525 tds kaob minek maanteel ära

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Klemm20
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 13.04.2008 10:17 56

525 tds kaob minek maanteel ära

Postitus Postitas Klemm20 »

Probleem siis selles et maanteel kaob minek ära vahepeal st. et kiirus tõuseb jube aeglaselt kui gaasipedaal põhja vajutada ja vaata et eriti üle 140 ei tahagi minna ja kui pedaal põhja vajutada siis ökonomaiseri (kütusekulu näidik) üle 10l sajale ei näitagi aga kui minek tagasi tuleb siis läheb se seier ikka 20l kanti. Küttekulu muidu normaalne milles võiks asi olla...
xxbemari
Huviline
Postitusi: 1304
Liitunud: 25.01.2007 16:22 57
Asukoht: viljandi ..tel 58 023 329

Postitus Postitas xxbemari »

küttefilter umbes!!!ma arvan!!!
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

mul teeb täpselt samamoodi
kui olen sõitnud ühtlaselt 100km/h vms ja panen gaasi põhja siis ei liiguta lillegi selle peale, lasen gaasi korra maha siis läheb jälle, ei tea isegi miks ta nii teeb aga see oleks nagu sisse programmeritud, neljandaga ei lhe seier üle 13 ja viiendaga üle 10, imelik asi küll :|

aitab selle vastu ainult gaas maha või korraks pöörded üles, kütusefilter alles vahetatud ja kõik ülejäänud toimib ideaalselt, ei tundu minu jaoks küll rikkena vaid tehaseseadistusena, kuid mis eesmärgil?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

ananass ja Klemm20, pakuks sama mis xxbemari pakkus ja kysin, millal kyttefilter vahetatud on?
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

AARE530 kirjutas:ananass ja Klemm20, pakuks sama mis xxbemari pakkus ja kysin, millal kyttefilter vahetatud on?
Loe mu postitus uuesti läbi (lõpupoole) ;)
Klemm20
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 13.04.2008 10:17 56

Postitus Postitas Klemm20 »

jah minul on ka nii et neljanda käiguga üle 13 ei lähe, ja küttefiltrit ei ole vahetanud sest auto alles hiljuti soetatud, selle niinimetatud seadistusega maanteel võimatu peaaegu möödasõite teha
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

Kusjuures tekib see probleem kindlasti ka siis kui turbo laeb liiga palju üle, ma lähen oam teooriaga vbla liiga keeruliseks, aga vähemalt 524td el pumbaga masinatel on originaalis turbo ülelaadimine 0,9bari ja kui see ülelaadimine peaks minema üle 1,3 bari siis läheb aju avarii reziimi ja arvab,et midagi on väga viltu ja katkestab kütusepeale andmise, inglisekeeles siis fuelcut. Oleks mingi muu probleem siis gaas põhjas ökonomaiser näitaks ikkagi rohkem küttekulu. Võimaluson veel see,et lihtsalt ei anta peale kütet et noh ongi küttefilter umbes kuid mina ei ole oma silmaga näinud kunagi seda probleemi,et küttefiltrist oleks tingitud see,et auto minek halveneb 50% .
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6158
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

Mu isal on E39 525td 2001a oma ja ütles ka et maanteel saab see diislijunn otsa :P Linnavahel käib edasi nagu püss. Auto muidu ise tiptop korras kõik jupid vahetatud.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Ei ole see mingi tehaseseadistus!! Autol ikkagi mingi viga küljes. Mul sama 525tds ja teeb möödasõite igas asendis ja kuskil ei poo kinni ega lõppe ka jõud. Eriti mugavalt läheb, kui enne manõõvrit veel spordi peale lülitada kast, siis ei teki ka kickdowni viivitust.
525 TDS´a EXECUTIVE
Klemm20
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 13.04.2008 10:17 56

Postitus Postitas Klemm20 »

mul siis 1996 a 525 tds 105kw e39 manuaal kast, ja ei ole koguaeg kasu ka gaasi mahalaskmisest ega pöörete andmisest sõidu ajal, ei tule koguaeg minekut tagasi ja vahepeal ka tuleb, ei tea kas diagnostikas käimisest saaks targemaks wõi???
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

