1. leht 1-st

E34 525i 141kw 91a automaatkäigukast

Postitatud: 15.03.2008 12:13 46
Postitas ex525
Probleem,siis selles,et kui sõita autoga linnas foorist foori ja kasti õli juba parajalt tuliseks on läinud hakkab üht käiku sisse rapsima!! Ja vahest on ka sellisne asi,et tagurpidi käik ei vea korralikult nagu poole võimsusega või nii,siis suretan auto välja ja uuesti käivitamisel töötab käik täiesti korralikult :!:
Milles võib probleem seisneda :?: Ise arvasin,et äkki on asi õlis,et on vähe sees! Aga olen ka kuulnud seda,et kui õli on vahetatud on kast veel rohkem jukerdama hakanud! :roll:
Igasugune informatsioon on teretulnud mida võiks ette võtta :!:

Postitatud: 15.03.2008 13:30 44
Postitas Cert85
See peale õli vahetus jukerdamine on ka kuidas joppab.
See, et ta peale õli vahetus ei taha erilist talitada tuleneb ka osaliselt sellest, et uues õlis pole enam neid habrasiiv metalli osakesi, mis vanas ja kulunud asjad ei taha enam uue õliga vedu võtta.
Või korjab siis just midagi kusagilt üles uue õliga.

Kindlasti lase õli tase üle kontrollida, sest ilma õlita lõpetab ta sul tegevuse varsti nagunii. Vajadusel lisad õli- ei pea ju vahetama kohe.

Postitatud: 15.03.2008 15:47 07
Postitas ex525
Tänud sulle! uurisin natuke seda asja kadaka teel peaks olema automaatkastide remont,et seal peaks,siis laskma õli üle vaadata ja äkki oleks ka mõttekam filter ära vahetada :?:

Postitatud: 15.03.2008 16:08 06
Postitas Cert85
Ok, see esimene väide oli ka sellest, et lugesin seda siit kusagilt.
Tuli lihtsalt meelde ja kirjutasin.
Aga eks mõte peaks tegu ennetama.

Postitatud: 16.03.2008 10:15 41
Postitas xTc-b
diislijoodik kirjutas:
Cert85 kirjutas:See peale õli vahetus jukerdamine on ka kuidas joppab.
See, et ta peale õli vahetus ei taha erilist talitada tuleneb ka osaliselt sellest, et uues õlis pole enam neid habrasiiv metalli osakesi, mis vanas ja kulunud asjad ei taha enam uue õliga vedu võtta.
Või korjab siis just midagi kusagilt üles uue õliga.

Kindlasti lase õli tase üle kontrollida, sest ilma õlita lõpetab ta sul tegevuse varsti nagunii. Vajadusel lisad õli- ei pea ju vahetama kohe.
Esimene lõik on täielik jamps, 2. asjakohane.
Äkki põhjendad ka siis, mitte niisama lahmid??!!

Postitatud: 16.03.2008 14:32 46
Postitas Seigo
oled kuulnud midagi sellisest asjast, et automaat kasti õhutatakse peale õlivahetust???

Postitatud: 16.03.2008 15:21 04
Postitas Seigo
diislijoodik kirjutas:
seix kirjutas:oled kuulnud midagi sellisest asjast, et automaat kasti õhutatakse peale õlivahetust???
Vähemalt see mõte ei tohiks tuua kaasa suuri kulutusi ja keerata midagi pöördumatult p..e :). Veel korra, vältimaks tehnika müstifitseerimist tuleks asi omale selgeks teha. Siin pole kindlasti koht, kus mingi tehnikaseadme olemust A-st Y-ni lahata. Võib olla abiks http://www.google.ee/search?hl=et&q=aut ... G=Otsi&lr= vms.
ära usu mida kõike netis kirjutatakse.... seal kirjutatakse et sa oled loll seega oled kh või :D see ei toogi kulutusi, aga sa nagu ise ka mõtled mis juhtub, kui automaat kasi jääb õhk sisse? vot siit tulebki kodune ülesanne sulle, et mõtle ennem ja siis ütle;):D

Postitatud: 16.03.2008 15:35 56
Postitas Cert85
Aitab mehed! Me oleme siin selleks, et üksteis aidata, mitte sõimata, kes kui loll ja mida usub.

