Kui abiks on, siis võin enda poolt tehtud tööde järjekorra yles lugeda. Esmalt tuleb summuti ära võtta, kas terves tykis või pool, see sõltub sellest, kas kannatab keskelt lahti võtta või mitte. Ära unusta ennem lambdaanduri juhet lahti yhendada. Mina võtsin igaks juhuks akul - juhtme ka lahti. Pykste poltidele heaks ligipääsemiseks on mõttekam need kaks kuumakaitse plekki sisselaske kolle alt ennem lahti päästa.
Edasi kuumakaitse kardaani tunnelist lahti ja siis kardaan käigukasti poolt kummimuhvi otsast lahti ja vahepukk ka lahti, allapoole painutades tuleb võlli ots käigukastist välja. Edasi lased käigukasti patjadest lahti ja siis tuleb yks paras jama käigukangi hoobadega. See, mis käiku sisse paneb, see on lihtne. Jama on ylemisega, mis käigukangi kinni hoiab ja kinnitub ylevalt käigukasti peale. Käigukasti peal on sellest hoovast tift läbi, millel on plekiklamber kyljes. Sellelt pildilt nr. 3 siis
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05 Seda pead lyhikese kruvikaga
eespoolt enda poole ylesse lahti väänama. Segane jutt sai, aga ma ise nuputasin poolteist tundi, kuidas see käib

Võibolla on lihtsam käigukang kyljest võtta, aga mul ei õnnestunud seda plasmass võru lahti keerata.
Siis pole muud, kui kiirusanduril juhe lahti, siduri töösilinder koja kyljest lahti. Siduri toru pole mõtet lahti keerata, saab eduliselt niisama ka kätte. Torx padrunitega yheksa sidurikoja polti lahti. Starterit ei pea ära võtma, aga kuidagi peab saama neid starteri mutreid teispoolt kinni hoida. Kymnes polt on kuuene paremal pool, mida tuleb eespoolt keerata. Hoiab porikaitse plekki kinni. Siis tõmbad käigukasti otsast ja ongi kõik. Nii lihtne see ongi

Loodan, et sain abiks olla.