E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
asko34
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 31.03.2012 18:38 03
Peamine sõiduk: BMW E34 tds

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas asko34 »

Siis tean, kelle poole pöörduda,kui vaja!!!
Hurt
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 12.09.2010 12:33 34

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Hurt »

Nii kirjutan nüüd põhjalikumalt oma Bosch ABS-i mooduli remondist.
Algas kogu see kepp 2011 sügis/talvel. Viskas alguses nii 1-2 korda kuus ABS-i tuld põlema (peale pikemat seismist kustus alati ka ise ära). Alguses ei viitsind tegeleda sellega, sest mure kerkis päevakorda nii harva ja kui viid auto diagnosti, veaga mis pole aktiivne, siis üldjuhul ei osata miskit tarka sellega peale hakata. Nagu ikka lükatakse arvuti taha, vaadatakse ahahhh see ja see ratta andur on veakoodi andnud aga hetkel nagu töötab, juu hakkab õhtale minema ja peaks vahetama. Ma ei tea kuidas asjad UM-is võiks olla võib olla on seal juba nähtud selliseid sümptomeid päevast päeva ja teatakse kohe milles viga võib olla ja ei soovitata alguses 5 korda andureid vahetada.
Ühesõnaga kevadel hakkasin asja ajama kuna viga hakkas järjest tihemini ilmnema, nüüd tegi seda juba 2-3 korda nädalas aga alati peale pikemat seismist kustusid armatuurist jälle tuled ise ära. Kõige esimese asjana sai nagu ikka „tarkade meeste“ soovitusel vahetatud abs-i andur. Kuna originaal maksab mõttetult palju, siis sai vufel pandud. Peale anduri paigaldust paar päeva viskas jälle tule põlema, esimese hooga mõtlesin, et ok juu see vufel andur ei toimi nii nagu peab. Olin enne kuulnud ka linnalegende b varuosa abs-i andurite kohta ja arvasin juba et olin ise loll et üritasin kokku hoida nüüd pean ikka originaali ostma. Enne originaal anduri muretsemist arvas üks tuttav et äkki viiks aju diagnosti. Mõeldud tehtud, aju keerasin autoküljest ära ja tuttav käis sellega kuskil Tartus diagnostis. Vastus oli, et ajus viga EI OLE SEE TÖÖTAB. Peale mida sai veidike mõeldud ja otsustatud ikka et uus originaal abs-i andur maksab liiga palju ja sai foorumist üks kasutatud kuid töötav andur soetatud. Andur käes, auto tõstuki peale ja uus andur külge. Koge garaazist välja sõites jälle abs-i tuli põleb. Egas midagi sama targalt sisse tagasi jälle ja arvuti külge. Veaks ikka sama andur. Nüüd vsikas juba sita keema ja peale veidi mõtlemist jõudsin järelduseni, et nii halb õnn ei saa olla ja piixus on midagi muud kui andur. Esmalt sai tehtud see mida oleks pidand kohe täiesti alguses tegema enne kui sai tellitud esimene vufel andur. Vahetasime parema poole anduri ja vasaku poole anduri oma vahel ära, veidi sõtu kuni tuluke jälle põlema hakkas ja arvuti külge. Ohh üllatust ikka annab paremat esimest abs-i andurit veana. Ehk et parema poole andur, mis väidetavalt ei töötand, nüüd vasakul pool töötas aga vasaku poole andur, mis vasakul pool töötas paremal enam ei tööta. Nüüd oli selge, et olen teinud 2 mõttetut ja ebavajlikku ostu, raiskand lihtsalt oma aega ja raha ja seda kõike enda „tarkade remondimeeste“ soovitusel. Järgmise sammuna mõõtsime igaks juhuks üle juhtmed anduri pistikust abs-i aju pistikuni. Ka juhe oli terve. Pidin tõdema fakti, et õhtal on suure tõenäosusega abs-i aju, mis oli just kuu aega tagasi käinud diagnostis ja mis pidi korras olema.
Googel abiks ja kohe leidsingi Tartust Dialab-i nimelise firma kelle üheks leivanumbriks on boschi ajud ja hinnakirja vaadates tuli ahastus peale. Kuna mul oli ASC aju mitte DSC, siis „tavaremont“ maksab 230 euri. Seda oli minu jaoks liiga palju. Esmalt sai siit samast foorumist otsitud ja uuritud, et mis nendel ajudel siis viga on. Aru sain et need ajud on nõrgud ja tegu tüüpveaga aga mis täpsemalt ei miskit. Enamus postitusi on sellised, et ....mul on selline, selline viga mis ma teen. Siis üks targutab, teine targutab ja kolmaski lõpuks kerkivad mingid ulmelised teooriad ja soovitused aga targemaks mis siis viga on ikka ei saa. Saadetakse aju remonti, saadakse rahast lahti korras aju tagasi ja foorumis öeldakse ainult et käis seal seal remondis nüüd korras.
