E34 1992 originaal võim?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
MMIKK
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 23.12.2007 19:40 26
Asukoht: Haapsalu-Tallinn

E34 1992 originaal võim?

Postitus Postitas MMIKK »

leidsin tagant pagassist vist võimu :D ühendatud vist ei ole, kuna tõmbasin korra kaitsme välja ja kõlarid vait ei jäänud. aga kas tasub ühendada kui makil võimsust 4x52 ? kui võimas see võim võib olla? on neid erinevaid?
tagavedu on kenaa eriti veel LSD-ga :D
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

selliseid teemasid hulgi

aga jahh kui tweeterid peeglites siis pagassis vasakul pool võim. mina ei soovita ühendada sest makil võimsust piisavalt et kõlarid ära võimendada. mul juba teine võim peal ja seegi pe**es. mul ainult jamad tolle võimuga.

aga äkki viitsid näpuga järge ajada ja vaadata kuidas ühendatud on ja siis teada anda. oleks endalgi soov võim vahelt ära yhendada aga siismaani jääb teadmistest puudu.
kas muss mängib muidu normaalselt?
BMW 525i e34 141kw
Kasutaja avatar
do_it_right_way
Huviline
Postitusi: 1031
Liitunud: 27.08.2006 13:43 32
Peamine sõiduk: BMW E34 525tds
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas do_it_right_way »

Maki tegelik võimsus jääb sinna 15w rms poole. ;)
Võimsuse saad võimendil arvutada nii: pinge (korda) kaitsme suurus (jagatud) kanalite arvuga = max output

nt: 12v * 10A /4 = 30w max. ehk 15w rms
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

do_it_right_way kirjutas:Maki tegelik võimsus jääb sinna 15w rms poole. ;)
Võimsuse saad võimendil arvutada nii: pinge (korda) kaitsme suurus (jagatud) kanalite arvuga = max output

nt: 12v * 10A /4 = 30w max. ehk 15w rms

ei nõustu selle väitega kuna enamus automakke töötab 12v ja kaitsmeks on üldjuhul 10A. ja see kaitse kaitseb makki selle voolu eest mis makki tuleb kuna voolu tugevus võib kõikuda.

võimsuse valemi leiab siit: http://et.wikipedia.org/wiki/V%C3%B5imsus
ja andmed peab kusagilt mujalt hankima(ise mõõtma vms)
BMW 525i e34 141kw
Kasutaja avatar
do_it_right_way
Huviline
Postitusi: 1031
Liitunud: 27.08.2006 13:43 32
Peamine sõiduk: BMW E34 525tds
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas do_it_right_way »

Kaitsme töö on ju ikka läbi põleda kui voolu Tihedus läheb suuremaks kui lubatud.. nt lühis või ülekoormus.
See 15w rms on ligikaudne võimsus. Tegelikult seda valemit ei tasukski makkide puhul kasutada kuna makil endal on peale võimendi juba mitu muud funktsiooni, mis tarbivad kõik voolu. Nii tuleb välja, et makil pole sedagi võimsust (ligikaudset).
Kasutaja avatar
nemps
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 05.04.2006 17:29 07
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas nemps »

Ei ole audio spetsialist, aga E34 originaalvõim mälu järgi oli tehtud kas tda2003 või tda2005 kividel, ehk siis 10W kanali kohta. Tänapäevased automakid on siiski üldjuhul võimsamad. Teine lugu on sellega et kui sul on originaalkõlarid ja näiteks 10ne kõlarisüsteem, siis originaalvõim sisaldab ka kõlarite ribafiltreid ja kui kõik kõlarid on näiteks uue maki taha paralleeli topitud siis sound vaevalt hea on.
BMW E34 525i touring
soldat
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 14.01.2008 20:47 48
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas soldat »

do_it_right_way kirjutas:Maki tegelik võimsus jääb sinna 15w rms poole. ;)
Võimsuse saad võimendil arvutada nii: pinge (korda) kaitsme suurus (jagatud) kanalite arvuga = max output

nt: 12v * 10A /4 = 30w max. ehk 15w rms
Tegelikult on kõige andekam arvutada toitepingete järgi.Kui pinget ei tõsteta siis 12 voldisest pingest saab sildamata kujul umbes 4 vatti kanali kohta ja sillatult alla 20 vati natuke. See viimane ongi tavalise automaki kanali kesmine võimsus,hoolimata sellest mis peal on kirjas(a la 4 korda 55 jne). Seda siis 4 oomise koormuse puhul.Arvestama peab ka muidugi transs\kivivõimu enda kasutegurit mis jääb reeglina 50% alla.
http://sound.westhost.com/power.htm
Kasutaja avatar
MMIKK
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 23.12.2007 19:40 26
Asukoht: Haapsalu-Tallinn

Postitus Postitas MMIKK »

heli on suht hea, taga on ovaalid, ees on originaalid + kõrghelid läbi crossoveri, bass on heli kõlaritel ka nati maha keeratud kuna selle töö teeb ära väike suppar taga pagassis eraldi võimuga. seega ei ole ka eriti viitsimist proovida kas on läbi org. võimu parem heli või mitte. kui kunagi viitsimist on siis annan teada kuidas oli :D lihtsalt huvitas kui võimas see võim võib olla :)
tagavedu on kenaa eriti veel LSD-ga :D
duub7
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 14.11.2007 22:53 45

Postitus Postitas duub7 »

dan666 kirjutas:aga jahh kui tweeterid peeglites siis pagassis vasakul pool võim. mina ei soovita ühendada sest makil võimsust piisavalt et kõlarid ära võimendada. mul juba teine võim peal ja seegi pe**es. mul ainult jamad tolle võimuga.
Huvitav, ma endal uurisin ja polstri vahelt sisse piiludes ei olnud seal mingit võimu aga ometigi mainitud tweeterid olemas.
Lauri_R

Postitus Postitas Lauri_R »

Oot kas see kast seal on võimendi või? :P Ma mõtlesin, et jumal teab mis el. plokk vms ja ei hakanud näppima :lol: Tweeterid täitsa olemas...pole siis ime, et heli kvaliteet mind üllatas :cool: Autos on 10 orig. kõlarit ka.

to duub7: Sul võivad need tweeterid ise pandud olla, s.t mitte tehase poolt.
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

kas leidub lõuna-eestis kodanik kes viitsib/oskab e34 orginaalvõimu vahelt ära ühendada? äkki teeb keegi sümboolse summa eest ära?
BMW 525i e34 141kw
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

nonii sai siis võim vahelt ära võetud. läks 250raha maksma ja ise tulemusega ülimalt rahul. ütleks isegi et heli kvaliteet paranes ja võimsustki tundub rohkem olevat.
BMW 525i e34 141kw
Vasta