millel on all pikk tekstirida ja läbisõit alati elektrooniline, selline:
http://www.hot.ee/priitv8/530i/h_b.jpg
525 kelladel on taga 3 pistikut, 520 kelladel 2.
Sellepärast küsingi.
BMW E28 524td
Mina ei saa enam mitte midagi arudarklight kirjutas:tal on ju mootor lihtsalt vahetatud 520 peal 525 omaga, eks need uued kellad, mis ta ostis võttis ka uuesti 520 omad. Aga ma võin muidugi totaalselt eksida mingis osas

520 spidokas peaks minema ju, sest mootor on ainult teine...elektrisüsteem jne on sama.
BMW E28 524td
Noh, neid on ka kaks varianti: enne ja peale 1990. Viimasel on läbisõit juba ka digitaalne. Pistikutes on mõned erinevused, aga Sinu probleemi puhul vist siiski väheolulised.
Kindel, et kellad, mis Sa ostsid, on pärit samasuguse mootoriga autolt?
Erinevused on toodud siin:
http://www.e34.de/tips_tricks/bctips/bctips-1.pdf
Pistikute paigutus on viimasel lehel.
Kindel, et kellad, mis Sa ostsid, on pärit samasuguse mootoriga autolt?
Erinevused on toodud siin:
http://www.e34.de/tips_tricks/bctips/bctips-1.pdf
Pistikute paigutus on viimasel lehel.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E34 spidokas
Vabandust,ei taha uut teemat teha,aga küsimus selline ,et mis võib viga olla kui tahomeeter läheb sõidu ajal nulli ja inspeksion hakkab põlema??? Tegemist E34 520.
BMW 525/320