1. leht 1-st

E39 520i sidur

Postitatud: 24.03.2008 02:40 06
Postitas vassu
Otsisin siin foorumis kuid otsest lahendust ei leidnud oma probleemile.Probleem selline,et kui mootor pöördesse ajada siis sidur hakkab libisema.Rahulikult sõites ei saa nagu väga aru et midagi viga.Probleem tekkis peale seda kui sai sidur korra kunagi kärssama lastud.Kas vea peaks parandama siduriketta vahetus või kogu kupatuse vahetus.Kas oleks võimalus midagi parandada süsteemi õhutusega ning õlivahetusega?Ja ilmselt vahetuseks läheb, siis kas vahetuseks sobib nii tavaline kui ka kahemassilise hoorattaga sidur.... http://ladu24.ee/index.php?p=11&tyyp=HA ... 2&search=1

Postitatud: 24.03.2008 09:36 57
Postitas Danil523
mul kunagi e32 peal oli- kui vaikselt sõita siis kõik toimib- kui aga pöördesse koguaeg lasta siis nii kast hakkab ragisema kui ka käigud lähevad raskelt sisse ja siduripedaal jamab- Kui maha võtsin avastasin et korv kõver ja ka hooratas kahtlane.... õhutada võib alati see suht lihtne ja äkki on sinu juhul isegi sellest kasu....

Postitatud: 24.03.2008 10:22 43
Postitas vassu
Mul kast ei ragise ega käigud ei lähe raskemalt sisse...lihtsalt gaasi andes annab pöördeid ja sidur libiseb..ei liigu edasi enam korralikult

Postitatud: 24.03.2008 13:50 36
Postitas Kalev
Kuidas see sidur kärssama läks? Vb on juba kulunud ketas või ketta pinnale tekkis äkki mingi "libe kiht", rahuliku sõiduga peaks uuesti järgi andma?

Postitatud: 24.03.2008 16:39 21
Postitas vassu
Sai natuke ulakusi tehtud (ringitatud ja mähitud) ja nii ta ajaski haisu salongi ja peale seda hakkas libisema.Sellest juba tükk aega möödas (paar nädalat)...Libisema hakkab ainult siis kui täiega suurtel pööretel lasta aeglaselt liikuma (neiuga käisin just nö õppesõitu tegemas ja siis ikka juhtub :lol: )...

Postitatud: 24.03.2008 19:06 12
Postitas mike1
No, kui siduri kärssama lasid, siis tõenäoliselt õhutamisest ja õlivahetusest küll mingit abi ei leia. Ju oligi mineku äärel see sidur siis. Hetkel libiseb järsema kohaltvõtu korral, järk-järgult rohkem, lõpuks ei liigu üldse enam. Kettavahetus ja demontaazi ajal vaatad korvi ka üle.

Postitatud: 26.03.2008 09:43 27
Postitas vassu
mike1 kirjutas:No, kui siduri kärssama lasid, siis tõenäoliselt õhutamisest ja õlivahetusest küll mingit abi ei leia. Ju oligi mineku äärel see sidur siis. Hetkel libiseb järsema kohaltvõtu korral, järk-järgult rohkem, lõpuks ei liigu üldse enam. Kettavahetus ja demontaazi ajal vaatad korvi ka üle.

RealOEM´is näitab siduriketta mõõduks 228 mm aga kahemassilise hoorattaga aga LADU24`s näitab et E39le sobib kahemassilise hoorattaga 230mm ja tavaline on 228mm. Mis siis peaks sobima?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05

http://ladu24.ee/index.php?p=11&tyyp=HA ... 1&x=238722

Kas pean siis tavalise panema?Või sobib ka 230mm-ne?

Postitatud: 26.03.2008 09:45 54
Postitas vassu
Ja üldse LADU24`s näitab et E39 520i jupid hakkavad 9/1996 aga minu oma on toodetud 7/1996 :o

Postitatud: 26.03.2008 10:47 28
Postitas AARE540
Oled kindel, et toodetud? Passis olev esmase registreerimise kuupäev ei kattu tavaliselt tootmise ajaga. www.realoem.com näitab vapsee, et E39 520 esimesed mudelid tulid 03/1995. Uuri sealt täpsemalt.

Postitatud: 26.03.2008 10:56 24
Postitas vassu
AARE530 kirjutas:Oled kindel, et toodetud? Passis olev esmase registreerimise kuupäev ei kattu tavaliselt tootmise ajaga. www.realoem.com näitab vapsee, et E39 520 esimesed mudelid tulid 03/1995. Uuri sealt täpsemalt.
See tootmise aeg on suht suva tglt ;) Aga milline sidur siis peaks ikkagi sobima?

