1. leht 1-st

525 tds kaob minek maanteel ära

Postitatud: 03.05.2008 22:22 36
Postitas Klemm20
Probleem siis selles et maanteel kaob minek ära vahepeal st. et kiirus tõuseb jube aeglaselt kui gaasipedaal põhja vajutada ja vaata et eriti üle 140 ei tahagi minna ja kui pedaal põhja vajutada siis ökonomaiseri (kütusekulu näidik) üle 10l sajale ei näitagi aga kui minek tagasi tuleb siis läheb se seier ikka 20l kanti. Küttekulu muidu normaalne milles võiks asi olla...

Postitatud: 03.05.2008 22:25 58
Postitas xxbemari
küttefilter umbes!!!ma arvan!!!

Postitatud: 04.05.2008 09:18 06
Postitas Harri_K
mul teeb täpselt samamoodi
kui olen sõitnud ühtlaselt 100km/h vms ja panen gaasi põhja siis ei liiguta lillegi selle peale, lasen gaasi korra maha siis läheb jälle, ei tea isegi miks ta nii teeb aga see oleks nagu sisse programmeritud, neljandaga ei lhe seier üle 13 ja viiendaga üle 10, imelik asi küll :|

aitab selle vastu ainult gaas maha või korraks pöörded üles, kütusefilter alles vahetatud ja kõik ülejäänud toimib ideaalselt, ei tundu minu jaoks küll rikkena vaid tehaseseadistusena, kuid mis eesmärgil?

Postitatud: 04.05.2008 09:29 55
Postitas AARE540
ananass ja Klemm20, pakuks sama mis xxbemari pakkus ja kysin, millal kyttefilter vahetatud on?

Postitatud: 04.05.2008 11:25 23
Postitas Harri_K
AARE530 kirjutas:ananass ja Klemm20, pakuks sama mis xxbemari pakkus ja kysin, millal kyttefilter vahetatud on?
Loe mu postitus uuesti läbi (lõpupoole) ;)

Postitatud: 04.05.2008 13:12 35
Postitas Klemm20
jah minul on ka nii et neljanda käiguga üle 13 ei lähe, ja küttefiltrit ei ole vahetanud sest auto alles hiljuti soetatud, selle niinimetatud seadistusega maanteel võimatu peaaegu möödasõite teha

Postitatud: 04.05.2008 15:55 36
Postitas toivoku
Kusjuures tekib see probleem kindlasti ka siis kui turbo laeb liiga palju üle, ma lähen oam teooriaga vbla liiga keeruliseks, aga vähemalt 524td el pumbaga masinatel on originaalis turbo ülelaadimine 0,9bari ja kui see ülelaadimine peaks minema üle 1,3 bari siis läheb aju avarii reziimi ja arvab,et midagi on väga viltu ja katkestab kütusepeale andmise, inglisekeeles siis fuelcut. Oleks mingi muu probleem siis gaas põhjas ökonomaiser näitaks ikkagi rohkem küttekulu. Võimaluson veel see,et lihtsalt ei anta peale kütet et noh ongi küttefilter umbes kuid mina ei ole oma silmaga näinud kunagi seda probleemi,et küttefiltrist oleks tingitud see,et auto minek halveneb 50% .

Postitatud: 04.05.2008 15:58 15
Postitas Reimers
Mu isal on E39 525td 2001a oma ja ütles ka et maanteel saab see diislijunn otsa :P Linnavahel käib edasi nagu püss. Auto muidu ise tiptop korras kõik jupid vahetatud.

Postitatud: 04.05.2008 17:44 51
Postitas Maiks
Ei ole see mingi tehaseseadistus!! Autol ikkagi mingi viga küljes. Mul sama 525tds ja teeb möödasõite igas asendis ja kuskil ei poo kinni ega lõppe ka jõud. Eriti mugavalt läheb, kui enne manõõvrit veel spordi peale lülitada kast, siis ei teki ka kickdowni viivitust.

Postitatud: 04.05.2008 18:22 50
Postitas Klemm20
mul siis 1996 a 525 tds 105kw e39 manuaal kast, ja ei ole koguaeg kasu ka gaasi mahalaskmisest ega pöörete andmisest sõidu ajal, ei tule koguaeg minekut tagasi ja vahepeal ka tuleb, ei tea kas diagnostikas käimisest saaks targemaks wõi???