Postitatud: 16.03.2008 18:14 05
Postitas ex525
diislijoodik kirjutas:
Cert85 kirjutas:Aitab mehed! Me oleme siin selleks, et üksteis aidata, mitte sõimata, kes kui loll ja mida usub.
Alles läks huvitavaks, tõesti oleks huvitav teada vähemalt seda, mil viisil autom kastist õhku välja aetakse? See on tõsine teema. Eeelnevalt sain selgeks, et loll on see, kes ei aja. Nüüd huvituksin meetoditest. Võimalik, et oleme tõele päris lähedale jõudnud, et õhu väljaajamise täpsem käsitlemine viib meid siis ikkagi soovitud tulemuseni, st algsel küsijal siis enam ei rapsi üht käiku sisse ja hakkab tagurpidikäik ka vedama. ;)
Seega võib olla viga lihtsam kui algul tundus? :D

Postitatud: 16.03.2008 18:46 42
Postitas Seigo
diislijoodik kirjutas:Spetsialist seix teeb sulle tõenäoliselt koduse visiidi- sina saad õhuvaba kasti ja seix saab õlled :mrgreen: . Vead on ju alati lihtsad, kõigepealt tuleb õli ja filter ära vahetada (küünlaid kastis kahjuks pole, muidu tuleks need ka vahetada); siis, nagu selgus eelmise tiheda mõtterebimise käigus, kast õhuvabaks teha; siis lisada peoga habrasiiv metalli osakesi, mida enne ei olnud, kuid mis aitavad kulunud juppidel jälle vedama hakata.

Kui siis abi ei ole ja raha üle jäi, võiks need jutumehed kõik pikalt saata ja töökotta pöörduda. Kui raha enam nii palju järgi ei ole, mõned õlled võtta ja oma kurba saatust kiruda.

PS. Esimene lõik viitas siiski sellele, mida ära tee.
aga seleta mulle ära milleks sul vaja lisada mingeid jupikesi sinna kasti??? sa automaat kasti ehitusest tead midagi? üleüldse oled näinud milline on näitkes e34 ja automaat kast seest?

Postitatud: 16.03.2008 18:52 16
Postitas Seigo
vaat kulla diislijoodik, asi on selles et ma olen tegelenud asjadega ja tean omast käest rääkida.... ma siin vahepeal loen seda foorumit ja muigan omaette, kui ma iga asja kohta midagi kobiseks saaks ma ammu kõigi kasutajate viha enda kaela, kes ajavad mingit umbluud suust välja, samas asjast ise midagi ei tea ;) nii et ei maksa viha pidada :lol: :lol: :cool: :cool:

Postitatud: 16.03.2008 19:08 32
Postitas ex525
ühesõnaga lähen ja sõidan remonti küll,siis selgub mis seal tegelikult viga on :!: :)

Postitatud: 16.03.2008 19:09 46
Postitas Seigo
ex525 kirjutas:ühesõnaga lähen ja sõidan remonti küll,siis selgub mis seal tegelikult viga on :!: :)
võibolla sul kastis mõned kuulid ära kukkunud...see kh mõjub kasti tööle...

Postitatud: 16.03.2008 19:10 03
Postitas PeeterA
seix kirjutas:oled kuulnud midagi sellisest asjast, et automaat kasti õhutatakse peale õlivahetust???
See on täiesti õige tegevus, kuid kas see on sinu arvates lahendus teemaalgataja probleemile?