Postitatud: 26.03.2008 10:58 31
Postitas AARE540
A vaata sealtsamast realoemist järgi, sealt peaks ka teada saama :)

Postitatud: 26.03.2008 11:05 49
Postitas vassu
AARE530 kirjutas:A vaata sealtsamast realoemist järgi, sealt peaks ka teada saama :)
vassu kirjutas:RealOEM´is näitab siduriketta mõõduks 228 mm aga kahemassilise hoorattaga aga LADU24`s näitab et E39le sobib kahemassilise hoorattaga 230mm ja tavaline on 228mm. Mis siis peaks sobima?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05

http://ladu24.ee/index.php?p=11&tyyp=HA ... 1&x=238722

Kas pean siis tavalise panema?Või sobib ka 230mm-ne?
Vaatasingi ,aga RealOEMis on 228 ja varuosadena müüakse 230mm!

Postitatud: 26.03.2008 12:30 48
Postitas raimo_r
Realoem ikka kindlam variant kui mingi ladu24.ee.

Re: E39 520i sidur

Postitatud: 16.08.2010 10:18 06
Postitas Luukas
Püüdsin leida sobivat teemat, kus sellest on kirjutatud!

Nimelt ka mure E39 520 siduriga - auto siis aastast 2000.

Eile maalt tulles maantee peal kui käiku vahetasin madalamaks jäi siduripedaal korra väga kõvaks ja alla ei saanud teda vajutada. Mingi hetke pärast läks jälle pehmeks kuid sidur ei ole enam üldse see, mis olema peaks.

*Käigud lähevad raskelt sisse
*lahtuab täiesti põhjast ja väga lühikest aega ehk praktiliselt esimesega kohalt minnes hüppab terve auto.
*kui käik sees siis ei libuse ja sõidab normaalselt.

Milles võib mure olla?
Kas peasilinder või miskit muud selliste sümptomitega.
PS: hiljuti sai vahetatud pidurivedelik ja õhtutatud pidurid!

Re: E39 520i sidur

Postitatud: 16.08.2010 15:11 55
Postitas Luukas
Käisin just autoga sõitmas ja jäi selline tunne, et sidur nagu jälle lahutab õigesti kuid see lahutamismoment paneb kogu auto korrlikult rappuma ja kohaltminek oleks nagu algajal juhil! Rappumise lööb sisse ka teise käikude vahetamisel!?

Kas sellisel juhul võib viga hoopis kuskil mujal peituda?

Re: E39 520i sidur

Postitatud: 16.08.2010 19:39 15
Postitas vassu
Luukas kirjutas:Käisin just autoga sõitmas ja jäi selline tunne, et sidur nagu jälle lahutab õigesti kuid see lahutamismoment paneb kogu auto korrlikult rappuma ja kohaltminek oleks nagu algajal juhil! Rappumise lööb sisse ka teise käikude vahetamisel!?
Kas sellisel juhul võib viga hoopis kuskil mujal peituda?
Ilmselt töösilindril õhk vahel kuna pidur ja sidur kasutavad sama õlipaaki:
*siduriketas läbi siis lahutaks hästi kõrgelt ja hakkaks libisema
*töösilinder laiali, siis peaks pedaali põhja lööma ja pedaal enam ülesse ise ei tule
Kui vahetasid just pidurivedelikku, siis võis töösilindrisse õhk vahele minna ning ei lahuta korralikult ja hakkab hüppama, aga sel juhul saab kontrollida kui siduripedaali pumbates läheb pedaal raskemaks ja on võimalus paremini lahutada. Kui survelaager peetis siis võtab samuti põhjast, aga siis peaks ilmselt mingit häält samuti olema kuulda või pedaalile vajutades mingit tagasisidet saama.

Ilmselt kõige lihtsam oleks kõigepealt auto all käia ja vaadata kas midagi kahtlast silma ei jää. Kui midagi katki ei paista olevat, siis kõigepealt proovida õhutamist ja kui ei aita siis on asjalood veidi kehvemad.

Muidu töösilinder asub juhipoolse külje peal ja õhutusnippel on silindri küljes. Pilt

Re: E39 520i sidur

Postitatud: 17.08.2010 09:20 05
Postitas Luukas
Tänud soovituste eest!
Homme on see päev, kus saab minna asja veidi lähemalt uurima.
Loodan, et siis väga suur viga ei ole!