Postitatud: 04.05.2008 20:17 37
Postitas toivoku
Klemm20 kirjutas:mul siis 1996 a 525 tds 105kw e39 manuaal kast, ja ei ole koguaeg kasu ka gaasi mahalaskmisest ega pöörete andmisest sõidu ajal, ei tule koguaeg minekut tagasi ja vahepeal ka tuleb, ei tea kas diagnostikas käimisest saaks targemaks wõi???
Hmm kas saaks auto korda kui käiks remondis? Loomulikult diagnostist saad abi.

Postitatud: 04.05.2008 20:26 03
Postitas Veljo_V
Mine truumu juurde vaata mis veakoodid on aga tundub et map andur voi ]hulugeja!

Postitatud: 04.05.2008 21:06 28
Postitas Klemm20
Veljo_V kirjutas:Mine truumu juurde vaata mis veakoodid on aga tundub et map andur voi ]hulugeja!
aga seal truumu kodulehel kirjas et diagnostika ja elektritööd bensiini mootoritega autodele

Postitatud: 04.05.2008 22:11 08
Postitas Harri_K
Maiks kirjutas:Ei ole see mingi tehaseseadistus!! Autol ikkagi mingi viga küljes. Mul sama 525tds ja teeb möödasõite igas asendis ja kuskil ei poo kinni ega lõppe ka jõud. Eriti mugavalt läheb, kui enne manõõvrit veel spordi peale lülitada kast, siis ei teki ka kickdowni viivitust.
no jah eelmise TDS-iga polnud ka jah seda probleemi aga see võttis maanteel 10 liitrit kah, praegune 6, ei usu mina et seal mingi suur kala oleks, kui korra gaas maha lasta siis läheb nagu haige piix edasi...


SELGITUSEKS:minu oma ei ole nii et vahset tueb jõud tagasi ja vahest ei tule vaid 100% alati käitub samamoodi, käivitub, käib ja liigub perfektselt, vb tõesti mingi andus paneb näkku mis arvab et turps on teisel ringil juba...

Postitatud: 04.05.2008 22:12 14
Postitas Harri_K
Reimers66 kirjutas:Mu isal on E39 525td 2001a oma ja ütles ka et maanteel saab see diislijunn otsa :P Linnavahel käib edasi nagu püss. Auto muidu ise tiptop korras kõik jupid vahetatud.
maanteel PEAB just paremini minema kui linnavahel, mis siis disla mõte on, mul on just üle 100km/h hea minek, alla 100 on tavaline...

Postitatud: 04.05.2008 22:42 07
Postitas Reimers
ananass kirjutas:
Reimers66 kirjutas:Mu isal on E39 525td 2001a oma ja ütles ka et maanteel saab see diislijunn otsa :P Linnavahel käib edasi nagu püss. Auto muidu ise tiptop korras kõik jupid vahetatud.
maanteel PEAB just paremini minema kui linnavahel, mis siis disla mõte on, mul on just üle 100km/h hea minek, alla 100 on tavaline...
no mu isa võrdles seda 523ia bensukaga ja ütles et maanteel see hakkas alles elama kui diisel juba otsa hakkab saama. Eks arvamusi ole erinevaid. Kuskil üle 100kmh see diisel ei ole enam nii hea kui bensukas

Postitatud: 04.05.2008 22:59 58
Postitas Cert85
Ütleks, et diislil on just madalal väänet vastupidiselt bensiini mootorile. Ja ega maanteel just need pöörded pole enam nii madalad. Maanteel sõites peaks olema juba selline pöörete vahemik, kus vääne on väiksem kui seda oleks madalamal pöördel. Aga 4daga peaks 525tds ikka korralikult sooritama möödasõidu ja see kaasiga mängimine pole ka tehaseseades, masinal miski viga ikka. Sest korrast tds astub ikka ka korralikult.

Tasuks käia pädeva diagnostiku juures. Sest tds`l on ka juba õhukululugeja. Taskuks ka pumpa kontrollida, et kuidas tal selle doseerimisega on ja kas vastab ka ilusti gaasipedaali positsioonile.

Oled täheldanud ka mingit kahtlast suitsu taga?

Kui õhku ilusti kätte ei saa on must suits üldiselt taga.
Kui ei saa diislit kätte/pihustid on kinni on tavaliselt selline valgem suits taga.
Kui oli põletatakse juba (turbo lekib, õli satub silindrisse) on sinakas suits taga.

