E34 Käsipiduri reguleerimine
E34 Käsipiduri reguleerimine
Tere,kuna otsingust ei olnud kasu,kirjutan siia.
Nimelt oleks vaja teada kuidas e34(91.aasta) saab käsipidurit pingutada?
Kas seda tuleb teha salongist või kusagilt rattaste juurest?
Nimelt oleks vaja teada kuidas e34(91.aasta) saab käsipidurit pingutada?
Kas seda tuleb teha salongist või kusagilt rattaste juurest?
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
Kui siriseb, vajavad ilmselt klotsid vahetust, ühest otsast on kate kulunud ja kui käsipiduri vabastad, hakkab kulunud otsast metall vastu trumlit käima.soldat kirjutas:Mul jälle selline jama et kui käsipidur täiesti maha lasta siis taga hakkab midagi sirisema,kui hästi õrnalt peale pingutada siis kaob.Kas siis aitaks ka kerge pingutamine või millest selline asi tingitud võib olla?
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Kuidas nii? Kui tross on veninud siis ikka pingutatakse. Muide BMW peab ise hoidma endal käsipiduri reguleerituna. Seega tuleb kordateha need automaat pealekeerajad. Töötavate pingutite puhul, on nii, et vajutad jalgpiduri alla ja kakud mõned korrad käsipidurit peale. Seejärel peaks hakkama juba kang altpoolt rakenduma.
E 39 535 1997.a.
et näiteks siis e39 puhul töötab ka selline loogika?kollerimees kirjutas:Kuidas nii? Kui tross on veninud siis ikka pingutatakse. Muide BMW peab ise hoidma endal käsipiduri reguleerituna. Seega tuleb kordateha need automaat pealekeerajad. Töötavate pingutite puhul, on nii, et vajutad jalgpiduri alla ja kakud mõned korrad käsipidurit peale. Seejärel peaks hakkama juba kang altpoolt rakenduma.
Ei, see käib E34 ja ka näiteks E36 kohta.Valdek kirjutas:et näiteks siis e39 puhul töötab ka selline loogika?kollerimees kirjutas:Kuidas nii? Kui tross on veninud siis ikka pingutatakse. Muide BMW peab ise hoidma endal käsipiduri reguleerituna. Seega tuleb kordateha need automaat pealekeerajad. Töötavate pingutite puhul, on nii, et vajutad jalgpiduri alla ja kakud mõned korrad käsipidurit peale. Seejärel peaks hakkama juba kang altpoolt rakenduma.
E 39 535 1997.a.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=30 siit jooniselt on milline detail "automaat pealekeeraja"? Ja milleks tuleb sõtkuda sõidupidurit? Milleks see hea?kollerimees kirjutas:Ei, see käib E34 ja ka näiteks E36 kohta.Valdek kirjutas:et näiteks siis e39 puhul töötab ka selline loogika?kollerimees kirjutas:Kuidas nii? Kui tross on veninud siis ikka pingutatakse. Muide BMW peab ise hoidma endal käsipiduri reguleerituna. Seega tuleb kordateha need automaat pealekeerajad. Töötavate pingutite puhul, on nii, et vajutad jalgpiduri alla ja kakud mõned korrad käsipidurit peale. Seejärel peaks hakkama juba kang altpoolt rakenduma.
nr 7 detaili puhul on automaat regulaatorist asi väga kaugel. Need mõned e34 kerega BMWd mille käsipidurisüsteemi mina olen näinud pole omanud ühtegi automaat regulaatorit. Tõsi, e36 kere peal on selline vidin olemas, kuid seda ainult trummelpidurite korral. Aga kõik kellel igav olla ja käsipidur nigelalt võtab tormake seda nüüd siis reguleerima...nagu juba eespool mainitud siis sõidupiduri pedaal alla suruda ja käsipidurikangiga mõned jõulised ja särtsakad liigutused teha...edu!kollerimees kirjutas:Sellel joonisel on detail nr 7. Ja see, et jalgpidurit peal hoiad, on lihtsalt siis vajalik kui auto on kallaku peal, et minema ei liiguks.
