1. leht 1-st

E39 ragin esisillas

Postitatud: 16.05.2008 14:22 08
Postitas Pets24
Vasakul pool esisillas tekkis mingi ragin (vaikselt sõites rooli keerates ja ebatasase tee peal oli eriti kuulda, kiiremini sõites siledal teel ei saanud aru). Vahetatud said amordipadjad, kuna viga viitas nendele, nüüd asi parem ja ragin vaiksem, kuid siiski midagi ragiseb veel :S Väga häiriv vaikselt sõites. Ragin just siis kui piduriga hoiad autot kinni või sõidad vaiksemalt kuskil aukliku tee peal, suurematel kiirustel ei ole kuulda. Kindlasti võib 1000 asja seda põhjustada, kuid äkki keegi targem oskab arvata, mis reaalne viga võiks olla.

Postitatud: 16.05.2008 15:05 20
Postitas AARE540
Kas sa ülestõstetud ratast käega ringi ajada oled proovinud, äkki rattalaager teeb lollusi? 100% tõe pähe seda küll ei esita, aga proovida vast tasub.

Postitatud: 16.05.2008 15:22 45
Postitas Alari.
Kuidas rooliotsadega lood on? sisemised ja välimised?
Samas pakun ka rattalaagrit mis võib sellist lollust teha!
(Sõbra land cruiseril tegi rattalaager keerates sellist naksumist,muidu ise laager ei ulund ega midagi)

Postitatud: 17.05.2008 13:07 53
Postitas Pets24
rattalaager käis endal ka peast läbi, kuid kahtlema hakkasin selles, kuna ulumist pole ja niisama üles tõestetud ratast keerates ka vaikus. Rooliotsad tunduvad ok olevat.
Praegu tuli selline kaval mõte et kuna UM on veermikukontroll tasuta, siis vist peaks kasutama võimalust :D

Postitatud: 17.05.2008 18:46 13
Postitas Mikk_O
kas sel autol amordi tugilaagrid ka on?

Postitatud: 17.05.2008 19:54 38
Postitas kapa
koos padjaga ju?

Postitatud: 17.05.2008 20:16 43
Postitas Reimers
Arvan et sul on esiamordid läbi kuna amordipadi ei tee otseselt raginat vaid katkine amort ise. Mul oli vähemalt katkine amort see mis häält tegi sellist kerget krõbinat. Panin uued amordid ja asi korras. Ja E39 on amordi tugilaagrid (padjad) ka olemas. Ja kui rattalaager on läbi siis see pugem undab suurtel kiirustel


http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &start=100

PS! Mul oli täpselt sama et ainult vaiksel kiirusel oli see kuulda ja mehaanik ütles ise ka et E39 kui on amordid läbi siis hakkavad nad viltu seal liikuma ja tekitavad sellist krõbinat krabinat.

See et amordipadjad uued panid on ka hea kuna need on nagunii läbi ka kui amordid seda on

Postitatud: 18.05.2008 12:25 06
Postitas Pets24
Mikk_O kirjutas:kas sel autol amordi tugilaagrid ka on?
Tugilaagrid on padja sees ja seega vahetatud.
Reimers66 kirjutas:Arvan et sul on esiamordid läbi kuna amordipadi ei tee otseselt raginat vaid katkine amort ise. Mul oli vähemalt katkine amort see mis häält tegi sellist kerget krõbinat. Panin uued amordid ja asi korras. Ja E39 on amordi tugilaagrid (padjad) ka olemas. Ja kui rattalaager on läbi siis see pugem undab suurtel kiirustel
Amordipadi ei teegi raginat, küll aga võib seda teha tugilaager padja sees ;)
Kindel et sul amortidest oli? Kui vahetasid padjad ja amordid koos siis võis ju ragina põhjuseks olla ka padja sees olev laager? Kahtlen, et mul asi amortides on, sest muidu iseloomulikke kulunud amordi tunnuseid ei ilmne. Siinkohal võiks manida et tegi on M-vedrustusega. Kuid igaksjuhuks lasen amordid ka üle kontrollida.

Postitatud: 18.05.2008 13:32 25
Postitas kapa
väga lihtne , üks uurib autoalt mis toimub , teine keerab rooli . Mida te ikka ennustate siin.

Postitatud: 18.05.2008 14:02 04
Postitas Reimers
Alguses läksin remonti ja vahetati ainult üks esiamort ära mis oli katki. Siis oli juba esisillas vaikus kuna mul ei olnud kohe võtta uusi amordipatju siis sõitsin uued amordid + vanad amordipadjad ja enam polnud mingit raginat. Sõitsin sedasi kuskil 200km ja kruusateel ka veel ei mingit kolinat.

Amordipadjad olid muidu käega katsudes täiesti läbi ja loks oli laagris sees.


PS! Autot väljastpoolt kuulates ei kuulnud kõrv mitte midagi aga salongis oli ragin.

Sul võib ka muiudgi midagi muud viga olla kuna sedasi ennustada on ju raske. Amort võib näha kuiv küll ,kuid samas on katki kuna mahlad mingiaeg varem juba sealt ära voolanud. Mul oli teine esimene amort ka kuiv kuid tegellikult oli väga katkine ikka

Postitatud: 18.05.2008 18:25 50
Postitas duub7
Amordi korrasolekut on ju tegelikult õõtsutades ja suurematest lohkudest väga vaikselt läbi sõites suhteliselt kerge hinnata.

Postitatud: 18.05.2008 20:00 01
Postitas Reimers
duub7 kirjutas:Amordi korrasolekut on ju tegelikult õõtsutades ja suurematest lohkudest väga vaikselt läbi sõites suhteliselt kerge hinnata.
Mul olid amordid katki aga esiosa oli autol täiesti jäik :) Ei õõtsunud ega hüpanud ja teelpüsivus oli super

Postitatud: 18.05.2008 23:19 50
Postitas Reimers
diislijoodik kirjutas:Mis moodi nad siis katki olid?
Õli oli välja jooksnud ja teine oli märg veel õlist. Autot ninast kõigutades küll aru ei saanud et läbi oleks

Postitatud: 24.05.2008 14:41 14
Postitas duub7
See kui väike õli välja tuleb hakkab viitama sellele, et amort hakkab läbi minema - ei pruugi veel läbi olla.
Ma nüüd täpselt ei tea kuidas autodel on aga ratastel piisab sellisel juhul tolle tihendi vahetamisest. Ratastel on see muidugi tihedamini esinev probleem ka kuna amordid on üldjuhul suht väljas ja koguvad enda peale igasugust prahti mis amordi kõikumisega tihendit piinavad. Autol on amordid vähe rohkem peidus ja ka tolmukatted teevad oma tööd.