Googeldasin edasi usa bmw foorumis ja woallaa esimese 2 minutiga teema leiutud. Keegi oli ise teostanud kodus antud aju lahkamist ja remonti. Ilusad värvilised pildid juures ja step by step kõik ära seletatud. Selgus, et nendel boschi ajudel surevad ära sillad mis on trükkplaadi ja klemmide vahel kuna need on eluõhukesed ja kuumaga materjalid mängivad erinevalt ning need „karvad“ tulevad lihtsalt plaadilt lahti. Mis seletab ka seda, et viga on vahel aktiivne ja vehl mitte ning alati peale pikemat seismist kustusid armatuurist ise tuled ära. Mootor jahtus maha, koos sellega ka abs-i moodul ja „karvakesed“ andsid jälle ühendust ning kõik töötas. Veidi lugedes ja viga teada sai otsustatud, et 230 euri on liiga üle küsitud summa ja sai otsima hakatud tuttavate ja mitte tuttavte seast kedagi kes saaks hakkama peenemate jootmistöödega.
Kõige pealt rändas aju ühe tuttava kätte, kes oli kunagi teinud ühte boschi analoogset aju, mis oli küll pärit audilt ja mis oli päris tumm olnud. Viga oli tollel sama olnud üks „karvdest“ oli lahti tulnud küll aga see mis andis toite. Ühesõnaga olin täiesti kindel et saab korda. Tuttav lõikas aju lahti,tuvastas vigased sillas, eemaldas silikooni (ei tea kas see on selle olluse ametlik nimetus), mille sisse on kõik ühendused valatud ja mis peaks siis neid temperatuuri eest kaitsma. Edasi proovis joota esimest silda aga ei saanud tina pidama trükkplaadi poolele, klemmide poolele haakus ilusti tina teisele poole mitte. Vastaspoole klemmid on teisest materjalist ja ilma spets keemiata joota ei saavat. Kuna tal seda ei olnud, siis jäi projekt seisma. Autol oli ülevaatus läbi ja ees ootas pikem sõit, aju oli autolt maas, seega ei töötand ei spido, püsikas ega muud asjad mis jooksevad läbi aju. Näiteks tuli välja, et käigukast saab infi esimesest paremast abs-i andurist. Algul mõtlesin, et mis infi see käigukast ikka vajab aga ilma ajuta sõites selgus, et kui hakata seisma jääma, siis läksid pöörded mootril üli alla, auto justkui tahtis vägisi edasi liikuda umbes nagu manuaaliga vähe kaasiandes sidurit lahti lastes tahab hakata auto välja surema. Kuna ma automaatkasti hingeelu ei tea, siis sai lihtsalt järeldatud et juu lükkab kast end „vaba peale“ enne päris sesima jäämist või läheb käiku mingi sidur. Igal juhul nüüd kus töötav aju küljes seda muret ei ole ja peatumised käivad üli pehmelt. Eks targemad mehed oskavad kommenteerida seda nähtust.
Minnes tagasi abs-i aju remondi juurde, siis sai hakataud jälle ostima kedagi kellel on piisav tehnika et saaks jooted tehtud. Leidsingi vana töökaaslase, kes tegeles/tegeleb mobiilide remondiga. Mõeldud tehtud, viisin aju talle ja paari päeva pärast helistas, et tule järgi valmis. Küsis 15 euri selle eest. Kõige pealt sai ajult maha lõigatud kaas teibiga kinni pandud, et testida kas töötab. Ei tahtnud kohe silikoonima hakata, pärast selgub, et ei toimi ja vaja uuesti lahti kakkuda. Aju külge ja wollaa kõik käib nagu kellavärk. Ruttu poodi musta värvi ilmastikukindlat silikooni ostma. Leidsin mingist autpioest väikse tuubi silikooni mis kannatab -60 kuni + 240 kraadi ja maksis ta 4 euri. Liimisin kaane peale ja panin aju külge. Toimib siiani.
Loo moraal. Kui teil on analoogne viga, et abs-i tuli kord kustub ja süttib või põleb kogu aeg, siis ärge korrake enam teiste tehtud vigu, ärge vahetage lampi andureid välja ega uskuge muinasjutte rattalaggrite läbi olekust ja tra teab millest veel. Mõelge loogiliselt ja välistage ise lihtsate meetoditega „tarkade töömeeste“ esmased soovitused. Proovige esmalt vahetada vask ja parem andur oma vahel ära ja kui viga jääb samaks, siis on väga suur tõenäosus, et aju õhtal eriti veel arvestades, et see on nende TÜÜPVIGA. Nüüd olete valiku ees kas maksta 230 euri ja saate „täisteenuse“ või haarate ise kruvika ja leiate elektrooniku kes teil need jooted ära teeb ja saate hakkama 11 korda soodsmalt. Veidi vaeva aga olete 210 euri kokku hoidnud ja selle eest saate osta kütet, grillida või juua õlut.
PS! Müüt et B varuosana abs-i andurid ei toimi ilusti on VALE. Mul hetkel üks vufel andur küljes ja toimib perfektselt. Üle on ka üks esimene sinise pistikuga originaal abs-i andur (kasutatud) ja üle poole tuubi silikooni, millest siin juttu oli. Kui keegi tahab võtke ühendust annan kopikate eest ära

