E39, 530d 01a, probleem käigukasitga, autom.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
tarmo87
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 13.05.2008 21:50 56

E39, 530d 01a, probleem käigukasitga, autom.

Postitus Postitas tarmo87 »

esinevad järgmised sümptomid:
kui kiirendada ja gaas maha lasta, siis kui käigukast hakkab käiku madalamaks vahetama käib jõnks läbi, kuid mitte igakord, kui sõita rahulikult pole midagi.
teine probleem on maanteel, kui kiirendada mingi 160km/h-ni ja siis lasta gaas maha, ning kiirus väheneb ja kui uuesti kiirendada siis auto absoluutselt edasi ei lähe.
kolmandaks, auto reeglina üle 160km/h edasi ei lähe viienda käiguga 3000 pööret ja kõik, rohkem ei liigu kumbki seier, aga sinna maani kiirendab ideaalselt. aga mõnikord läheb rohkem ja siis juhtub sama, kiirus ja tahhomeeter seisavad, isegi kui kaasipedaali all olev nupp sisse vajutada.

Loodan et keegi sai sellest segasest jutust aru ja oskab midagi abiks öelda. :)

Ette tänades.
Viimati muutis tarmo87, 12.07.2008 11:53 48, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Noormees, mis on meie teedel lubatud sõidukiirus??? Eks kast loeb su raha, kui sa ise seda ei tee! ;)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tarmo,

Automaatkasti osas kuula, mida diislijoodik räägib.
Viimati muutis priitv8, 14.07.2008 16:26 17, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
tarmo87
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 13.05.2008 21:50 56

Postitus Postitas tarmo87 »

Tänud.

mootori kohta ei saaks küll midagi halba öelda, käib väga stabiilselt, käivitub alati väga hästi ja õli ei võta.
Kütuse filter võib kõll vigane olla, selle tellisin juba ära.
tarmo87
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 13.05.2008 21:50 56

Postitus Postitas tarmo87 »

tänud.
võtan sellega midagi ette.
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

ega sa peale diagnostika muust kohast abi ei leia. samuti pakun mootorit
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
tarmo87
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 13.05.2008 21:50 56

Postitus Postitas tarmo87 »

homme lähengi oma probleemidega diagnostikasse, rakvere.
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Postitus Postitas Mulk »

Pakun , et vajab vahetust kütuse etteandepump juhikohalt põhja alt.Aga eks diagnostika selgitab, mis siin ikka ennustada.
tulnukas
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 19.09.2007 20:08 52

Postitus Postitas tulnukas »

Huvi pärast küsin, et kus sa BMW-ga Rakveres diagnostikasse lähed?
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

tulnukas kirjutas:Huvi pärast küsin, et kus sa BMW-ga Rakveres diagnostikasse lähed?
Rakveres seal autoeksperdi(würthi pood ka seal samas) juures kohe on üks diagnostika,olen isegi seal käinud oma muredega ja alati olen lahenduse saanud!
tarmo87
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 13.05.2008 21:50 56

Postitus Postitas tarmo87 »

diagnostika rääkis, et turbo rõhk läheb liiga suureks.
mida teha?
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

tarmo87 kirjutas:diagnostika rääkis, et turbo rõhk läheb liiga suureks.
mida teha?
Diagnostik peaks nagu ütlema ka mis selle põhjustab :)
Kui palju suurem on liiga suur?
Minu autol tuli turbo actuatorit reguleerida rõhu korrigeerimiseks (aga mu autol oli rõhk ka ligi 2x suurem), väikses vahemikus suudab rõhku muuta ka elektriline vaakumregulaator - võibolla see tuksis.
Kokkuvõttes peaks diagnostik ütlema mis viga, mitte ainult tagajärgi nentima.
Indrek
Vasta