1. leht 1-st

E39 touring küsimus õhkpatjade kohta

Postitatud: 06.02.2008 11:53 02
Postitas Mell3
Kas on normaalne, et umbes 12 tunniga (võibolla ka varem) vajub tagaots alla?
Muidu töötab normaalselt, hiljuti pidi olema vahetatud patjade aju.

Postitatud: 06.02.2008 11:57 31
Postitas Indrek_M
Ei ole normaalne. Mingi leke on kuskil. Normaalne on, et paari-kolme päevaga tagumik alla ei vaju.

Postitatud: 06.02.2008 12:03 09
Postitas Mell3
Aitäh vastuse eest. Kas peale UM-i seda viga keegi teine ka üles leiab?

Postitatud: 06.02.2008 12:30 48
Postitas E39 pärnu
mul just tundub et tagu ots natsa kõrgemal kuigi ette said just saschi uued amordid aga ei muutund midagi??? Huvitav millest see olla võib??

Postitatud: 06.02.2008 13:26 46
Postitas Bmw525ix
Mul selline asi et kui auto öö läbi seisnud ja hommikul tööle panen siis tagumine osa tõuseb mingi 1cm umbes.
Tegemist siis E34 ga.
Ja tagumine osa põrutab ikka kõvasti.

Postitatud: 13.02.2008 20:08 20
Postitas rax1
Mul selline küsimus,et mille järgi auto tagaotsa kõrgust reguleerib,sillakaalu?Ja kas õhkpadjaga variandi tagaotsa kõrgemale on võimalik tõsta?Kuidagi väga madal on tagant ja rattad ka veidi lääpas.

Postitatud: 14.02.2008 08:49 27
Postitas Indrek_M
rax1 kirjutas:Mul selline küsimus,et mille järgi auto tagaotsa kõrgust reguleerib,sillakaalu?Ja kas õhkpadjaga variandi tagaotsa kõrgemale on võimalik tõsta?Kuidagi väga madal on tagant ja rattad ka veidi lääpas.
Asendi järgi ikka ... hoiab kogu aeg ühel kõrgusel. Õhkpadjaga variandi tagaosa on võimalik kõrgemale tõsta.
Lääpas rattad on muu teema - alusta sealt. Alustuseks sild korda ja siis kui veel vajadust on, siis Patrik saab su auto peput tõsta/langetada nagu ise soovid.

Postitatud: 14.02.2008 19:52 33
Postitas rax1
Indrek_M kirjutas:
rax1 kirjutas:Mul selline küsimus,et mille järgi auto tagaotsa kõrgust reguleerib,sillakaalu?Ja kas õhkpadjaga variandi tagaotsa kõrgemale on võimalik tõsta?Kuidagi väga madal on tagant ja rattad ka veidi lääpas.
Asendi järgi ikka ... hoiab kogu aeg ühel kõrgusel. Õhkpadjaga variandi tagaosa on võimalik kõrgemale tõsta.
Lääpas rattad on muu teema - alusta sealt. Alustuseks sild korda ja siis kui veel vajadust on, siis Patrik saab su auto peput tõsta/langetada nagu ise soovid.
Ok tänud.Vaatan seda silla värki,kuigi kõik peaks ok olema UM-is kontrolliti ja sillastend näitab ka et ok aga paremat tagumist rehvi sööb seest ja parem ratas natuke palju lääpas ka.Muide,kas seda tagaosa kõrgust saab ka UM-is muuta?

Postitatud: 15.02.2008 08:27 07
Postitas Indrek_M
rax1 kirjutas:Vaatan seda silla värki,kuigi kõik peaks ok olema UM-is kontrolliti ja sillastend näitab ka et ok aga paremat tagumist rehvi sööb seest ja parem ratas natuke palju lääpas ka.Muide,kas seda tagaosa kõrgust saab ka UM-is muuta?
Saab.
Kui ratas niimoodi lääpas ja kõik puksid ok, siis kahtlustan kõverat käändtelge. Minu autol oli see kõver ja üks tagaratas istus lääpas. E39 puhul on tegemist alumiiniumist käändteljega ja kipuvad kõveraks minema meie teedel. Vahetamine ei ole rõõm.

Postitatud: 15.02.2008 12:42 14
Postitas rax1
Indrek_M kirjutas:
rax1 kirjutas:Vaatan seda silla värki,kuigi kõik peaks ok olema UM-is kontrolliti ja sillastend näitab ka et ok aga paremat tagumist rehvi sööb seest ja parem ratas natuke palju lääpas ka.Muide,kas seda tagaosa kõrgust saab ka UM-is muuta?
Saab.
Kui ratas niimoodi lääpas ja kõik puksid ok, siis kahtlustan kõverat käändtelge. Minu autol oli see kõver ja üks tagaratas istus lääpas. E39 puhul on tegemist alumiiniumist käändteljega ja kipuvad kõveraks minema meie teedel. Vahetamine ei ole rõõm.
Kõverat käändtelge kahtlustan isegi,eks tuleb see vahetus siis ette võtta.Tänud nõu eest Indrek_M!

Postitatud: 15.02.2008 13:36 15
Postitas Indrek_M
rax1 kirjutas:Kõverat käändtelge kahtlustan isegi,eks tuleb see vahetus siis ette võtta.Tänud nõu eest Indrek_M!
Noh ja ole valmis selleks, et käändtelje vahetuse käigus tuleb uus ABS-i andur osta - enamasti seda tervelt kätte ei saada.