525 -> 535
525 -> 535
Keegi kes on sarnase ülemineku teinud, rääkige ka jäite rahule.
Ma praegu 90% tõenäosusega plaanin oma 90a e34 vahetada aasta vamema 535 vastu, kas tasub?
Ma praegu 90% tõenäosusega plaanin oma 90a e34 vahetada aasta vamema 535 vastu, kas tasub?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Kui tegemist on musta värvi 535ga siis ole ette vaatlik
tean et turul liigub üks suht sitas korras 535 mis on 89 aasta ja musta värvi
Kui sa oled nõus maksma bensiini eest natuke rohkem ja arvestama sellega et see sul linnas kuskil 14l kanti võtab siis see investeering tasub ennast ära.
See auto ikka liigub paremini kui 520.
tean et turul liigub üks suht sitas korras 535 mis on 89 aasta ja musta värvi
Kui sa oled nõus maksma bensiini eest natuke rohkem ja arvestama sellega et see sul linnas kuskil 14l kanti võtab siis see investeering tasub ennast ära.
See auto ikka liigub paremini kui 520.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
OT.
Vabandan,aga kas sa käisid seda sinist 535te vaatamas.Kui jutt käib sellest autost:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... i/id=81791
Ennast huvitab ka.
Vabandan,aga kas sa käisid seda sinist 535te vaatamas.Kui jutt käib sellest autost:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... i/id=81791
Ennast huvitab ka.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
see viimane ju päris komm.
vähemalt piltide järgi.
aga minge vaadake üle ja siis on selge.
vähemalt piltide järgi.
aga minge vaadake üle ja siis on selge.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
see sama jah.
krt ei suuda otsustada
käisin vaatamas ja nii väljast kui seest on igati viisakas.
Aga põgusa ülevaatusega tuvastasin:
* rooliloks päris suur.
* mootori seiskamisel kostub kolin (öeldi, et käigukasti padi vaja vahetada)
* salongi soendus ei funka korralikult (päris põhja keerad siis hakkab tulist
puhuma) vahepealsetes asendites tuleb aint külma)
* teise käiguga vajutades tekkis väike nõksutamine mootori tööse.
esimesega läks korralikult aga mitte nii nagu ma 525 roolist tulnuna
oleks oodanud.
Platsipeal rohkem ruumi polnud, et kiiremini sõita.
* termosidur oodatult käis suhteliselt lõdvalt aga seier üle keskasendi siiski eriti ei läinud.
muidu nahk oli korralik, el. aknad, luuk funkasid. aint juhiiste mis ka nagu oleks pidanud elektriga liikuma (nupd olid) ei liikunud.
Chek-control ei näidanud peale õli tulede ja inspectioni midagi.
mul isegi siis kui vigu pole näitab Owners manual teksti. vist...
Kas keegi tartu kandi inimene, kes hästi tunneb m30 motot ja e34 viitsiks minuga homme koos uuesti vaatama minna?
krt ei suuda otsustada

käisin vaatamas ja nii väljast kui seest on igati viisakas.
Aga põgusa ülevaatusega tuvastasin:
* rooliloks päris suur.
* mootori seiskamisel kostub kolin (öeldi, et käigukasti padi vaja vahetada)
* salongi soendus ei funka korralikult (päris põhja keerad siis hakkab tulist
puhuma) vahepealsetes asendites tuleb aint külma)
* teise käiguga vajutades tekkis väike nõksutamine mootori tööse.
esimesega läks korralikult aga mitte nii nagu ma 525 roolist tulnuna
oleks oodanud.