Pildt ajust lahti lõigatud kaanega Pilt
Pilt ajust lahtisena kus on näha vasakul 6 uut joodetud silda Pilt
Pilt teibitud ajust Pilt

Siit näeb suurt pilti lahthtisest ajust, saate ettekujutuse kui väiksed need ühendused tegelt on. http://www.upload.ee/image/2345394/DSC06528.JPG

Edu tegemisel. Loodan et saite minu postitusest kasulikku infi, ning teil õnnestub minu vigu vältides hoida kokku oma aega, raha ja närve.
Robska
Huviline
Postitusi: 789
Liitunud: 16.12.2007 18:22 16

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Robska »

Hurt kirjutas: Loo moraal. Kui teil on analoogne viga, et abs-i tuli kord kustub ja süttib või põleb kogu aeg, siis ärge korrake enam teiste tehtud vigu, ärge vahetage lampi andureid välja ega uskuge muinasjutte rattalaggrite läbi olekust ja tra teab millest veel.
pole ise "suur remondimees", kuid vahest harva olen siiski sõna sekka öelnud sel teemal. enda auto puhul sama vea korral( korra tuled põlevad, autot käivitades jälle kustuvad) oli kord veaks katkine pistik( kah alati esimesena ära kontrollida, võtab teilt 0 oori) ja teine kord oli siiski andur ise vigane, või siis juhe aga väliselt näha polnud.
Kasutaja avatar
juht
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
Peamine sõiduk: 525d/E61
Telefon: 5257414
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas juht »

