1. leht 1-st
e39 rehvimõõt 17' velg
Postitatud: 17.04.2008 17:20 38
Postitas Pets24
Kasutasin otsingut kuid ei leidnud oma küsimusele vastust, valdav osa inimesi tahab just laiasid rehve alla kruvida oma autole, kuid mul vastupidine mure.
Nimelt e39 2002, veljeks M-paketi velg 17' kas suverehviks sobiks peale panna 225/45 R17 või jääb see kitsaks/madalaks nimetatud velje puhul. Nii ette kui ka taha paneksin sama mõõdu.
Soov tuleneb sellest, et sellise mõõduga rehvid on olemas (majanduslik kokkuhoid) ja laia rehviga on meie teedel liiklemine üsna tülikas kuna mida laiem rehv seda rohkem panevad pikirööpad auto oma teed otsima, mis pole sugugi meeldiv tunne (praktiline otstarve).
Keegi äkki oskab öelda kui lai on M-paketi velg?
Postitatud: 17.04.2008 17:28 45
Postitas Mulk
Kui on köik 4 velge uhelaiused siis on laius 8 tolli. Sedaanil kasutatakse ka taga laiemaid 9 tolliseid.Tehase mööt 235/45 R17, 9 tolliste tagumiste puhul 255/40R17.Jutt siis style 66 M paketi velgedest.
Postitatud: 17.04.2008 17:52 02
Postitas AARE540
8 tolli laiale veljele peaks 225 laiusega ilusti peale minema, omast kogemusest jääb 8.5 tollisele natuke kitsaks. Kuigi algul oli mul 225 peal.
Postitatud: 17.04.2008 19:40 13
Postitas Pets24
et siis küsisin rehvieksperdist 17' rehvijooksu vahetushinda ja sain teada, et 660 jooks ja et kui on mingi jäik rehv peal (mille nimetusest telefonis ei saand aru, aga pidi mingi tugevdatud ja jäigema servaga rehv olema), et sellisel juhul on 880.-

Oskab keegi öelda, mis see nn jäigem rehv endast kujutab ja mis markeeringuga see on ja miks selle vahetuse hind niipalju kallim on?
Postitatud: 17.04.2008 19:45 51
Postitas AARE540
Oletan, et see jäigema servaga rehv on RunFlat-rehv.
Postitatud: 17.04.2008 19:57 03
Postitas Pets24
vot vot, võis olla küll Run-Flat, mis selles siis nii eriliseks teeb? Polnud varem sellisest rehvist kuulnud (pole suurem asi rehvispets ka)
Ise küsin, ise vastan:
Run-flat- ehk mobiilrehv võimaldab autol õhust tühjenenud rehviga edasi liikuda, ilma et auto juhitavust kaotaks või velge rikuks. Tööpõhimõte on lihtne: tavarehviga võrreldes on sellel rehvil külgseinu tugevdatud lisakummiga, mis ei lase rehvil tühjenedes kokku vajuda.
Algselt olid taolised rehvid kalli hinna tõttu kasutusel vaid vähestel autodel, nüüd aga on need veidi laiemalt kasutuses, eelkõige turvalisuse eesmärgil. Tavarehviga võrreldes on sellisel rehvil umbes 20% suurem veeretakistus, sellest tingitud suurem kütusekulu ning kuni 30% suurem mass.
Postitatud: 17.04.2008 20:30 37
Postitas H_Margus
225/50 R17 oleks sulle sobilik mõõt.
Postitatud: 17.04.2008 20:34 19
Postitas AARE540
Mis uksepostil tehasmõõduks märgitud on? Kas sa, Margus ei mõelnud mitte 225/45R17?
Postitatud: 17.04.2008 20:39 06
Postitas H_Margus
Tehasemõõt on 235/45
Postitatud: 17.04.2008 20:41 10
Postitas AARE540
Siis peaks minema ka 225/45, sest 225/50 peaks jääma juba kõrgem kui 235/45.
EDIT: arvutasin just ja 225/50R17 on 13mm kõrgem kui 235/45R17. Samas- 235/45R17 ja 225/45R17 kõrguste vahe on vaid 5mm.
Seega- 225/45R17 it is

Postitatud: 17.04.2008 20:45 56
Postitas H_Margus
suts kõrgem ju jääb - aga silmale vast parem vaadata kui kitsast ja madalamat ..
maitse asi, ise paneks e60 orig. mõõdu 225/50
Postitatud: 17.04.2008 20:50 28
Postitas AARE540
Mina jälle arvan, et suurel veljel ei ole sõiduauto puhul paks rehv kuigi ilus vaadata- eks nii mõnelgi on vast nii, et algul on üks mõõt all, paned sellest järgmise profiili/laiusega rehvi, mõtled, et mis see ikka teeb, ja nii ka järgmine kord- siis lõpuks ongi nagu traktor