Remondi manual ütleb E 34 puhul nii:
The parking brake in the Bmw E34 uses drums integrated into the rear wheel brake rotors. The brake shoes shouldn't need to be replaced in the life of the car. Adjustment is sometime needed to compensate the wear.
Failure syndromes:
• Parking brake braking only one wheel.
• Slides and 180's difficult to do.
Parking brake adjustment
Flat screwdriver.
Open end wrench.
1. Remove the boot of the parking brake then loosen the parking brake cable nuts until the cables are loose.
2. Lift the rear of the car and secure it with stands. Remove one bolt from each wheel.
3. Turn the wheel until it aligns with the parking brake adjuster (a cylinder with lots of notches located into the rotor). The adjuster should be located above the ABS sensor.
4. For both wheels: using the screwdriver, turn the adjuster until the wheel cannot turn then turn back about 8 notches.
5. Inside the car, use the parking brake several times then pull it up 4 notches. Tighten the cable nuts until you feel a slight resistance turning the wheels.
6. Turn on the ignition and check the functioning of the parking brake warning light.
7. Reinstall the parking brake boot and the wheel nuts.
The parking brake in the Bmw E34 uses drums integrated into the rear wheel brake rotors. The brake shoes shouldn't need to be replaced in the life of the car. Adjustment is sometime needed to compensate the wear.
Failure syndromes:
• Parking brake braking only one wheel.
• Slides and 180's difficult to do.
Parking brake adjustment
Flat screwdriver.
Open end wrench.
1. Remove the boot of the parking brake then loosen the parking brake cable nuts until the cables are loose.
2. Lift the rear of the car and secure it with stands. Remove one bolt from each wheel.
3. Turn the wheel until it aligns with the parking brake adjuster (a cylinder with lots of notches located into the rotor). The adjuster should be located above the ABS sensor.
4. For both wheels: using the screwdriver, turn the adjuster until the wheel cannot turn then turn back about 8 notches.
5. Inside the car, use the parking brake several times then pull it up 4 notches. Tighten the cable nuts until you feel a slight resistance turning the wheels.
6. Turn on the ignition and check the functioning of the parking brake warning light.
7. Reinstall the parking brake boot and the wheel nuts.
E 39 535 1997.a.
Valdek kirjutas:Las inimesed teevad mis tahavad, meil pärast põnevam remontida...Kristjan_K kirjutas:Käsipidurit ei reguleerita salongist.
Ma ei taha midagi halvasti öelda ega ka seda, et keegi ennast halvasti tunneb, kuid see siin on teema "Tehiniline" ning selle jaoks, et abi küsida

Ise suured ja targad mehed... häbi võiks hoopis olla

Nii ongi, seest saab ainult trossi pikkust reguleerida.bemary kirjutas:ˇkõige lihtsam võta ratas ja piduriketas maha ja ongi asi selge vaata ees pool näidatud joonist ja keera klotse peale aga enne lase seest trossid maha ja hiljem pinguta ka seest muidu ei hakka ükski kässar tööle seest peab ikka pingutama. seest pingutus on mõeldu trosside jaoks mitte klotside jaoks
E34 524td´88a.
Miks ma sellest rääkisin. Sest osadel siiski keerab automaatselt peale ja sellest mu teadmised. Valdek võiks siis ikka proovida vähemalt selgitada, et enamjaolt tuleb need ise pealekeerata rattakinnitus poldi august. Sellisel juhul kui on tagant pealekeeratud ja kang tuleb ikka ülesse, tuleb seest trosse pingutada. Ongi vist kogu teadus, paaris reas kirjas.
E 39 535 1997.a.
Maiks kirjutas:Milleks on vaja edasi jaurata. Juba vaieldi see teema siin sirgeks ju!
Nüüd peaks kõigile selge olema ja võiks lõpetada selle jahumise ?
jah sorry tõesti, aga mõni meist ei oska inglisekeelt, pole midagi teha, kui kooli ajal sai inka õps välja vihastatud, ja tuli inglise keele asemel saksa keel!!!