Platsipeal rohkem ruumi polnud, et kiiremini sõita.
* termosidur oodatult käis suhteliselt lõdvalt aga seier üle keskasendi siiski eriti ei läinud.
muidu nahk oli korralik, el. aknad, luuk funkasid. aint juhiiste mis ka nagu oleks pidanud elektriga liikuma (nupd olid) ei liikunud.
Chek-control ei näidanud peale õli tulede ja inspectioni midagi.
mul isegi siis kui vigu pole näitab Owners manual teksti. vist...
Kas keegi tartu kandi inimene, kes hästi tunneb m30 motot ja e34 viitsiks minuga homme koos uuesti vaatama minna?
UM pole sealt ju teab kui kaugel (Mootori diagnostika 487.-). samuti peaks mingi hinnangu saama ka seal samas kõrval olevast carstopist.
õnne.
õnne.
carstop on ikka nac kaugemal ja sinna minek on nac riskantne.
Pealegi nende kontrolli on ju aint veermiku hindamine sedagi lihtsalt
kangiga ja käega luksutades.
Praegu ma eelistaks kui keegi kes nac tunneb seda tüüpi autot saaks
kaasa tulla ja vb seal kõrval ülevaatuse punktis altpoolt vaadata, kas
see käigukasti padi on ikka probleem või koliseb midagi muud.
Pealegi nende kontrolli on ju aint veermiku hindamine sedagi lihtsalt
kangiga ja käega luksutades.
Praegu ma eelistaks kui keegi kes nac tunneb seda tüüpi autot saaks
kaasa tulla ja vb seal kõrval ülevaatuse punktis altpoolt vaadata, kas
see käigukasti padi on ikka probleem või koliseb midagi muud.
Mis sa nii vana mootori diagnostikaga siis peale hakkad
Nii vanal autol ei saagi suurt midagi stendi abil diagnoosida, see on nagu rohkem supiaur "ah ma käisin diagnostikas". Olen ise nelja bemu pidanud ja on nad kõik ostetud ja kokku oma 400 000 sõitnud selliste asjadeta.
Mida vaadata:
1. nukkvõll ei tohi lagiseda
2.roolireduktor ei tohi aukudes koliseda (on roolist tunda)
3. temperatuur peab olema kogu aeg õiges kohas - kui kõigub märgatavalt või kipub üle keskmise - on tihendusainet jahutussärk täis
4. mootor käib ühtlaselt
5. külmalt ei viska sinist, samuti paarutamisel
6. elektrilisad ja armatuur töötavad korralikult, samuti soojendus
7. käigukast ei unda peale kiireid pöördeid järsku gaasi maha lastes mootoriga pidurdades
8. tagasild ei unda (maanteel soojaks sõita)
ülejäänud on tüüpasjad - need on aga tavalised altmineku kohad.