Hurt kirjutas: Toimib siiani.
Loo moraal. Kui teil on analoogne viga, et abs-i tuli kord kustub ja süttib või põleb kogu aeg, siis ärge korrake enam teiste tehtud vigu, ärge vahetage lampi andureid välja ega uskuge muinasjutte rattalaggrite läbi olekust ja tra teab millest veel. Mõelge loogiliselt ja välistage ise lihtsate meetoditega „tarkade töömeeste“ esmased soovitused. Proovige esmalt vahetada vask ja parem andur oma vahel ära ja kui viga jääb samaks, siis on väga suur tõenäosus, et aju õhtal eriti veel arvestades, et see on nende TÜÜPVIGA. Nüüd olete valiku ees kas maksta 230 euri ja saate „täisteenuse“ või haarate ise kruvika ja leiate elektrooniku kes teil need jooted ära teeb ja saate hakkama 11 korda soodsmalt. Veidi vaeva aga olete 210 euri kokku hoidnud ja selle eest saate osta kütet, grillida või juua õlut.
PS! Müüt et B varuosana abs-i andurid ei toimi ilusti on VALE. Mul hetkel üks vufel andur küljes ja toimib perfektselt. Üle on ka üks esimene sinise pistikuga originaal abs-i andur (kasutatud) ja üle poole tuubi silikooni, millest siin juttu oli. Kui keegi tahab võtke ühendust annan kopikate eest ära
Tore, kui sa said elus veidigi rahalist kokkuhoidu. Aga kogu selle sebimise ja rapsimise asemel ilmselt oleksid saanud palju rohkem õlut juua ja grillida ja kütet maha sõita.
Ma kaldun arvama, et need müütide ümber lükkamised ja muu säärane 100% väitmised ei pruugi alati paika pidada. Erandeid on alati ja toetudes oma praktikale ja ka Patricu praktikale, siis võin julgelt väita, et selles valdkonnas 100% garanteeritud meetodit pole...sinu puhul oli elementaarne, et aju viga. Alustada tulnudks pädevast remondifirmast, kus oleks teine aju pandud ESIMESE asjana autole külge, oleks kohe välistatud andurite ja laagrite jms asi. TEISE asjana oleksid sa saanud otsutada, mis ja kus see aju remont tehtud saab. Lihtne, kas pole?
Antud teema pole TSI, seega soe soovitus iseremontijatele, et enne uurige uue aju hinda ka.
Ning mis puutub hinda, siis selle 230 euro sees on riigimaksud ja garantii, et see asi sul ka aasta ja paari pärast töötab ;) Ehk, leiba on alati ise küpsetada odavam kui poest osta. Maitse ja ajakulu asi :)
Digitally Emitted...
Hurt
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 12.09.2010 12:33 34

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Hurt »

juht kirjutas: Tore, kui sa said elus veidigi rahalist kokkuhoidu. Aga kogu selle sebimise ja rapsimise asemel ilmselt oleksid saanud palju rohkem õlut juua ja grillida ja kütet maha sõita.
Ma kaldun arvama, et need müütide ümber lükkamised ja muu säärane 100% väitmised ei pruugi alati paika pidada. Erandeid on alati ja toetudes oma praktikale ja ka Patricu praktikale, siis võin julgelt väita, et selles valdkonnas 100% garanteeritud meetodit pole...sinu puhul oli elementaarne, et aju viga. Alustada tulnudks pädevast remondifirmast, kus oleks teine aju pandud ESIMESE asjana autole külge, oleks kohe välistatud andurite ja laagrite jms asi. TEISE asjana oleksid sa saanud otsutada, mis ja kus see aju remont tehtud saab. Lihtne, kas pole?
Antud teema pole TSI, seega soe soovitus iseremontijatele, et enne uurige uue aju hinda ka.
Ning mis puutub hinda, siis selle 230 euro sees on riigimaksud ja garantii, et see asi sul ka aasta ja paari pärast töötab ;) Ehk, leiba on alati ise küpsetada odavam kui poest osta. Maitse ja ajakulu asi :)
Muidugi ei ole 100% kindlust. Siin elus saab 100% väga vähestes asjades kindel olla. Miks ma oma jutu siia postitasin oli see, et siin teemas ei ole kajastatud abs-i aju "tüüpvigu" piisavalt. On vaid 2-3 targa jahumised ja soovitused, et vii dialabi remonti ja asi mutt. Mis selle ajuga seal tehakse või mis nendel ajudel üldse otsad annab, sellest siin juttu pole.
Milline on normaalne "pädev" remondi firma? UM? Kirjutasin oma postituses et see sama aju mis tegelt katki oli käis diagnostis kui ma ei eksi, siis siin samas dialabis ja sealt öeldi aju on korras. Ehk et kui viga pole aktiivne ei peili ka nemad seda välja. Minu puhul need sillad kord andsid ühendust kord ei andnud ja see oli tõenäoliselt tingitud temperatuuri kõikumisest. Kui lugeda mikidemaa foorumeid ja veidi tuulata, siis on see ühenduste teema üks põhilisemaid probleeme nendel boschi ajudel ja mitte ainult pemmi omadel vaid ka audil ja teistel. Need sillad on tõesti imepeened ja hukule määratud, eriti klemmide ja plaadivahelised. Ütlesin ka et ise ei maksaks tinutuskolb käes kohe aju piixu keerama hakata aga kui kruvikas peos püsib ja veidi loogilist mõtlemist on, siis on võimalik säästa 210 euri. Loogiline et enne tuleb välistada teised vead nagu andur ise, juhtmed ja pistik ja kõige viimase vahendina aju kallale minna. Garantii on jahh üks eelis miks viia oma aju remonti ja mitte teha seda ise. Kellel on aju käind remondis võiks vesta kui pikk garantii anti. Kas kuni "pangodi sillani" või 6 kuud? Garantii on ka üldjuhul tehtud tööle, ehk et uutele joodetud ühendustele kui sul seal ajus hiljem midagi muud ära sureb, siis kahtlen et see oma kuludega sul korda tehakse. Samuti jääb sul garantii nendele uutele joodetele kui viid ise elektrooniku juurde teha. Seega ma isiklikult ei näe vahet. Aga nagu ütlesin, siin elus saab väga vähestele asjadele 100% kindel olla.

