1. leht 1-st
E34 pidurid
Postitatud: 27.04.2008 20:11 37
Postitas RaimoK
Probleem siis selline, et töötava mootoriga piduripedaal vajub läbi. Seisva mootoriga pedaali põhja ei vajuta. Muidu nagu pidurid toimivad, kettad klotsid ka uued. Ja õli lekkeid pidurisüsteemis pole täheldanud. On kellelgi ideid?
Postitatud: 27.04.2008 20:19 33
Postitas MairoG
Kas piduripeasilinder on korras ? Või õhutada oled proovinud ?
Postitatud: 27.04.2008 20:33 43
Postitas RaimoK
Hea küsimus, õhutada proovisin,siis seisva mootoriga ja tulemus igavesti vägev. Kui nüüd mootor käima panna ja siis pedaali vajutada,vajub aeglaselt põhja.
Postitatud: 27.04.2008 20:39 46
Postitas MuiduMees
mansetid läbi vast
lisan veel et, küsida , kas piduriõli on piisavalt ?
Postitatud: 27.04.2008 22:03 32
Postitas RaimoK
Õli on piisavalt,st max kriipsu juures. Kogu kamm hakkas esimeste ketaste vahetuse järel. Kui mansetid läbi, siis saab õli liikuda läbi katkiste mansettide ainult süsteemi siseselt, kuna lekkeid pole kuskil. Et siis võibolla tõesti pea silinder. Samas otsinguga leidsin siin,et Redline e28-l olid pea samad sümptomid ja keegi soovitas mingi pommi ära vaheteda

.
Postitatud: 27.04.2008 22:45 25
Postitas redline
e34-l pole seda pommi vist
e34-l peaks vaakumiga olema võimendi.
Postitatud: 28.04.2008 18:34 45
Postitas RaimoK
Eks siis tuleb peasilinder üle vaadata millalgi. Kõige pullim selle asja juures ongi see,et õli kusagile ei kao ja lekkeid ka pole. Klotsid, kettad peaks ka juba sisse töötand olema,peale vahetust paar tuhat läbitud. Tänud, kes vastata viitsisid.
Seda minagi mõtlema jäin,et mis pomm. Et kas auto alla panna vä

Postitatud: 30.04.2008 18:49 00
Postitas margsu
asjaga nii, et kui mootor ei tööta, siis sul ei ole piisavalt jõudu, et mansetid läbi laskma hakkaksid. kui võimendi järele tuleb siis jõudu oluliselt rohkem. kui soovid proovida kas on peapumba koll, siis mull olemas ja vedeleb selline asi e34 masinale.
Postitatud: 30.04.2008 18:54 41
Postitas RaimoK
Mul jah selline keskmise eesti mehe jalg

. Tänan pakkumast, mul on enda doonori peasilinder ka veel alles, loodan et on töökorras. Kui ei ole tean kust küsida.
Postitatud: 10.05.2008 18:45 33
Postitas RaimoK
Nii,täna siis üritasin piduri kalale jälile jõuda. Aga minu doonori peasilinder ei istu, doonor aastast 92. H toru on uuel tiba jämedam,12 võtmega tuleb keerata; vanal 11.
Postitatud: 10.05.2008 20:59 16
Postitas margsu
minu masin on aastast 90 ja ideepoolest peaks istuma. muidugi kui sa oma masinal selle toru välja vahetad, siis peaksid ka oma doonori jubinaga hakkama saama.
Postitatud: 10.05.2008 22:41 51
Postitas RaimoK
see eeldab juba mingit jootmist(keevitamist),sest selle toru teine ots on ka jämeda otsaga. Et ei hakka leiutama,panen midagi mis sobib originaaltorudega.
Postitatud: 11.05.2008 09:59 58
Postitas margsu
ega jah sellise toru kahest tükist kokku keevitamine head ei too. aga kuhu see teine pool läheb? kas ABS sisteemi või sidurisse.
Postitatud: 11.05.2008 10:35 20
Postitas RaimoK
läheb ABS-i. Sidurisse läheb anumast kummivoolik.
Postitatud: 02.07.2008 15:58 15
Postitas Sypsik
no ja mis siis sellest pullist sai kas asi sai korda, mul sama jura kahel autol enda 530d ja kurbsilmal sama jura, kuid kurbikul sai mansettid vahetatud aga jura on ikka etpidurid viletsad, võtavad põhjastja ainult tagumised, aga kui kaasi anda enne pidurdamist siis võtavad kõik???