Klemm20 kirjutas:mul siis 1996 a 525 tds 105kw e39 manuaal kast, ja ei ole koguaeg kasu ka gaasi mahalaskmisest ega pöörete andmisest sõidu ajal, ei tule koguaeg minekut tagasi ja vahepeal ka tuleb, ei tea kas diagnostikas käimisest saaks targemaks wõi???
Hmm kas saaks auto korda kui käiks remondis? Loomulikult diagnostist saad abi.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Mine truumu juurde vaata mis veakoodid on aga tundub et map andur voi ]hulugeja!
Klemm20
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 13.04.2008 10:17 56

Postitus Postitas Klemm20 »

Veljo_V kirjutas:Mine truumu juurde vaata mis veakoodid on aga tundub et map andur voi ]hulugeja!
aga seal truumu kodulehel kirjas et diagnostika ja elektritööd bensiini mootoritega autodele
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

Maiks kirjutas:Ei ole see mingi tehaseseadistus!! Autol ikkagi mingi viga küljes. Mul sama 525tds ja teeb möödasõite igas asendis ja kuskil ei poo kinni ega lõppe ka jõud. Eriti mugavalt läheb, kui enne manõõvrit veel spordi peale lülitada kast, siis ei teki ka kickdowni viivitust.
no jah eelmise TDS-iga polnud ka jah seda probleemi aga see võttis maanteel 10 liitrit kah, praegune 6, ei usu mina et seal mingi suur kala oleks, kui korra gaas maha lasta siis läheb nagu haige piix edasi...


SELGITUSEKS:minu oma ei ole nii et vahset tueb jõud tagasi ja vahest ei tule vaid 100% alati käitub samamoodi, käivitub, käib ja liigub perfektselt, vb tõesti mingi andus paneb näkku mis arvab et turps on teisel ringil juba...
Viimati muutis Harri_K, 04.05.2008 22:14 08, muudetud 1 kord kokku.
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

Reimers66 kirjutas:Mu isal on E39 525td 2001a oma ja ütles ka et maanteel saab see diislijunn otsa :P Linnavahel käib edasi nagu püss. Auto muidu ise tiptop korras kõik jupid vahetatud.
maanteel PEAB just paremini minema kui linnavahel, mis siis disla mõte on, mul on just üle 100km/h hea minek, alla 100 on tavaline...
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6158
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

ananass kirjutas:
Reimers66 kirjutas:Mu isal on E39 525td 2001a oma ja ütles ka et maanteel saab see diislijunn otsa :P Linnavahel käib edasi nagu püss. Auto muidu ise tiptop korras kõik jupid vahetatud.
maanteel PEAB just paremini minema kui linnavahel, mis siis disla mõte on, mul on just üle 100km/h hea minek, alla 100 on tavaline...
no mu isa võrdles seda 523ia bensukaga ja ütles et maanteel see hakkas alles elama kui diisel juba otsa hakkab saama. Eks arvamusi ole erinevaid. Kuskil üle 100kmh see diisel ei ole enam nii hea kui bensukas
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Ütleks, et diislil on just madalal väänet vastupidiselt bensiini mootorile. Ja ega maanteel just need pöörded pole enam nii madalad. Maanteel sõites peaks olema juba selline pöörete vahemik, kus vääne on väiksem kui seda oleks madalamal pöördel. Aga 4daga peaks 525tds ikka korralikult sooritama möödasõidu ja see kaasiga mängimine pole ka tehaseseades, masinal miski viga ikka. Sest korrast tds astub ikka ka korralikult.

Tasuks käia pädeva diagnostiku juures. Sest tds`l on ka juba õhukululugeja. Taskuks ka pumpa kontrollida, et kuidas tal selle doseerimisega on ja kas vastab ka ilusti gaasipedaali positsioonile.

Oled täheldanud ka mingit kahtlast suitsu taga?

Kui õhku ilusti kätte ei saa on must suits üldiselt taga.
Kui ei saa diislit kätte/pihustid on kinni on tavaliselt selline valgem suits taga.
Kui oli põletatakse juba (turbo lekib, õli satub silindrisse) on sinakas suits taga.