Kui korraks gaasi vajutab rohkem on must suits hetkes normaalne.

Postitatud: 04.05.2008 23:08 50
Postitas Harri_K
Hmm, ütlen nii palju, kes arvab et maanteel TDS otsa saab siis tulge teeme minu omaga proovisõit ja Teie arvamus muutub ;) just MAANTEEL hakkab minu oma elama, mis need esimene ja teine, käib kohe põhja, pole tal rakendada seda jõudu kuhugi, ütleks et alates 120 siis hakkab mõnuga minema ja ei olegi sellist tunnet et hakkaks ära kaduma vms :)
aga sellega nõustun küll jah, mingi kammajaa on, aga ei häiri nii palju, pärast sorgivad mul kütusekulu 8-9 peale... :P

Minu omal ei tule MITTE mingisgi asendis suitsu, kõik toimi ideaalselt, va see mingi aeg rahulikult sõitu ja siis üle 10L ei näita, kui gaasiga mängida või linna vahel sõita siis probleemi pole, aga mingi 15-20sekki ühtlase gaasiga sõita siis teeb nii...

Postitatud: 04.05.2008 23:17 53
Postitas Seigo
Cert85 kirjutas:Ütleks, et diislil on just madalal väänet vastupidiselt bensiini mootorile. Ja ega maanteel just need pöörded pole enam nii madalad. Maanteel sõites peaks olema juba selline pöörete vahemik, kus vääne on väiksem kui seda oleks madalamal pöördel. Aga 4daga peaks 525tds ikka korralikult sooritama möödasõidu ja see kaasiga mängimine pole ka tehaseseades, masinal miski viga ikka. Sest korrast tds astub ikka ka korralikult.

Tasuks käia pädeva diagnostiku juures. Sest tds`l on ka juba õhukululugeja. Taskuks ka pumpa kontrollida, et kuidas tal selle doseerimisega on ja kas vastab ka ilusti gaasipedaali positsioonile.

Oled täheldanud ka mingit kahtlast suitsu taga?

Kui õhku ilusti kätte ei saa on must suits üldiselt taga.
Kui ei saa diislit kätte/pihustid on kinni on tavaliselt selline valgem suits taga.
Kui oli põletatakse juba (turbo lekib, õli satub silindrisse) on sinakas suits taga.

Kui korraks gaasi vajutab rohkem on must suits hetkes normaalne.

sihhuke loll küsimus minu poolt, et kas e34 tds il on õhulugeja olemas? ma enda omalt ei leidnud küll...

Postitatud: 05.05.2008 00:19 15
Postitas jargo
ka mina ei leidnud e34-jal,aga e39-l on küll selline vidin

Postitatud: 05.05.2008 09:33 18
Postitas Veljo_V
seix kirjutas:
Cert85 kirjutas:Ütleks, et diislil on just madalal väänet vastupidiselt bensiini mootorile. Ja ega maanteel just need pöörded pole enam nii madalad. Maanteel sõites peaks olema juba selline pöörete vahemik, kus vääne on väiksem kui seda oleks madalamal pöördel. Aga 4daga peaks 525tds ikka korralikult sooritama möödasõidu ja see kaasiga mängimine pole ka tehaseseades, masinal miski viga ikka. Sest korrast tds astub ikka ka korralikult.

Tasuks käia pädeva diagnostiku juures. Sest tds`l on ka juba õhukululugeja. Taskuks ka pumpa kontrollida, et kuidas tal selle doseerimisega on ja kas vastab ka ilusti gaasipedaali positsioonile.

Oled täheldanud ka mingit kahtlast suitsu taga?

Kui õhku ilusti kätte ei saa on must suits üldiselt taga.
Kui ei saa diislit kätte/pihustid on kinni on tavaliselt selline valgem suits taga.
Kui oli põletatakse juba (turbo lekib, õli satub silindrisse) on sinakas suits taga.

Kui korraks gaasi vajutab rohkem on must suits hetkes normaalne.

sihhuke loll küsimus minu poolt, et kas e34 tds il on õhulugeja olemas? ma enda omalt ei leidnud küll...
E34-lon seda funksiooni taitmas MAP andur.