Veel kord kui oled endas ebakindel vii kuhugi kus tehakse kõik otsast lõpuni ära. Kui arvad et minu eelmisest postitusest ja üleelmisest postistusest oli kasu ja proovid ise teha, siis jõudu tööle.

Nii sama targutajatele ja "tilganäppijatele" ei oska ma midagi soovida :cool:
Kasutaja avatar
juht
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
Peamine sõiduk: 525d/E61
Telefon: 5257414
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas juht »

Kui sa nüüd hästi mu avatari pilti uurid, siis saad aru, kellega tegu. :)
Kui väide, et dialabis käis testis ja aju on korras, siis nii ongi. See, et ta mingis ilmastiku konditsioonis või temperatuuris saba annab, seda ei saa stendi pandud aju puhul kindlasti mitte väita. Selleks on meil test aju, millega saame kohe teada, milles täpsemalt asi ja siiani ei ole garantiiga probleeme olnud. Ei sillad ei sillaalused ole mõjutanud seda :)
Kui sa saatsid kellegi aju näpus siia, siis sa ilmselt ei olnud väga huvitatud selle aju korda saamisest/tegemisest meie juures, sest tasuta saame ainult pakkuda välist vaatlust ja stendi infot. Tasulise diagnostika eest me avame aju ja vastutame oma väidete eest. Aitähh eest ei saa tänapäeval muud, kui närvikulu ja "tillinäppimist" oma auto kallal, sest "seal on viga ilmselt, üks mees ütles" teed on vaja läbi käia :) :)
Digitally Emitted...
535BAX
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 04.06.2012 11:05 30
Peamine sõiduk: BMW 535I

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas 535BAX »

Vaata rattalaagrid üle.Oli sama jama ja rattalaager hoopis, annab nii palju liikuma et andurid lähevad lolliks.
Kasutaja avatar
ErkoXD
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 29.04.2012 14:01 43
Peamine sõiduk: BMW 320i (2,7) E30 1987a

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas ErkoXD »

Nagu ma aru saan siis ka läbi olev rattalaager võib põhjustada abs ja asc tuled põlemist??

Ja siis veel küsimus selline et võtsin abs ajul pistiku tagant aga spidomeeter töötab edasi ja abs ning asc tuli põlevad ka edasi :shock:
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6156
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Reimers »

ErkoXD kirjutas:Nagu ma aru saan siis ka läbi olev rattalaager võib põhjustada abs ja asc tuled põlemist??

Ja siis veel küsimus selline et võtsin abs ajul pistiku tagant aga spidomeeter töötab edasi ja abs ning asc tuli põlevad ka edasi :shock:
Kõik õige
Kasutaja avatar
ErkoXD
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 29.04.2012 14:01 43
Peamine sõiduk: BMW 320i (2,7) E30 1987a

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas ErkoXD »

Reimers kirjutas:
ErkoXD kirjutas:Nagu ma aru saan siis ka läbi olev rattalaager võib põhjustada abs ja asc tuled põlemist??

Ja siis veel küsimus selline et võtsin abs ajul pistiku tagant aga spidomeeter töötab edasi ja abs ning asc tuli põlevad ka edasi :shock:
Kõik õige
Aga kuskilt siit foorumist lugesin et kui abs aju tagant võtta siis spidomeeter ei tööta :|
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas enn1 »

97a. autol on ABS'i moodul kindalaeka taga. Kapoti all on ainult klappidega hüdraulikaplokk. PS. pistiku lahti kakkumisel pole mingit mõtet, rattalaagri pärast veel eriti :D
Kasutaja avatar
ErkoXD
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 29.04.2012 14:01 43
Peamine sõiduk: BMW 320i (2,7) E30 1987a