Kui korraks gaasi vajutab rohkem on must suits hetkes normaalne.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

Hmm, ütlen nii palju, kes arvab et maanteel TDS otsa saab siis tulge teeme minu omaga proovisõit ja Teie arvamus muutub ;) just MAANTEEL hakkab minu oma elama, mis need esimene ja teine, käib kohe põhja, pole tal rakendada seda jõudu kuhugi, ütleks et alates 120 siis hakkab mõnuga minema ja ei olegi sellist tunnet et hakkaks ära kaduma vms :)
aga sellega nõustun küll jah, mingi kammajaa on, aga ei häiri nii palju, pärast sorgivad mul kütusekulu 8-9 peale... :P

Minu omal ei tule MITTE mingisgi asendis suitsu, kõik toimi ideaalselt, va see mingi aeg rahulikult sõitu ja siis üle 10L ei näita, kui gaasiga mängida või linna vahel sõita siis probleemi pole, aga mingi 15-20sekki ühtlase gaasiga sõita siis teeb nii...
Kasutaja avatar
Seigo
Huviline
Postitusi: 1748
Liitunud: 07.11.2003 11:49 24
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Seigo »

Cert85 kirjutas:Ütleks, et diislil on just madalal väänet vastupidiselt bensiini mootorile. Ja ega maanteel just need pöörded pole enam nii madalad. Maanteel sõites peaks olema juba selline pöörete vahemik, kus vääne on väiksem kui seda oleks madalamal pöördel. Aga 4daga peaks 525tds ikka korralikult sooritama möödasõidu ja see kaasiga mängimine pole ka tehaseseades, masinal miski viga ikka. Sest korrast tds astub ikka ka korralikult.

Tasuks käia pädeva diagnostiku juures. Sest tds`l on ka juba õhukululugeja. Taskuks ka pumpa kontrollida, et kuidas tal selle doseerimisega on ja kas vastab ka ilusti gaasipedaali positsioonile.

Oled täheldanud ka mingit kahtlast suitsu taga?

Kui õhku ilusti kätte ei saa on must suits üldiselt taga.
Kui ei saa diislit kätte/pihustid on kinni on tavaliselt selline valgem suits taga.
Kui oli põletatakse juba (turbo lekib, õli satub silindrisse) on sinakas suits taga.

Kui korraks gaasi vajutab rohkem on must suits hetkes normaalne.

sihhuke loll küsimus minu poolt, et kas e34 tds il on õhulugeja olemas? ma enda omalt ei leidnud küll...
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

ka mina ei leidnud e34-jal,aga e39-l on küll selline vidin
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

seix kirjutas:
Cert85 kirjutas:Ütleks, et diislil on just madalal väänet vastupidiselt bensiini mootorile. Ja ega maanteel just need pöörded pole enam nii madalad. Maanteel sõites peaks olema juba selline pöörete vahemik, kus vääne on väiksem kui seda oleks madalamal pöördel. Aga 4daga peaks 525tds ikka korralikult sooritama möödasõidu ja see kaasiga mängimine pole ka tehaseseades, masinal miski viga ikka. Sest korrast tds astub ikka ka korralikult.

Tasuks käia pädeva diagnostiku juures. Sest tds`l on ka juba õhukululugeja. Taskuks ka pumpa kontrollida, et kuidas tal selle doseerimisega on ja kas vastab ka ilusti gaasipedaali positsioonile.

Oled täheldanud ka mingit kahtlast suitsu taga?

Kui õhku ilusti kätte ei saa on must suits üldiselt taga.
Kui ei saa diislit kätte/pihustid on kinni on tavaliselt selline valgem suits taga.
Kui oli põletatakse juba (turbo lekib, õli satub silindrisse) on sinakas suits taga.

