1. leht 1-st

e39 530'd kütuse tagasilangus + õhumullid kütusetorus

Postitatud: 12.05.2008 14:12 42
Postitas edz
Diislispetsid andke nõu, mitu atmosfääri on 530d paagipumba tööks normaalne rõhk? nimelt on teine jukerdama hakanud, käivitades kohe käima ei lähe vaid tuleb hoida süüdet sees ja oodata kuni kütus üles pumpab, kapotialt vaadates on näha läbipaistva kütusevooliku täitumist. Kohapeal töötab normaalselt, kuid teinekord sõidupealt sureb lambist välja ( kui sõita ühtlaselt ( vaikselt ) linnas.Seismajättes on jälle näha kuidas kütusevoolik mul mul mul tühjaks jookseb?

UM'i diagnostika jättis mulje, kus oletati aga midagi kindlat ei osatut väita, soovitati muidugi kohe kõik pumbad ära vahetada ( etteande pump juhi-istme alt, kui ka paagipump ) mis just testimiseks ei ole odav lõbu.

Kas e39 530d 99' masinatel peab olema kütusefiltri juures ka mingi tagasivooluklappi meenutav klapp või on see eelmise omaniku leiutis? Samas on masinal varem ka Webasto peal olnud, mida kapotiall enam ei ole, kuid etteandepumbajuures ( juhiistme all ) on seal see mootor koos väljalaske toruga olemas.

NB! kui paak ääreni täis võtta, siis kord käivitub kohe peale eelsüüte kustumist aga teinekord tahab jälle veidi ootamist, et kütus peale jookseks.

Kas kütusefilter saab asja kuidagi mõjutada?
Kas äkki ei või olla jäänud kuidagi õhk süsteemi sisse ?

Postitatud: 13.05.2008 20:15 46
Postitas felix
Jamasin sama asjaga, sümptomid suht sarnased. Täispaagiga käis suht normaalselt, veaks oli mul paagisisene pump, millel labad maas. See tähendab pump teeb häält aga kütuse rõhk väga väike. Kuskil eelnevas teemas oli täpselt kirjutatud ka palju see olema peaks, minu arvates oli paagipumbal ca 2 at ja kõhualusel ca 4 at. Normaalseks tööks on minu arvates vajalikud mõlemad pumbad Webastole tuleb kütus teist toru mööda.

Postitatud: 14.05.2008 08:36 39
Postitas edz
ok, võtan nädalavahetusel selle paagipumba ette, ega ei tea kummal poole ta seal paagis asub, kui iste üles võtta siis on kaks ava seal, kas vasakul või paremal pool?

Postitatud: 14.05.2008 17:51 31
Postitas felix
Pump on paremal pool.

Postitatud: 19.05.2008 13:32 02
Postitas edz
kakusin nädalavahetusel pumba paagist välja, sõel puhas, pump akupealt töötas nagu loom ühtlaselt. klambrid vahetasin välja paagipumba kaane peal ning kütusefiltri samuti, kuid ikkagi on nii, et seisma jättes läheb kütusetoru filtri juurest mis jookseb kõrgsurvepumpa tühjaks..
Tekkis küsimus, kas peale süüte väljalülitamist imeb kõrgsurve pump veel vaakumiga endale kütust peale, sest kütus mitte ei voola paagipoole vaid just kõrgsurvepumba poole tühjaks.
Etteandepump käivitamisel ( hetkel kui ootad eelsüüteküünla kustumist ) töötab samuti kõrvaga kuuldavalt.

etteande pumba juurest sai ka kõik klambrid üle käidud, kust kuramus ta seda õhku endale siis juurde võib tõmmata? paagipump on kõrgimulguni kütuse sees, sealt nagu ei saa küll kuidagi?

on kellelgi ideid?

Postitatud: 19.05.2008 19:15 37
Postitas felix
Kui pumba surve väike on siis teeb täpselt niimoodi, ma kakkusin omal kogu värgi paagist välja, paagisisene pump hoiab tal kütuse taset kahe paagi vahel võrdsena. Kui surve väike pumpab ta lihtsalt ühest paagist teise ja mullid jooksevad minu arvates sellepärast et kütus läheb tagasivoolu toru mööda paaki tagasi, õhku saab ta kahe paagi vahelisest torustikust. Vähemalt mina sain asjast niimoodi aru. Endal sai pumba survet käepäraste vahenditega mõõdetud . Pump paagist väljatuleku otsa külge rehvisurve manomeeter pump kütuse sisse ja vool peale. Mul endal näitas katkiste labadega ca 0,5 at. Pumba lasin remontida.

Postitatud: 19.05.2008 21:00 17
Postitas felix
Samas lisaks, et ma ei tea mis siis on kui põhjaalune pump ei tööta.

Postitatud: 20.05.2008 21:26 18
Postitas edz
no nii. ostsin siis automaailmast uue pumba 1500.- ja peale vahetust töötab kõik nagu kella värk. kuigi jah silma ja kõrvaga mingit vahet pole, töötab sama hästi kui vana.

tänud Felix