525 tds kaob minek maanteel ära
525 tds kaob minek maanteel ära
Probleem siis selles et maanteel kaob minek ära vahepeal st. et kiirus tõuseb jube aeglaselt kui gaasipedaal põhja vajutada ja vaata et eriti üle 140 ei tahagi minna ja kui pedaal põhja vajutada siis ökonomaiseri (kütusekulu näidik) üle 10l sajale ei näitagi aga kui minek tagasi tuleb siis läheb se seier ikka 20l kanti. Küttekulu muidu normaalne milles võiks asi olla...
mul teeb täpselt samamoodi
kui olen sõitnud ühtlaselt 100km/h vms ja panen gaasi põhja siis ei liiguta lillegi selle peale, lasen gaasi korra maha siis läheb jälle, ei tea isegi miks ta nii teeb aga see oleks nagu sisse programmeritud, neljandaga ei lhe seier üle 13 ja viiendaga üle 10, imelik asi küll
aitab selle vastu ainult gaas maha või korraks pöörded üles, kütusefilter alles vahetatud ja kõik ülejäänud toimib ideaalselt, ei tundu minu jaoks küll rikkena vaid tehaseseadistusena, kuid mis eesmärgil?
kui olen sõitnud ühtlaselt 100km/h vms ja panen gaasi põhja siis ei liiguta lillegi selle peale, lasen gaasi korra maha siis läheb jälle, ei tea isegi miks ta nii teeb aga see oleks nagu sisse programmeritud, neljandaga ei lhe seier üle 13 ja viiendaga üle 10, imelik asi küll

aitab selle vastu ainult gaas maha või korraks pöörded üles, kütusefilter alles vahetatud ja kõik ülejäänud toimib ideaalselt, ei tundu minu jaoks küll rikkena vaid tehaseseadistusena, kuid mis eesmärgil?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kusjuures tekib see probleem kindlasti ka siis kui turbo laeb liiga palju üle, ma lähen oam teooriaga vbla liiga keeruliseks, aga vähemalt 524td el pumbaga masinatel on originaalis turbo ülelaadimine 0,9bari ja kui see ülelaadimine peaks minema üle 1,3 bari siis läheb aju avarii reziimi ja arvab,et midagi on väga viltu ja katkestab kütusepeale andmise, inglisekeeles siis fuelcut. Oleks mingi muu probleem siis gaas põhjas ökonomaiser näitaks ikkagi rohkem küttekulu. Võimaluson veel see,et lihtsalt ei anta peale kütet et noh ongi küttefilter umbes kuid mina ei ole oma silmaga näinud kunagi seda probleemi,et küttefiltrist oleks tingitud see,et auto minek halveneb 50% .
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Hmm kas saaks auto korda kui käiks remondis? Loomulikult diagnostist saad abi.Klemm20 kirjutas:mul siis 1996 a 525 tds 105kw e39 manuaal kast, ja ei ole koguaeg kasu ka gaasi mahalaskmisest ega pöörete andmisest sõidu ajal, ei tule koguaeg minekut tagasi ja vahepeal ka tuleb, ei tea kas diagnostikas käimisest saaks targemaks wõi???
no jah eelmise TDS-iga polnud ka jah seda probleemi aga see võttis maanteel 10 liitrit kah, praegune 6, ei usu mina et seal mingi suur kala oleks, kui korra gaas maha lasta siis läheb nagu haige piix edasi...Maiks kirjutas:Ei ole see mingi tehaseseadistus!! Autol ikkagi mingi viga küljes. Mul sama 525tds ja teeb möödasõite igas asendis ja kuskil ei poo kinni ega lõppe ka jõud. Eriti mugavalt läheb, kui enne manõõvrit veel spordi peale lülitada kast, siis ei teki ka kickdowni viivitust.
SELGITUSEKS:minu oma ei ole nii et vahset tueb jõud tagasi ja vahest ei tule vaid 100% alati käitub samamoodi, käivitub, käib ja liigub perfektselt, vb tõesti mingi andus paneb näkku mis arvab et turps on teisel ringil juba...
