1. leht 1-st
e39 tagarattad koopas
Postitatud: 05.02.2008 15:53 41
Postitas Randvere
Tere foorumlased. Autoks siis e39 2001, sedaan ja mulle tundub, et tagarattad on liiga koopas, tagaosa madalam. Silikoonpuksid on küll tuntavalt pehmed ja kas sellest võib olla see tingitud?
Postitatud: 05.02.2008 16:09 53
Postitas H_Margus
Amortisaatorid, vedrustus - on need sõlmed ok ?
Postitatud: 05.02.2008 16:15 28
Postitas tramtram
kuidas vedrusid kontrollida?
Postitatud: 05.02.2008 16:43 14
Postitas Bmw525ix
Õõtsuta tagumist otsa ja lase lahti..Kui õõtsuma jääb siis amrodid läbi.Vedrusid tuleb silmaga vaatata
Postitatud: 05.02.2008 18:56 01
Postitas Bayer 525tdst
Minu teada ei tohiks amordid tagaotsa kõrgust mõjutada aga vedrud kindlasti endal sama mure touringul taga ots maas!
Postitatud: 05.02.2008 23:07 43
Postitas priitv8
Mõõda kere kõrgus ära saad teada, kas on õige või liiga madal.
Hea oleks muidugi teada ka, kas on originaalvedrustus, milline, või kas on juba midagi tehtud madaldamiseks.
Postitatud: 06.02.2008 09:58 13
Postitas Randvere
Ta mul tehase m-pakett ja eks juba seetõttu madalam aga ta no ei istu "siledalt", esiots ikka kõrgem. Vedrud kindlast OK aga tagasilla silikoonpuksid on läbi ja ise arvan, et sellest aga tont teab. Võibolla teab keegi soovitada, kust hankida uusi tagavedrusi? Tänud
Postitatud: 06.02.2008 10:19 41
Postitas Indrek_M
Randvere kirjutas:Ta mul tehase m-pakett ja eks juba seetõttu madalam aga ta no ei istu "siledalt", esiots ikka kõrgem.
Võibolla on eelmine omanik läinud säästuteele ning hoopis esiosa kõrgemaks ajanud loobudes m-paketi madaldusest. Üldiselt ega muidu teada ei saa kui ära ei mõõda.
Postitatud: 06.02.2008 13:03 48
Postitas much
aga kui kõrge peab tagaots olema kui seda mõõtma hakata? ja veljede suurusest sõltub ka vist?
Postitatud: 06.02.2008 13:09 20
Postitas AARE540
Miks on inimestel selline arvamus, et velgede suurus mõjutab, aru ma ei saa? Kui on rehvide kõrgus vastavuses velje läbimõõduga, siis peab ratta läbimõõt olema sama, olgu siis velg kas 16, 17, 18, 19 või 20 tolli.