Postitatud: 02.07.2008 18:51 05
Postitas RaimoK
Ei saand paremaks midagi,vahetasin piduri peasilindri ära, sai õhutatud ja puha, aga midagi ei muutunud. Pidurid võtavad ilusti, kohe ülevalt. Aga jah vaikselt kuid järjekindlalt vajub pedaal põhja.
Postitatud: 03.07.2008 10:20 55
Postitas margsu
ega seal palju võimalusi ei ole. kui süsteem ei leki ja õli ära ei kao, siis saab olla veel abs-i viga. et kusagil on mansetid kulunud ja laseb mansetist läbi. kui suporti mansett oleks läbi siis ajaks õli välja. kui oled huvitatud asjade tutkimisest, siis mul on terve bemmi piduri süstem olemas.saaksin anda katsetamiseks ja kui vaja siis ka ostmiseks. 57426665
Postitatud: 03.07.2008 20:03 24
Postitas RaimoK
Need ABS kolakad on ka erinevad,mul kodus üks 92a. tds ja tema jupid ei sobi. Momendil ei tegele selle probleemiga, olen Eesist ära, aga kui tagasi tulen eks siis ole näha.
Postitatud: 05.08.2008 10:53 46
Postitas JannP
krt mul vastupidi probleem.. piduripedaal on hästi kõva ja üldse ei taha pidurdada ja ABS ragiseb isegi väikse hoo pealt..

auto on seisnud ka

Postitatud: 05.08.2008 11:36 53
Postitas Lauri_R
JannP kirjutas:krt mul vastupidi probleem.. piduripedaal on hästi kõva ja üldse ei taha pidurdada ja ABS ragiseb isegi väikse hoo pealt..

auto on seisnud ka

Sul on arvatavasti klotsid kinni jäänud. Võta suport laiali ja määri süsteem ära.
Postitatud: 05.08.2008 15:44 53
Postitas Lauri_R
diislijoodik kirjutas:Loe hoolega: sõnum oli, et ABS ei lase pidurdada. Prooviks võiks ABS-i välja lülitada. Milline kaitse E34-l selleks välja sikutada tuleks, uurigu probleemipüstitaja ise või teab keegi öelda.
Edasi juba sõltub, kas remonti vajab ABS-i süsteem (mõni andur äkki vigane, kuskil hammasvöö mahamädanenud) või siiski pidurisüsteem (esmjoones pikast seismisest auklikuks roostetanud kettad ja / või sadulate sõrmed kinni roostetanud).
Võib ju proovida süsteemi katkestamist, kuid ma ei usu, et viga selles. Kaua ta sul seisnud on? Millises seisus kettad/klotsid on? Oled kindel, et see mis häält teeb on ABS?
Postitatud: 05.08.2008 15:57 31
Postitas JannP
Ei tea täpselt palju seinud on. Kindel on see, et ees paistavad uued kettad, tagant täiega roostes ja kulunud. Ilmselt kolvid on "peal" ja tahab puhastamist, vajadusel välja vahetamist.
Vahel on nii et mingi aeg on nagu normaalne (vedelik on tagasi tõmbunud) ja siis kui pikemalt pidurdada siis muutub pedaal jälle jäigaks (ehk vedelik surub kolvi kokku ja tagasi ei liigu). Täna naguke jõhkrutsesin piduritega, proovisin suurel kiirusel neid liikuma saada. Tundub, et ei toimi.