Viimati muutis Harri_K, 04.05.2008 22:14 08, muudetud 1 kord kokku.
maanteel PEAB just paremini minema kui linnavahel, mis siis disla mõte on, mul on just üle 100km/h hea minek, alla 100 on tavaline...Reimers66 kirjutas:Mu isal on E39 525td 2001a oma ja ütles ka et maanteel saab see diislijunn otsaLinnavahel käib edasi nagu püss. Auto muidu ise tiptop korras kõik jupid vahetatud.
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6197
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
no mu isa võrdles seda 523ia bensukaga ja ütles et maanteel see hakkas alles elama kui diisel juba otsa hakkab saama. Eks arvamusi ole erinevaid. Kuskil üle 100kmh see diisel ei ole enam nii hea kui bensukasananass kirjutas:maanteel PEAB just paremini minema kui linnavahel, mis siis disla mõte on, mul on just üle 100km/h hea minek, alla 100 on tavaline...Reimers66 kirjutas:Mu isal on E39 525td 2001a oma ja ütles ka et maanteel saab see diislijunn otsaLinnavahel käib edasi nagu püss. Auto muidu ise tiptop korras kõik jupid vahetatud.
Ütleks, et diislil on just madalal väänet vastupidiselt bensiini mootorile. Ja ega maanteel just need pöörded pole enam nii madalad. Maanteel sõites peaks olema juba selline pöörete vahemik, kus vääne on väiksem kui seda oleks madalamal pöördel. Aga 4daga peaks 525tds ikka korralikult sooritama möödasõidu ja see kaasiga mängimine pole ka tehaseseades, masinal miski viga ikka. Sest korrast tds astub ikka ka korralikult.
Tasuks käia pädeva diagnostiku juures. Sest tds`l on ka juba õhukululugeja. Taskuks ka pumpa kontrollida, et kuidas tal selle doseerimisega on ja kas vastab ka ilusti gaasipedaali positsioonile.
Oled täheldanud ka mingit kahtlast suitsu taga?
Kui õhku ilusti kätte ei saa on must suits üldiselt taga.
Kui ei saa diislit kätte/pihustid on kinni on tavaliselt selline valgem suits taga.
Kui oli põletatakse juba (turbo lekib, õli satub silindrisse) on sinakas suits taga.
Kui korraks gaasi vajutab rohkem on must suits hetkes normaalne.
Tasuks käia pädeva diagnostiku juures. Sest tds`l on ka juba õhukululugeja. Taskuks ka pumpa kontrollida, et kuidas tal selle doseerimisega on ja kas vastab ka ilusti gaasipedaali positsioonile.
Oled täheldanud ka mingit kahtlast suitsu taga?
Kui õhku ilusti kätte ei saa on must suits üldiselt taga.
Kui ei saa diislit kätte/pihustid on kinni on tavaliselt selline valgem suits taga.
Kui oli põletatakse juba (turbo lekib, õli satub silindrisse) on sinakas suits taga.
Kui korraks gaasi vajutab rohkem on must suits hetkes normaalne.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Hmm, ütlen nii palju, kes arvab et maanteel TDS otsa saab siis tulge teeme minu omaga proovisõit ja Teie arvamus muutub
just MAANTEEL hakkab minu oma elama, mis need esimene ja teine, käib kohe põhja, pole tal rakendada seda jõudu kuhugi, ütleks et alates 120 siis hakkab mõnuga minema ja ei olegi sellist tunnet et hakkaks ära kaduma vms 
aga sellega nõustun küll jah, mingi kammajaa on, aga ei häiri nii palju, pärast sorgivad mul kütusekulu 8-9 peale...
Minu omal ei tule MITTE mingisgi asendis suitsu, kõik toimi ideaalselt, va see mingi aeg rahulikult sõitu ja siis üle 10L ei näita, kui gaasiga mängida või linna vahel sõita siis probleemi pole, aga mingi 15-20sekki ühtlase gaasiga sõita siis teeb nii...