Kui korraks gaasi vajutab rohkem on must suits hetkes normaalne.

sihhuke loll küsimus minu poolt, et kas e34 tds il on õhulugeja olemas? ma enda omalt ei leidnud küll...
E34-lon seda funksiooni taitmas MAP andur.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Klemm20 kirjutas:
Veljo_V kirjutas:Mine truumu juurde vaata mis veakoodid on aga tundub et map andur voi ]hulugeja!
aga seal truumu kodulehel kirjas et diagnostika ja elektritööd bensiini mootoritega autodele
Helista truumule!
Klemm20
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 13.04.2008 10:17 56

Postitus Postitas Klemm20 »

Veljo_V kirjutas:
Klemm20 kirjutas:
Veljo_V kirjutas:Mine truumu juurde vaata mis veakoodid on aga tundub et map andur voi ]hulugeja!
aga seal truumu kodulehel kirjas et diagnostika ja elektritööd bensiini mootoritega autodele
Helista truumule!
tegelevad jah ainult bensukatega
Klemm20
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 13.04.2008 10:17 56

Postitus Postitas Klemm20 »

Cert85 kirjutas:Ütleks, et diislil on just madalal väänet vastupidiselt bensiini mootorile. Ja ega maanteel just need pöörded pole enam nii madalad. Maanteel sõites peaks olema juba selline pöörete vahemik, kus vääne on väiksem kui seda oleks madalamal pöördel. Aga 4daga peaks 525tds ikka korralikult sooritama möödasõidu ja see kaasiga mängimine pole ka tehaseseades, masinal miski viga ikka. Sest korrast tds astub ikka ka korralikult.

Tasuks käia pädeva diagnostiku juures. Sest tds`l on ka juba õhukululugeja. Taskuks ka pumpa kontrollida, et kuidas tal selle doseerimisega on ja kas vastab ka ilusti gaasipedaali positsioonile.

Oled täheldanud ka mingit kahtlast suitsu taga?

Kui õhku ilusti kätte ei saa on must suits üldiselt taga.
Kui ei saa diislit kätte/pihustid on kinni on tavaliselt selline valgem suits taga.
Kui oli põletatakse juba (turbo lekib, õli satub silindrisse) on sinakas suits taga.

Kui korraks gaasi vajutab rohkem on must suits hetkes normaalne.
Taga ei ole küll mingit kahtlast suitsu märgata ja ei ole mingit suitsu üldse taga märgata
Klemm20
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 13.04.2008 10:17 56

Postitus Postitas Klemm20 »

ananass kirjutas:mul teeb täpselt samamoodi
kui olen sõitnud ühtlaselt 100km/h vms ja panen gaasi põhja siis ei liiguta lillegi selle peale, lasen gaasi korra maha siis läheb jälle, ei tea isegi miks ta nii teeb aga see oleks nagu sisse programmeritud, neljandaga ei lhe seier üle 13 ja viiendaga üle 10, imelik asi küll :|

aitab selle vastu ainult gaas maha või korraks pöörded üles, kütusefilter alles vahetatud ja kõik ülejäänud toimib ideaalselt, ei tundu minu jaoks küll rikkena vaid tehaseseadistusena, kuid mis eesmärgil?
Viga leitud sai käidud Karla Autos diagnostis ja selgus et üks vaakum voolik oli lahti, kinnitati tagasi ja nüüd minek maanteel tagasi :)
Kasutaja avatar
lauri86
Huviline
Postitusi: 545
Liitunud: 27.01.2004 18:51 51
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lauri86 »

Krt ma küsin ka siin teemas ära :D

Nimelt mure selline et mineks nagu veidi kehvemaks läind (vist) aga jõhkralt on hakanud tossama auto (must lont on ikka päääris võimas taga). Kui mootoril koormus taga, st. sõites oleks nagu kuulda kummalist õhu vuhinat, samas tühikäigul tuuritades seda pole või on imeõrn, kas on mõeldav, et õhusüsteem pole enam täiesti õhukindel ja turbost puhutav õhk pressib kusagilt välja?
320d `02
paradiisivares
Huviline
Postitusi: 409
Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali

Postitus Postitas paradiisivares »

millal õhufiltrit vahetasid..? kui see on ok siis võimalik tõesti,et pressib kuskilt vahelt välja.
Kasutaja avatar
lauri86
Huviline
Postitusi: 545
Liitunud: 27.01.2004 18:51 51
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lauri86 »

õhufilter äsja vahetatud ja täitsa ok.
320d `02
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Vaata turbost sisselaskeni lõdvikud üle. Arvatavasti mõni katki ja laseb turborõhu maha. Veokal oli mul näiteks cooler ise puruks ja hakkas ka ainult koormusel vuhisema. Tühikäigul mittemidagi.
525 TDS´a EXECUTIVE
Vasta