Postitatud: 16.03.2008 19:12 18
Postitas Seigo
PeeterA kirjutas:
seix kirjutas:oled kuulnud midagi sellisest asjast, et automaat kasti õhutatakse peale õlivahetust???
See on täiesti õige tegevus, kuid kas see on sinu arvates lahendus teemaalgataja probleemile?



proovida ju võib ... minul aitas igatahes kui mul oli veelautomaat all"!

Postitatud: 16.03.2008 19:14 30
Postitas Seigo
diislijoodik kirjutas:
PeeterA kirjutas:
seix kirjutas:oled kuulnud midagi sellisest asjast, et automaat kasti õhutatakse peale õlivahetust???
See on täiesti õige tegevus, kuid kas see on sinu arvates lahendus teemaalgataja probleemile?
Lahutame keerulised probleemid elementideks ja teeme vahepel selgeks, kuidas kaste õhu(tus)tatakse?

minu kastil oli kasti üleval nippel, kust said õhku välja lasta!

Postitatud: 16.03.2008 19:16 12
Postitas ex525
mis valemiga sinna ligi saab?

Postitatud: 16.03.2008 19:17 52
Postitas Seigo
kas pean kõik pisidetailselt ära seletama või???


loogiline et tuleb autoalla ronida, kapotialt vaevalt saab... pole enam automaatkasti alles, muidu lääks käiks töökojas ,teeks pildi ja näiteks kus see nippel asub, aga kas ammu emexis

Postitatud: 16.03.2008 19:25 52
Postitas Valdek
totaalne 1. aprilli teema...

Postitatud: 16.03.2008 19:31 22
Postitas PeeterA
diislijoodik kirjutas:
PeeterA kirjutas:
seix kirjutas:oled kuulnud midagi sellisest asjast, et automaat kasti õhutatakse peale õlivahetust???
See on täiesti õige tegevus, kuid kas see on sinu arvates lahendus teemaalgataja probleemile?
Lahutame keerulised probleemid elementideks ja teeme vahepel selgeks, kuidas kaste õhu(tus)tatakse?
Esitasin selle küsimuse sellepärast, sest õhutamise jutt toodi peale sinu teist postitust siia teemasse täiesti lambist ja ilma mingisuguse seoseta antud probleemi.

Postitatud: 16.03.2008 19:43 07
Postitas PeeterA
Ma ei õigusta siin mingit õhutamist, kuna keegi pole käigukastil õli ju vahetanud ;) .


OT: Õhutasin enda masina aut. kasti peale õlivahetust nii, et töötava mootoriga vahetasin kohapeal käike. Täitmisava kork oli eemaldatud. Õli temp. oli samal ajal alla 50C. Abiline pumpas samal ajal auto all kasti karterisse õli juurde, kuni tasapind oli õige.

Postitatud: 16.03.2008 20:20 27
Postitas PeeterA
Täitsin lihtsalt neid nõudeid, mis olid kirjeldatud TIS-s (antud juhul A5S 310Z ehk 5HP18 kasti õlivahetuse korral).

Kuna pole teemaalgatajale mingit mõistlikku lahendust välja pakkunud, siis rohkem sõna ka ei võta siin teemas :oops:

EDIT: Diislijoodik oskad äkki siis seletada, miks seal ZF-i ametlikus kasti manualis(PDF, mille lingi sa varem tõid) õli valamise protseduuri ajal käike tuleb koha peal vahetada ja iga käiguasendit vähemalt 3 sek sees hoida?

Postitatud: 16.03.2008 20:31 48
Postitas Seigo
norige norige, a on ise olete asjaga kokku puutunud et nii täpselt teate??

Postitatud: 17.03.2008 07:51 46
Postitas ex525
helistasin ja uurisin ja remondist mehed arvasid,et õli puudulikkuse tõenäosus on päris suur! Seega lähen ja sõidan sinna ja spetsialistid vaatavad asja üle! :lol: ja,siis lõpuks selgub selle pika vaidluse käigus tõde! :D

kast

Postitatud: 24.03.2008 17:24 34
Postitas ökosohver
mis nimeline kasti spetside paranduskoht seal kadaka teel on?