aga sellega nõustun küll jah, mingi kammajaa on, aga ei häiri nii palju, pärast sorgivad mul kütusekulu 8-9 peale...

Minu omal ei tule MITTE mingisgi asendis suitsu, kõik toimi ideaalselt, va see mingi aeg rahulikult sõitu ja siis üle 10L ei näita, kui gaasiga mängida või linna vahel sõita siis probleemi pole, aga mingi 15-20sekki ühtlase gaasiga sõita siis teeb nii...
Cert85 kirjutas:Ütleks, et diislil on just madalal väänet vastupidiselt bensiini mootorile. Ja ega maanteel just need pöörded pole enam nii madalad. Maanteel sõites peaks olema juba selline pöörete vahemik, kus vääne on väiksem kui seda oleks madalamal pöördel. Aga 4daga peaks 525tds ikka korralikult sooritama möödasõidu ja see kaasiga mängimine pole ka tehaseseades, masinal miski viga ikka. Sest korrast tds astub ikka ka korralikult.
Tasuks käia pädeva diagnostiku juures. Sest tds`l on ka juba õhukululugeja. Taskuks ka pumpa kontrollida, et kuidas tal selle doseerimisega on ja kas vastab ka ilusti gaasipedaali positsioonile.
Oled täheldanud ka mingit kahtlast suitsu taga?
Kui õhku ilusti kätte ei saa on must suits üldiselt taga.
Kui ei saa diislit kätte/pihustid on kinni on tavaliselt selline valgem suits taga.
Kui oli põletatakse juba (turbo lekib, õli satub silindrisse) on sinakas suits taga.
Kui korraks gaasi vajutab rohkem on must suits hetkes normaalne.
sihhuke loll küsimus minu poolt, et kas e34 tds il on õhulugeja olemas? ma enda omalt ei leidnud küll...
E34-lon seda funksiooni taitmas MAP andur.seix kirjutas:Cert85 kirjutas:Ütleks, et diislil on just madalal väänet vastupidiselt bensiini mootorile. Ja ega maanteel just need pöörded pole enam nii madalad. Maanteel sõites peaks olema juba selline pöörete vahemik, kus vääne on väiksem kui seda oleks madalamal pöördel. Aga 4daga peaks 525tds ikka korralikult sooritama möödasõidu ja see kaasiga mängimine pole ka tehaseseades, masinal miski viga ikka. Sest korrast tds astub ikka ka korralikult.
Tasuks käia pädeva diagnostiku juures. Sest tds`l on ka juba õhukululugeja. Taskuks ka pumpa kontrollida, et kuidas tal selle doseerimisega on ja kas vastab ka ilusti gaasipedaali positsioonile.
Oled täheldanud ka mingit kahtlast suitsu taga?
Kui õhku ilusti kätte ei saa on must suits üldiselt taga.
Kui ei saa diislit kätte/pihustid on kinni on tavaliselt selline valgem suits taga.
Kui oli põletatakse juba (turbo lekib, õli satub silindrisse) on sinakas suits taga.
Kui korraks gaasi vajutab rohkem on must suits hetkes normaalne.
sihhuke loll küsimus minu poolt, et kas e34 tds il on õhulugeja olemas? ma enda omalt ei leidnud küll...
Taga ei ole küll mingit kahtlast suitsu märgata ja ei ole mingit suitsu üldse taga märgataCert85 kirjutas:Ütleks, et diislil on just madalal väänet vastupidiselt bensiini mootorile. Ja ega maanteel just need pöörded pole enam nii madalad. Maanteel sõites peaks olema juba selline pöörete vahemik, kus vääne on väiksem kui seda oleks madalamal pöördel. Aga 4daga peaks 525tds ikka korralikult sooritama möödasõidu ja see kaasiga mängimine pole ka tehaseseades, masinal miski viga ikka. Sest korrast tds astub ikka ka korralikult.
Tasuks käia pädeva diagnostiku juures. Sest tds`l on ka juba õhukululugeja. Taskuks ka pumpa kontrollida, et kuidas tal selle doseerimisega on ja kas vastab ka ilusti gaasipedaali positsioonile.
Oled täheldanud ka mingit kahtlast suitsu taga?
Kui õhku ilusti kätte ei saa on must suits üldiselt taga.
Kui ei saa diislit kätte/pihustid on kinni on tavaliselt selline valgem suits taga.
Kui oli põletatakse juba (turbo lekib, õli satub silindrisse) on sinakas suits taga.
Kui korraks gaasi vajutab rohkem on must suits hetkes normaalne.
Viga leitud sai käidud Karla Autos diagnostis ja selgus et üks vaakum voolik oli lahti, kinnitati tagasi ja nüüd minek maanteel tagasiananass kirjutas:mul teeb täpselt samamoodi
kui olen sõitnud ühtlaselt 100km/h vms ja panen gaasi põhja siis ei liiguta lillegi selle peale, lasen gaasi korra maha siis läheb jälle, ei tea isegi miks ta nii teeb aga see oleks nagu sisse programmeritud, neljandaga ei lhe seier üle 13 ja viiendaga üle 10, imelik asi küll
aitab selle vastu ainult gaas maha või korraks pöörded üles, kütusefilter alles vahetatud ja kõik ülejäänud toimib ideaalselt, ei tundu minu jaoks küll rikkena vaid tehaseseadistusena, kuid mis eesmärgil?

Krt ma küsin ka siin teemas ära 
Nimelt mure selline et mineks nagu veidi kehvemaks läind (vist) aga jõhkralt on hakanud tossama auto (must lont on ikka päääris võimas taga). Kui mootoril koormus taga, st. sõites oleks nagu kuulda kummalist õhu vuhinat, samas tühikäigul tuuritades seda pole või on imeõrn, kas on mõeldav, et õhusüsteem pole enam täiesti õhukindel ja turbost puhutav õhk pressib kusagilt välja?

Nimelt mure selline et mineks nagu veidi kehvemaks läind (vist) aga jõhkralt on hakanud tossama auto (must lont on ikka päääris võimas taga). Kui mootoril koormus taga, st. sõites oleks nagu kuulda kummalist õhu vuhinat, samas tühikäigul tuuritades seda pole või on imeõrn, kas on mõeldav, et õhusüsteem pole enam täiesti õhukindel ja turbost puhutav õhk pressib kusagilt välja?
320d `02
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali