1. leht 1-st

525ix ajalugu, infopäring

Postitatud: 09.05.2008 16:07 35
Postitas Lexuz
Tere

Kas kellelegi siit foorumist on see auto ka tuttav? http://fotoalbum.ee/photos/k2snapuuks/sets/451919

Äkki oskate infot anda - on see väga varjusurmas isend?

Ette tänades,
Lex

Postitatud: 09.05.2008 17:13 10
Postitas Bmw525ix
Peaaegu samasugune nagu minu IX =)
Endal 93 aasta
Ja oi kus ma kadetsen sinu 525 ix märki seal taga :P

Postitatud: 09.05.2008 17:37 09
Postitas Lexuz
Ei ole veel minu oma, kuid pakutakse - nüüd vägagi kahtlen, sest jupid kallid ja ega mingit rondiks aetud asja omale kaela taha küll.

Postitatud: 09.05.2008 17:47 18
Postitas xTc-b
Lexuz kirjutas:Ei ole veel minu oma, kuid pakutakse - nüüd vägagi kahtlen, sest jupid kallid ja ega mingit rondiks aetud asja omale kaela taha küll.
Milliseid juppe sa silmas pead mis kallid on??

Postitatud: 09.05.2008 17:53 03
Postitas Lexuz
Esimesed veovõllid/poolteljed näiteks...ja ega tavalise E34 pole just palju ühist niiet enamus juppe siis ainult UM-ist.

Postitatud: 09.05.2008 18:14 28
Postitas Bmw525ix
Kas esimesed amordid korras?
Mul näiteks need läbi.Päris jube sõita.nagu tivoli oleks.Tagumised amordid on nivood(jäigad).

Postitatud: 09.05.2008 18:18 29
Postitas Lexuz
Info amortide kohta puudub. Näen autot alles homme ja siis võiks juba umbeski teada mida jälgida. Touringuid on omal olnud küll, kuid diislid mõlemad ja tagaveolised. Ixiga kogemus puudub.

Postitatud: 09.05.2008 19:41 28
Postitas Bmw525ix
esimesena vaata kohe amorid ära sest IX amoridid suht kallid.
Siis kui käike vahetada siis ei tohiks nõkse käia tagasillas...kui käib siis otsapuksid läbi(päris jama vahetada neid).
Samuti kontrollida kas ikka kõik neli ratast edasi veavad.
Kui võimalus siis vaata auto all kah(otsi ega õli vahekastist välja ei aja)

Aga lohuta et talvel on IX üle prahi =)

Postitatud: 11.05.2008 08:33 01
Postitas xTc-b
Tere,
Poolteljed ja vahekasti asjadele pole veel tõesti alternatiivi leidnud ja õnneks sõidavad veel hästi..
Aga siiski, kui mina oma ixil esimesi amorte vahetan siis ei pea 7500.- tk maksma vaid saab paari tuhendega hakkama (koos vahetusega).
Ainuke asi mida olen um'ist oma IX'ile ostnud on sisemine sharniir 1400.-tk vms... aga no seda ei vaheta ju igapäev.. ülejäänud sillaosa on täiesti vabalt saadavad ja täiesti normaalse hinnaga!!!
Inimesed ärge kartke IX'i :D

Postitatud: 11.05.2008 11:26 10
Postitas Lexuz
Vaatasin siis antud isendi üle. Ei olnud ühtegi plekki, mis poleks roostes olnud - ikka korralik rooste tiivaäärtes, ukseäärtes, ukselinkide(!) all, kapotil, karbid olid võõbatud just miski kivikaitsega. Vahekast jooksis õli, juhipoolne amort oli suht pehme, kõrvalistujapoolne veovõll tegi kohepealt startides häält, kummid siledad (erinevalt kulunud), summuti lörises, juhtmeid ja voolikud rippus siin-seal. Mootor käis ühtlaselt aga tuure andes kõlas mingi veider susin/kohin, termovent loperdas korralikult,esiklaas katki. Ja see oli siis Ix mille kohta enne lähemalt nägemist kirjutas omanik: rahuldavas sõidukorras. Mina jätsin hetkel küll diili katki (tegemist oli vahetusega, vääringus u 25k)

Postitatud: 11.05.2008 21:10 38
Postitas aasakas
Bmw525ix kirjutas: Siis kui käike vahetada siis ei tohiks nõkse käia tagasillas...kui käib siis otsapuksid läbi(päris jama vahetada neid).
Selle jaoks on kohad, kus neid vahetada