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas ErkoXD »

enn1 kirjutas:97a. autol on ABS'i moodul kindalaeka taga. Kapoti all on ainult klappidega hüdraulikaplokk. PS. pistiku lahti kakkumisel pole mingit mõtet, rattalaagri pärast veel eriti :D
Mul vana omanik ütles et üks andur ka läbi aga kahjuks ei olnud aega tegeleda sellega enne eestist ära tulekut ja eriti ei tahaks et abs aju läbi kärssaks :D
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas enn1 »

Probleemsed ABS moodulid tulid autodele alates 09/98a. ja ka nende "läbi kärssamine" on üks suur "linnalegend" millest on antud teemas eespool pikemalt juttu ka ;)
Kasutaja avatar
ErkoXD
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 29.04.2012 14:01 43
Peamine sõiduk: BMW 320i (2,7) E30 1987a

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas ErkoXD »

enn1 kirjutas:Probleemsed ABS moodulid tulid autodele alates 09/98a. ja ka nende "läbi kärssamine" on üks suur "linnalegend" millest on antud teemas eespool pikemalt juttu ka ;)
Suur kivi kukkus südamelt :D
serki
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 24.02.2012 10:03 07

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas serki »

tere, küsimus järgmine: kuidas võimalik kontrollida et abs andur saab impulssi?
Tuttav ühendas arvuti järgi, näitas mõlemaid tagumisi andureid ja esimene juhipoolne.(tagumised andurid on mõlemad uued) kustutas vead ära abs tuli kustus, läksin siis proovisõidule ja tagasitulles hakkas jälle põlema. Spidokas enam ei tööta ja küttekulu seier mängib kiirendades ja hoogu langetades.
Andurite pesad sai ilusti puhtaks tehtud a määriti andurile peale vaskmääret et kinni oksudeeruks kas ka määre võib mõjutada seda impulssi?
Autoks e39, 528i 142 kw, 30.01.1998 esmane registreerimine. Ehk keegi oskab nõu anda millest viga otsima hakata?
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas enn1 »

Millised uued andurid sinna pandud on? Kui tegemist odavate B anduritega, peaks viga sealt otsima hakkama.
Kasutaja avatar
darkie
Huviline
Postitusi: 4284
Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
Peamine sõiduk: 750iL
Asukoht: Kesk-Eesti

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas darkie »

Mul ka mure nende legendaarsete tulukestega armatuuris. Sai ostetud E38 endale 2 kuud tagasi, millel juba ostes ABS, veojõukontroll ja ABS tulest vasakul kollane hüüumärk põlevad. Diagnostis öeldi et mõlemad parempoolsed andurid näitavad viga. Sai siis ostetud ''uued'' (kasutatud originaal) andurid. Kuid tuled ikka säravad armatuuris. Kas oleks vaja diagnosti minna, et need vead nagu kustutada ja sellega asi korras. Või siis on see ABS aju läbi? Ainult et kui see aju läbi, kas siis mitte nii ei peaks olema, et diagnostika seadmega ligi ei saa sinna? :roll:
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas enn1 »

Tavaliselt ABS moodul ei suregi lõplikult. Katkevad andurite sisendotsad mooduli sees. Kindla vastuse annab korras mooduli auto külge keeramine. NB! jutt siis autodest 09/98a ja uuemad....
serki
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 24.02.2012 10:03 07

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas serki »

enn1 kirjutas:Millised uued andurid sinna pandud on? Kui tegemist odavate B anduritega, peaks viga sealt otsima hakkama.
Tõesti oli viga siiski ikka andurites, sai ostetud uued korralikud andurid ja abs tuli kustus, spidomeeter töötab ja küttenäidik ei peksa enam villast. Ei tasu ikka odavat b-varuosa osta.
--BMW740iL--
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 21.07.2009 22:13 39
Peamine sõiduk: bmw 525i e39
Asukoht: kesk eestii

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas --BMW740iL-- »

tervitust. sama teema nagu nagu kasutaja Hurti-il. Algul kord põles kord kustus nii paar nädalat ja nüüd päris hea mitu kuud põlevad ainult ABS ja veojõukontrolli tuli. Aga sai asi kätte võetud ja remonti saadetud suurema töö mahuga ja seal hulgas seegi viga ära ligviterita lastud homme peaks kätte saama. ja teada saama mis maksma läheb kõik see. tegemist e39 12/98 touring 2.0
kriss520i
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 23.07.2012 13:39 13
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas kriss520i »