Ja nagu ma ennist arvutasin- 225/45 ja 225/50 rehvi kõrguse vahe on pea 2 cm.
Postitatud: 17.04.2008 21:00 36
Postitas H_Margus

jap, aga orig. mõõdu 235/45 ja minu pakutud 225/50 kõrguste vahe ei ole ju nii märgatav ..
samas .. miks üldse kitsamat rehvi orig. mõõdule eelistada ?
Pane 235/45 rhvid alla ja pro.
Postitatud: 17.04.2008 22:10 09
Postitas TiitR
Pets24 kirjutas:vot vot, võis olla küll Run-Flat, mis selles siis nii eriliseks teeb? Polnud varem sellisest rehvist kuulnud (pole suurem asi rehvispets ka)
Ise küsin, ise vastan:
Run-flat- ehk mobiilrehv võimaldab autol õhust tühjenenud rehviga edasi liikuda, ilma et auto juhitavust kaotaks või velge rikuks. Tööpõhimõte on lihtne: tavarehviga võrreldes on sellel rehvil külgseinu tugevdatud lisakummiga, mis ei lase rehvil tühjenedes kokku vajuda.
Algselt olid taolised rehvid kalli hinna tõttu kasutusel vaid vähestel autodel, nüüd aga on need veidi laiemalt kasutuses, eelkõige turvalisuse eesmärgil. Tavarehviga võrreldes on sellisel rehvil umbes 20% suurem veeretakistus, sellest tingitud suurem kütusekulu ning kuni 30% suurem mass.
Olen tundnud seda RFT "mõnu"

...teadmiseks sulle, et minu autole näebki tehas ette RFT rehvid ja tagavararatta komplekt, tung ja tõkiskingad on
lisavarutsuses 
Postitatud: 17.04.2008 23:03 09
Postitas Pets24
H_Margus kirjutas:
samas .. miks üldse kitsamat rehvi orig. mõõdule eelistada ?
Pane 235/45 rhvid alla ja pro.
Sest nagu mainisin on mul 225/45 rehvid olemas kuid 235/45 peaks ostma jooksma, lisaks otsib kitsama rehviga auto vähem teed.
Postitatud: 17.04.2008 23:23 55
Postitas AARE540
Noh, laiuse poolest see 1cm siia-sinna väga enam ei mõjuta, omal ka 235 all, nats otsib jah teed, aga elab üle. Aga kui sul 225/45R17 on olemas, siis pane rahulikult need alla ja naudi sõitu

Postitatud: 17.04.2008 23:39 19
Postitas Pets24
tänud kõigile kes vastata viitsisid, homseks rehvivahetusaeg aeg kinni pandud ja läheb 225/45 alla, saab naelte klõbinast lahti

Postitatud: 18.04.2008 12:08 12
Postitas Pets24
Kuidas saan teada, kas autol Replica või originaal M-velg all? (esimesed on 8' tagumised 9' laiad)
Postitatud: 18.04.2008 12:27 32
Postitas AARE540
Kui sul on 17'' M Double Spoke 65 stiilis velg all, siis on raudselt replica, parallel spoke 66 puhul ei ole see nii kindel.
Vaata
SIIA, siis arutame edasi

Postitatud: 18.04.2008 19:21 37
Postitas Pets24
DOUBLE SPOKE 65 on ilus küll aga jah mul on siiski M PARALLEL SPOKE 66. RealOEM näitab 8' laiust aga mul on esimesed 8 ja tagumised 9
Aga siiski, kuidagi võimalik kindlaks teha kas replica või orig.?
Postitatud: 18.04.2008 21:04 10
Postitas AARE540
Realoem näitab style 66 velje laiuseks vaid 8'', seega peaks sul olema replicad vist. Ootame kasutaja Mulk arvamust, tema on nats rohkem konkreetse veljega kokku puutunud. Võid talle ps-i ka saata, usun, et ta ei keeldu sulle vastamast

Midagi ta mainis küll, et vist touringule on ka 8.5 v 9 tolli laiune velg taha võimalik saada, aga täpselt ei mäleta ka...
Postitatud: 18.04.2008 21:22 10
Postitas Mulk
Tehase seadena oli nii.(M sportpaketil)Touringud tulid kõik 8 tollise laiuse veljega ja sedaanidel oli taga 9 tollised.Samas ka touringule sai taha laiemad panna ilma probleemideta, kuigi tehas seda ette ei näe.Style 66 replicaid olen näinud korra aga arvan neid kui on siis nad yhe laiused.Vaata velje siseküljele, seal tootekoodid kui originaalid on.Ja originaalid ja replica ikka tavaliselt eristab juba peale vaadates ka ära.