Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Pakub huvi järgmine küsimus: kas Bmw uuemat 2,5 diisel(120kw, aastast 1999 või 2000 vist tuli välja) mootorit vaevavad samad vanad probleemid (väga nõrk plokikaan ja pidevad kõrgsurvepumbaprobleemid), mis vaevasid 2,5 tds mootorit (105 kw) või on hoopis see uuem mootor veel kehvem. Ja kas on uuele mootorile äkki lisandunud veel suuremaid tüüpvigasid, mida kindlasti peab vaatama? Tihtipeale ju uued asjad lähevad hoopis kehvemaks kui vanad
Ilmar_H kirjutas:Pakub huvi järgmine küsimus: kas Bmw uuemat 2,5 diisel(120kw, aastast 1999 või 2000 vist tuli välja) mootorit vaevavad samad vanad probleemid (väga nõrk plokikaan ja pidevad kõrgsurvepumbaprobleemid), mis vaevasid 2,5 tds mootorit (105 kw) või on hoopis see uuem mootor veel kehvem. Ja kas on uuele mootorile äkki lisandunud veel suuremaid tüüpvigasid, mida kindlasti peab vaatama? Tihtipeale ju uued asjad lähevad hoopis kehvemaks kui vanad
Ilmar
Tüüpvigadest ei tea rääkida, kuid peres on sama mootoriga auto, natuke üle aasta olnud nüüd. Ühtegi probleemi pole täheldanud, kõik töötab, minek on hea ja kütusekulu väike.
Minarust ei saa üle 10 aasta vanusel autol (E34) pumbajamasid küll tüüpvekas nimetada.Mis liigub - see kulub ja miski pole igavene.Sellises eas autod on juba reeglina üle 500 000 km läbi sõitnud,loogiline ju et kuskil hakkab miskit järele andma.
näiteks minu 99 aasta 525tds ja ka teine kasutuses olev 98a 525tds on juba minu käe all tihendivahetusi saand --peale enda omade on ka näinud alla 8a autosid kus kütte voolab
524td -st parem ei räägi -kõik on minevikus - nüüd juba varsti 1a kus kõik need DIISLID on vägagi kuiva mootoriga--- Kõik oleneb kuidas teda on varem koheldud ja mis soppa sisse valatud... Diisli sekka valan regulaarselt 2T rohelist õli- hea asi...