1. leht 1-st

Väike segadus roolivarrastega seoses!!:D

Postitatud: 05.06.2008 22:33 14
Postitas tanel_s
Nimelt ei jaga BMW veermikust eriti midagi, aga läbi on paraleelvarras. Aga ei saa aru palju veermikus neid vardaid on? Mingi pikk keskmine ja jne. vist!? Et missugune see paraleelvarras on kas tal on siis mitu nime?? Loodan et jutt ei ole väga segane!! Autoks siis e34, 520, 110kw, 92a. Kas selle vahetusega saab ise edukalt hakkama kodustes tingimustes või on seal midagi mida ei saa teha kodus!! Aitäh!!

Postitatud: 05.06.2008 22:42 41
Postitas Mikk_O
paraleelvarras ongi see "pikk keskmine" mille külge kinnitub roolikarbist tulev varras.

Postitatud: 06.06.2008 02:45 42
Postitas n6mm
Paralleelvarras on pildil detail nr. 9

Pilt

Postitatud: 06.06.2008 06:17 40
Postitas tanel_s
Suured tänud teile! Sain nüüd natuke jälle targemaks!:D Aga ise vahetada on väga keeruline? :D

Postitatud: 06.06.2008 06:19 35
Postitas n6mm
Järgmine nädal võin sulle pajatada, kuidas on. Siis saab isegi ette võetud see töö :)

Postitatud: 06.06.2008 08:49 19
Postitas rootor
ise vahetada ei ole midagi keerulist, endal vahetasin ise, aga pärast seda pead siis silla regulli minema

Postitatud: 06.06.2008 18:50 56
Postitas tanel_s
Aga miks silda regullima?? Kas seal on miskit sellist mis silla paigast ajab?? Ei paista pildilt küll!! Ärge pahandege kui loll küsimus!!:D

Postitatud: 06.06.2008 19:15 23
Postitas rax1
Silda pead regullima,sest erinevad tootjad ei pruugi 100% identseid detaile valmistada ja ega see regull seal midagi halba ka ei tee.

Postitatud: 06.06.2008 19:31 24
Postitas pikk66
tanel_s kirjutas: Aga ise vahetada on väga keeruline? :D
Väga lihtne on vahetada, ainult et soovitan osta või laenata kelleltki spets tööriist rooliotste lahtivõtmiseks. Kangi ja haamriga on natuke rumal bemmi kallale minna :D

Re: Väike segadus roolivarrastega seoses!!:D

Postitatud: 07.05.2009 11:43 33
Postitas pikk66
Vanadel rooliotstel mõõdad supleriga kausi keskkohast reguleertoru servani ja uued otsad keerad sama mõõduni sisse. Rooliotsa välimisest servast mõõta ei saa, sest erinevatel tootjatel on erineva paksusega välisservad.
Kokkujooksu paika panemiseks kaks omavahel liigutatavat kaigast, mille otstes L-kujulised vinklid. Minul on need 8-st keermelatist painutatud, hea lihtne kaigaste kylge yhendada :) . Selle kaika regullid täpselt parajaks ratta keskjoonel vastu velje siseserva mõlemal pool. Vastu kummi mõõtes ei saa nii täpset tulemust. Edasi tõmbad kriidiga neile kohtadele kummile jooned peale ja veeretad autot edasi nii palju, et kriidijooned teevad täpselt pool ringi, ehk kui algul tegid tagapool, siis nüüd tuleb sama koht ette. Seni reguleerid, kuni kokkujooks paigas. Mina olen alati pannud 1 mm kokkujooksu, seda siis lehtkaliibriga mõõtes. Siiani kõigil oma autodel nii teinud ja pole kordagi sillastendi kasutanud. Kumme ka kusjuures ei söö :lol: Loodan, et keegi sellest keerulisest jutust abi ka saab.