Mida vaadata:
1. nukkvõll ei tohi lagiseda
2.roolireduktor ei tohi aukudes koliseda (on roolist tunda)
3. temperatuur peab olema kogu aeg õiges kohas - kui kõigub märgatavalt või kipub üle keskmise - on tihendusainet jahutussärk täis
4. mootor käib ühtlaselt
5. külmalt ei viska sinist, samuti paarutamisel
6. elektrilisad ja armatuur töötavad korralikult, samuti soojendus
7. käigukast ei unda peale kiireid pöördeid järsku gaasi maha lastes mootoriga pidurdades
8. tagasild ei unda (maanteel soojaks sõita)
ülejäänud on tüüpasjad - need on aga tavalised altmineku kohad.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
krt ma olen vist hull aga igatahes ma müüsin oma sõitva 525 maha
ja ostsin selle remonti vajava 535 ära.
Igatahes tänud 325ix'ile kes viitsis täna minule
pea 3h oma aega kulutada.
Suurematest vigadest siis sidur on peaaegu p**ses. koliseb mootori seiskamisel ja vahel ka tühikäigul. aga kui sidur alla vajutada siis jääb vait.
Ning nii ees kui taha mõningad puksid on läbi, mis läbi. Taga vist raami puksid (sellised suured)
Siis veel:
Juba mainitud salongi soendus, kus 1,2,3 töötavad ühe kiirusega ja 4 puhub oma kiirusega ning kuuma tuleb aint siis kui temp põhja panna.
Stereo kaitsmed lähevad läbi. Panin uue mängib. keeran kinni siis uuesti enam tööle ei hakka - kaitse jälle läbi.
Aknapesu voolik on lahti kuskil kapoti polstri all, kui üritasin pritsida siis pump töötas aga midagi ei tulnud. pärast vaatan nirises polstri vahelt.
Üks tagumine el.aken ei funka.
Ja ilmselt veel üht teist, mida ma sinini pole märganud.
Igatahes üsna imelik tunne on praegu aga ma loodan, et ma päris ämbrisse ei astunud selle tehinguga.
ja ostsin selle remonti vajava 535 ära.
Igatahes tänud 325ix'ile kes viitsis täna minule
pea 3h oma aega kulutada.
Suurematest vigadest siis sidur on peaaegu p**ses. koliseb mootori seiskamisel ja vahel ka tühikäigul. aga kui sidur alla vajutada siis jääb vait.
Ning nii ees kui taha mõningad puksid on läbi, mis läbi. Taga vist raami puksid (sellised suured)
Siis veel:
Juba mainitud salongi soendus, kus 1,2,3 töötavad ühe kiirusega ja 4 puhub oma kiirusega ning kuuma tuleb aint siis kui temp põhja panna.
Stereo kaitsmed lähevad läbi. Panin uue mängib. keeran kinni siis uuesti enam tööle ei hakka - kaitse jälle läbi.
Aknapesu voolik on lahti kuskil kapoti polstri all, kui üritasin pritsida siis pump töötas aga midagi ei tulnud. pärast vaatan nirises polstri vahelt.
Üks tagumine el.aken ei funka.
Ja ilmselt veel üht teist, mida ma sinini pole märganud.
Igatahes üsna imelik tunne on praegu aga ma loodan, et ma päris ämbrisse ei astunud selle tehinguga.
Pole hullu
. Mina müüsin ka paar aastat tagasi täiesti korraliku ilma vigateta auto maha ja ostsin pisivigadega bmw . Esialgu tundunud pisivead osutusid päris suureks ja tuli veel teisigi üllatusi . Tagusin raha nii mis kole autoalla ja kirusin ennast maapõhja ning mitu korda mõtlesin et müün lihtsalt maha . Nägin mis ma nägin vaeva aga nüüd asi korras ning sõidulusti küllaga , nüüd tean täpselt mis seisukorras mu auto on , mis jupid vahetatud ja mis tulevikus vahetust võivad vajada .
Kui plaanis auto omale pikemaks jätta siis kõrvalda lihtsalt need vead ära ja sõidurõõmu küllaga .

Kui plaanis auto omale pikemaks jätta siis kõrvalda lihtsalt need vead ära ja sõidurõõmu küllaga .

Carclassic OÜ
Usun et hoopis otsas on kahemassiline hooratas...et see siis koliseb...lisaks ka siis sidur, maybe...Nu kirjutas: Suurematest vigadest siis sidur on peaaegu p**ses. koliseb mootori seiskamisel ja vahel ka tühikäigul. aga kui sidur alla vajutada siis jääb vait.
Ning nii ees kui taha mõningad puksid on läbi, mis läbi. Taga vist raami puksid (sellised suured)
Taga mõtled tõenäoliselt tagasillatala puksisid...
seda hooratta hirmujuttu ajas 325ix kah mulle, et äkki...
igatahes kui on siis palju selle vahetus maksab? sidur vast kuskil 4K+töö
Selline tähelepanek veel, et 525 manualis on 535 kohta antud 8l mantee (90km/h) ja 17 linn
aga 535 manualis on 7,6l maantee ja 15,8l linn (ilma katita)
sama aasta raamatud mõlemad
igatahes kui on siis palju selle vahetus maksab? sidur vast kuskil 4K+töö
Selline tähelepanek veel, et 525 manualis on 535 kohta antud 8l mantee (90km/h) ja 17 linn
aga 535 manualis on 7,6l maantee ja 15,8l linn (ilma katita)
sama aasta raamatud mõlemad

Ei maksa 4K. Laki Autos müüdavas NK kirjadega karbi sees on tegelikult Sachsi sidur (vähemalt mul oli) ja maksis ta 2600. No ta minul kestis 500 km ka kui katted lahti tulid
Aga seda ei saa vast siduri, vaid mootori ja ebahariliku kasutamise süüks panna...
Kulu koha pealt vaata, et mõlemad autod oleks kas katiga või katita. Kat muudab palju ja mitte positiivselt.

Kulu koha pealt vaata, et mõlemad autod oleks kas katiga või katita. Kat muudab palju ja mitte positiivselt.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990