Tere,
Omal 520i e39 samamoodi lõi tuled põlema, diagnostika näitas, et abs andurid ei tööta 2 tagumist ja 1 esimene. Vahetasin need ära ja ikka tuled ei kustunud ning spido ei töötand. Lõpuks tuligi siis välja, et abs pumba küljes aju läbi.Saigi siis niisama vahetatud abs andurid. Lõpus tuli välja, et e39´l pidigi see tüüp viga olema. Minul läks maksma lammutusest 180.- eur + vahetus.
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas enn1 »

3 asjatult ostetud anduri raha eest oleks kindlasti saanud lasta autot diagnoosida pädeval BMW'd tundval diagnostikul. Kes oleks kohe selgeks teinud, kas viga on andurites, või ABS moodulis ;)
--BMW740iL--
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 21.07.2009 22:13 39
Peamine sõiduk: bmw 525i e39
Asukoht: kesk eestii

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas --BMW740iL-- »

teritust.

Poole autod siia maani kätte saanud et oskaks infod jagada teiste vahel. roosna-aliku stikis on tegemisel algul oli kolm päeva jutt nüüd varsti kaks nädalat seal olnud juba :D väha hea suhtumine on seal firmal klienditesse
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas jargo »

kurdan ka oma muret.
sai ühel 530d-l(99a touring) tagasillas suured puksid ära vahetatud.selle vahetamiseks võtsin tagasilla alt ära.sai asi ilusti kõik kokku tagasi pandud,ja nagu naksti abs asc tuled põlevad.kust sellisel juhul viga otsima hakata.
kodukootud inpa näitab sõites kõikide rataste veeremist.püsikas ja muud seierid kelladeplokis toimivad jne.
inpa andis veaks: abs pump error,sama väite edastas ka gt1 ja huvipärsast katsetasin ka bmw scannerit,sellel sama veateade.
mis moodi sai tagasillas jebimine midagi sellist korraldada.andureid küljest ära võtnud ei ole.ainult pistikud käisid lahti.lahti käisid ka piduritorud jne.kas võib olla kuidagi jäänud õhk abs pumpa?ainuke loogilina asi,mida suudan ise välja mõelda.andurid peavad korras olema,kuna sõites jälgisin inpaga kõiki nelja andurit.

mingeidki ideid!
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas ooDDoo »

Õhuta inpaga abs pump ka ära ja vaata mis siis teeb
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas jargo »

sain masina korda.Patrik aitas.tegemist oli pumba massi veaga!
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
crime
Huviline
Postitusi: 849
Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas crime »

kes või kus remondib hea hinnaga ABS aju(001, ASC)? Segast paneb ainult tagumine vasak andur, teisi loeb.

edit: Või kus kohas saaks oma vana ära anda ja nemad annavad taastatud vastu?
Kasutaja avatar
aimz23
Huviline
Postitusi: 2991
Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
Peamine sõiduk: E70
Telefon: 53736328
Asukoht: Viljandimaa

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas aimz23 »

Oskab keegi soovitada inimest kes saaks mind aidata ABS-ga.Probleem selles,et abs ja asc tuli põleb.ABS aju ise korras kuna vahepeal tõmbleb spidokas.Mul see kuu ülevaatus ja väga abi vaja.Asun ise viljandimaal.
BMW X5 E70
Kasutaja avatar
crime
Huviline
Postitusi: 849
Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas crime »

kas sa arvad, et aju korras, või oled juhtme ka taha visanud? kui spido ei tööta, siis ilmselt tagumine vasak andur. viga ei pruugi muidugi üldse süsteemis olla, võib ka pasane andur olla või kulunud rattalaager.
Kasutaja avatar
aimz23
Huviline
Postitusi: 2991
Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
Peamine sõiduk: E70
Telefon: 53736328
Asukoht: Viljandimaa

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas aimz23 »

crime kirjutas:kas sa arvad, et aju korras, või oled juhtme ka taha visanud? kui spido ei tööta, siis ilmselt tagumine vasak andur. viga ei pruugi muidugi üldse süsteemis olla, võib ka pasane andur olla või kulunud rattalaager.
Esmaspäev lähen diagnosti siis saan teada mis andur ei anna ühendust.
BMW X5 E70
Vasta