Postitatud: 05.05.2008 09:34 08
Postitas Veljo_V
Klemm20 kirjutas:
Veljo_V kirjutas:Mine truumu juurde vaata mis veakoodid on aga tundub et map andur voi ]hulugeja!
aga seal truumu kodulehel kirjas et diagnostika ja elektritööd bensiini mootoritega autodele
Helista truumule!

Postitatud: 05.05.2008 15:45 48
Postitas Klemm20
Veljo_V kirjutas:
Klemm20 kirjutas:
Veljo_V kirjutas:Mine truumu juurde vaata mis veakoodid on aga tundub et map andur voi ]hulugeja!
aga seal truumu kodulehel kirjas et diagnostika ja elektritööd bensiini mootoritega autodele
Helista truumule!
tegelevad jah ainult bensukatega

Postitatud: 05.05.2008 15:47 26
Postitas Klemm20
Cert85 kirjutas:Ütleks, et diislil on just madalal väänet vastupidiselt bensiini mootorile. Ja ega maanteel just need pöörded pole enam nii madalad. Maanteel sõites peaks olema juba selline pöörete vahemik, kus vääne on väiksem kui seda oleks madalamal pöördel. Aga 4daga peaks 525tds ikka korralikult sooritama möödasõidu ja see kaasiga mängimine pole ka tehaseseades, masinal miski viga ikka. Sest korrast tds astub ikka ka korralikult.

Tasuks käia pädeva diagnostiku juures. Sest tds`l on ka juba õhukululugeja. Taskuks ka pumpa kontrollida, et kuidas tal selle doseerimisega on ja kas vastab ka ilusti gaasipedaali positsioonile.

Oled täheldanud ka mingit kahtlast suitsu taga?

Kui õhku ilusti kätte ei saa on must suits üldiselt taga.
Kui ei saa diislit kätte/pihustid on kinni on tavaliselt selline valgem suits taga.
Kui oli põletatakse juba (turbo lekib, õli satub silindrisse) on sinakas suits taga.

Kui korraks gaasi vajutab rohkem on must suits hetkes normaalne.
Taga ei ole küll mingit kahtlast suitsu märgata ja ei ole mingit suitsu üldse taga märgata

Postitatud: 09.05.2008 10:30 50
Postitas Klemm20
ananass kirjutas:mul teeb täpselt samamoodi
kui olen sõitnud ühtlaselt 100km/h vms ja panen gaasi põhja siis ei liiguta lillegi selle peale, lasen gaasi korra maha siis läheb jälle, ei tea isegi miks ta nii teeb aga see oleks nagu sisse programmeritud, neljandaga ei lhe seier üle 13 ja viiendaga üle 10, imelik asi küll :|

aitab selle vastu ainult gaas maha või korraks pöörded üles, kütusefilter alles vahetatud ja kõik ülejäänud toimib ideaalselt, ei tundu minu jaoks küll rikkena vaid tehaseseadistusena, kuid mis eesmärgil?
Viga leitud sai käidud Karla Autos diagnostis ja selgus et üks vaakum voolik oli lahti, kinnitati tagasi ja nüüd minek maanteel tagasi :)

Postitatud: 09.05.2008 10:37 54
Postitas lauri86
Krt ma küsin ka siin teemas ära :D

Nimelt mure selline et mineks nagu veidi kehvemaks läind (vist) aga jõhkralt on hakanud tossama auto (must lont on ikka päääris võimas taga). Kui mootoril koormus taga, st. sõites oleks nagu kuulda kummalist õhu vuhinat, samas tühikäigul tuuritades seda pole või on imeõrn, kas on mõeldav, et õhusüsteem pole enam täiesti õhukindel ja turbost puhutav õhk pressib kusagilt välja?

Postitatud: 09.05.2008 12:00 34
Postitas paradiisivares
millal õhufiltrit vahetasid..? kui see on ok siis võimalik tõesti,et pressib kuskilt vahelt välja.

Postitatud: 09.05.2008 12:15 08
Postitas lauri86
õhufilter äsja vahetatud ja täitsa ok.

Postitatud: 09.05.2008 20:42 59
Postitas Maiks
Vaata turbost sisselaskeni lõdvikud üle. Arvatavasti mõni katki ja laseb turborõhu maha. Veokal oli mul näiteks cooler ise puruks ja hakkas ka ainult koormusel vuhisema. Tühikäigul mittemidagi.